Stekla sem domov vrgla torbo v kot in vzela v roke telefon. Lucas mi je napisal sporočilo: Danes ob 18.00 pred kinom❤. Odgovorila sem mu : Se vidiva😘
Ne dolgo po tem pa sem dobila sporočilo...od neznane številke: čim manj obleke na sebi bejbi🍑💘. Sporočila sem se malo prestrašila a sem ga vseeno ignorirala. Verjetno ima gdo preveč časa.Ura je odbila 18.00 in pred kinom je že stal Lucas. "Prekrasna si Isa" "Hvala tudi ti nisi slab" sem izzivalno pripomnila. Samo nasmehnil se je. Film je trajal približno 2 uri. "Tako filma je konec čas je, da se prava zabava začne" "kam pa greva?" "vse boš videla miška". Peljala sva se po mestu do bara ki sem ga prvič videla. Lucas je vstopil. Nisem mogla verjeti temu kar sem videla. Sami luštni fantje. In punce. Punce so bile približno moje starosti. Le da so bile veliko bolj razvite. " Boš?" me je govoril Lucas ki je v roki držal pivo. Ker nisem hotela izpasti trapasto sem pivo popila. Pa še enega. In še enega. Kmalu sem samo v spodnjicah sedela za vratom nekega fanta. Hodila sem od fanta do fanta in usak do kogar sem prišla me je zalizal in ošolatal po joški. Ko sem prišla do Lucasa pa mi je slekel hlačke in me postavil na mizo.
Ko sem se zbudila nisem vedela kje sem kdo sem in kaj se je zgodilo. Ob sebi sem videla golega Lucasa z mojimi spodnjicami v rokah. Sva sexala? Nisem se spomnila ker sem bila pijana. Pomislila sem, da je vse ok saj je uporabil kondom. Ko se je zbudil me je povlekel k sebi. Hotela sem ga odriniti stran a me je udaril. " Od danes naprej si moja mačka in delala boš kar ti bom jaz rekel. Sicer bo tvoja bela koža postala črna" začela sem jokati. Hvala bogu da sem se doma zlagala da grem prespar k Yllki sicer bi že poklicali policijo.
KAMU SEDANG MEMBACA
RANE SE NE CELIJO Z BESEDAMI
RomansaIsa je 15 letno dekle. Vedno je bila odlična v šoli, doma nikoli ni bila kaznovana in z starejšo sestro se je odlično razumela. Nekega dne pa...