Yatağımdan kalkmak istemiyorum ben ya. Artık kendim kalkmaya alışmam lazım. Neyse ben kalkayım müdürün odasına gideceğim ders varmı diye çünkü alışveriş yapacağım alışveriş yapmayı çok seviyorum ben. Lavabo nerde ya eh orda buldum. Neyse sakarlık yapmadan lavabonun yolunu tutayım ama o sakarlığım yine kendini gösterdi. Ayağımı yamuktum ya. Elimi yüzümü yıkadım ama üşüdüm ya. Odama gelince bavulumu açtım acaba ne giysem. Buldum. Beyaz kısa kollu tişörtümü giydim sonra yırtık siyah pantolonumu giydim. Ne olur olmaz diye ince siyah hırkamı giydim ayağımdan terliklerimi çıkardım ve ayağım iyileşmişti. Siyah spor ayakkabılarımı giydim. Kapımın kilidini açıp odadan çıktım. Ve tekrar kilitledim. Koridorlarda müdürün odasını bulmaya çalışıyorum ama bulamıyorum. Karşıdanda üç erkek geliyor. Sorsam mı acaba?
Bence sorayım. Çok az mesafe kaldı.
"Şey birşey sorabilir miyim?"
"Hayır soramazsın ufaklık".
"Benim adım ufaklık değil".
"Ne o zaman adın".
"Sanane".
"Bende sana o zaman ufaklık derim".
"Adım Zeynep peki senin adın ne".
"Adım Arda".
Sağındaki"benim adımda Enes"dedi.
Solundaki"benim adımda Mert"dedi.
"Peki size sorumu sorabilir miyim?"dedim.
"Soramazsın ufaklık"dedi Arda.
"Size soranda kabahat zaten"diyip yürümeye başladım. Onlar ise gülüyorlardı. Bir insan bu kadar mı öküz,odun ve ukala mı olur. Cidden kafayı yiyeceğim. Beni bu okuldan alın ya. Neyse şu müdürün odası nerde ya. Dur müdürün odasını buldum şuan dans etmek istesemde etmedim beni deli sanabilirler. Müdürün kapısına vurdum ve"Gel"diye bir ses duydum. Kapıyı açtığımda müdürü kel ve göbekli bekliyordum ama adam kel ve göbekli değilmiş vay be böyle müdürlerde varmış bizim haberimiz yok. "Evet ne var"dedi.
"Şey bugün ders var mı?"
"Hayır yok istersen dışarıya çıkabilirsin sadece 3 saatliğine".
"Peki"diyip odadan çıktım.
Merdivenlerden inip odamın kapısını açtım. Bugün hava güneşliydi ama okulun içi soğuktu garip. İnce siyah hırkamı çıkardım. Sırt çantamı aldım ve içine cüzdanımı,kulaklığımı,ne olur olmaz diye ince siyah hırkamı ve ıslak mendil koydum. Güneş gözlüğümüde başıma taktım. Ve hazırdım. Odamdan çıktım ve kapıyı kilitledim. Okulun bahçesi büyüktü.
Okulun kapısından çıktım. Yürümeye başladım ama aklım şu dün bizim arabaya gelen çocuğa gitti kimdi bu çocuk buraların tehlikeli olduğunu söylemişti. Aman ne diye takıyorsam ya yalan söylüyorsa. Arkadan bir ses işittim erkek sesiydi inşallah bişey olmaz. "Şşş güzelim ne işin var yalnız başına bu sokakta"dedi. Tövbe tövbe lan ne diyor bu. Sarhoş olduğuda sesinden belliydi sabah sabah ne diye içmek neyse lan koşmaya başlayayım. Bileğimi bir el sıkıca kavradı. "Bu sokaklarda gezmek zarardır benden söylemeyesi"dedi sesinden anladığım sarhoş adam.
"Bırak bileğimi,bağırırım".
"Bağır seni kimse duymaz ki"dedi.
"Ne istiyorsun benden bak para istiyorsan veririm yeter ki beni bırak"dedim ağlamaklı sesimle.
"Yoo para istemiyorum ki ben"dedi.Gözlerimi yumdum çok korkuyordum hemde çok. Kendimi güçsüz hissetmekten nefret ediyorum. Adam elini bıraktı. Gözlerimi açtığımda adamı birisi yumrukluyordu. Daha dikkatle bakınca Arda olduğunu anlamıştım.
"Sen ne diye dokunuyorsun lan kıza. Başka kızlarada dokunmuşsundur lan sen. Sabah sabah içmişsinde mal. Bir daha kızlara dokunduğunu görmeyeyim. Karşıma çıkmada"dedi Arda.
Yumrukladığı adam ise pis pis sırıtıyordu sonra konuşmaya başladı.
"Ooo Arda beyde burdaymış. Babandan intikam alacağım. Çünkü o benim masum kız kardeşimi öldürdü. Bende babanın önem verdiği kişileri öldüreceğim Arda bey. Ben baban yüzünden böyleyim. Bu arada babana selam söyle bu söylediklerimide söyle unutma sakın."Çüş yani Arda'nın babası o adamın kız kardeşini mi öldürmüş. Bundan banane ya tanımıyorum etmiyorum. Arda adamı bırakınca adamda gitti.
"Teşekkür ederim"dedim.
"Birşey değil şimdi dikkatlice gidiyorsun".
Cevap vermeden yanından ayrıldım. Ve sonunda alışveriş yapabileceğim bir yer buldum. Bir mağazaya girip krem renginde Yatak,gardırop,çalışma masası,komodin,raf,çalışma masası için sandalye,dolap ve makyaj masası seçtim.Saat 17:34de getireceklerdi. Sonrada beyaz eşya aldım. Televizyon ve masaüstü bilgisiyarda aldım. Mutfak eşyası aldım. Koltuk aldım. Televizyon için siyah ünite aldım. Gece lambası da aldım,bu eşyalarda 16:32'de gelecek. Sonra ücretini ödeyip çıktım. Başka bir mağazaya girdim. Mutfak eşyaları, Banyo eşyaları,lavabo eşyaları ve 2nevresim takımı 5yastık aldım ücretini ödedim onlarda 16:00da gelecekti. Çok yoruldum ya neyse eve gidip dinlenmem lazım. Yürümeye başladım ve nefret ettiğim sokaktan yürümeye başladım bu sefer yol iyiydi. Okula geldim ve kafamı sallayarak okulun içine girdim. Sonra odama girdim ama odada Arda'yı gördüm neyin kafası bu ayrıca ben kapıyı kilitledim.
"Senin benim odamda ne işin var"dedim.
"Asıl senin benim odamda ne işin var"dedi.
"Kör müsün kapının önünde ismim yazıyor"
"Asıl sen misin kör benim ismim yazıyor"dedi.
"Gel bakalım kapıya kazanan yemek ısmarlıyacak"dedim.
"Tamam kazanan yemek ısmarlasın"dedi.
Kapıya doğru yürümeye başladım. Kapıya baktığımda Arda'nın ismi yazıyordu.
"Ya bu anahtar nasıl açtı o zaman bu kapıyı"dedim.
"Ne bileyim kızım gel bakalım senin kapını açalım"dedi.
Bende onu onayladım. Bide odalarımız yan yana nedir benim çektiğim Allah'ım.
Odamın kapısını açtım. Ve şaşırdım bu anahtar Arda'nın odasınıda açıyor yoksa herkesinki mi açıyor.
"Arda anahtarını versene"dedim.
"Al ne yapacaksın gene başarısız"dedi.
"Ben başarısız değilim bir kere"dedim.
"Hıhı öyledir bücür"dedi.
"Bak bücür diyor bide saçının tellerini cımbızla tek tek çekerim saçsız kalırsın ver şimdi şu anahtarı öküz"dedim.
"Al anahtarı bücür"dedi.
Ben durumuyum no no. Kolunu ısırdım.
"Kızım ne yaptın koluma acıyor bunun intikamını çok kötü alacağım hatta şöyle bana bu akşam bol köpüklü kahve yarın ise yemek ısmarlarsın"dedi.
"Bende kötü birşey yaptıracaksın diye endişelendim"dedim.
"Korktum desene şuna"dedi.
"Hiçte bir kere niye korkayım ki".
"Hıhı öyledir"dedi.
Bende bişey demedim sonra Arda'nın anahtarıyla kapımı açtım çüş yani kapımı bunun anahtarıda açıyor ya. Tövbe yarabbim tövbe.
"Arda senin anahtarında kapımı açıyor".
"İyi işte"dedi.
"Neyi iyi bunun Allah aşkına"dedim.
"Hadi çok konuşma bence sen odana git yordun beni"dedi.
"Hiçte bir kere ben mi yormuşum seni gelmeseydin yani gelmeseydin"dedim.
"Tamam bücür"dedi.
"Gece sen uyurken saçını cımbızla tek tek koparacağım"dedim.
"Gel beklerim"dedi bide sırıtıyor döverim ben bunu tutamaz kimse.
"Döverim bak seni".
"Kahve istersem odana geleceğim"dedi öküz bey.
"Okey"dedim çünkü çok akıllıyım.
Odama girdim ve kapımı kilitledim. Bu Arda inşallah girmez odama. O girerse bende girerim. Kapım çalıyor ya kim gelir ya doğru eşyalar gelecekti. Kapıyı açtığımda görevliler vardı. kapıyı daha çok açtım ve onlarda odaya eşyamı koydular eşyalara daha yakından baktım hangileri diye. Mutfak eşyaları, Banyo eşyaları,lavabo eşyaları ve 2nevresim takımı ve 5yastık evet hepside istediklerimdi. Adamlarda odadan çıktılar bende diğer eşyalarımı bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Okulu
Mistério / SuspenseBenim bu okula gelmem hataydı. O telefon görüşmesi yüzünden oldu beni o okula çağırmaları çok kötü oldu. Okulda katil var. Herkes ölmekten korkuyordu.