Giriş

61 2 1
                                    

''Tamam,orda olucam. Richard bi kopabilirse arkadaşlarından.'' ,göz devirdi Lauren. Arabada sıkılmıştı artık. Abisi ona okulda küçük bi işi  olduğunu söylemişti. Ama Lauren onun orda yine arkadaşlarıyla bi işler çevirdiğine emindi. Belki yine uyuşturucu  pazarlamaydı... Abisi ineli 20 dakika olmuştu ve açıkçası Lauren meraklanmaya başlıyordu. Yada bu sefer kızmıştı. Onu konsere bırakıcağına söz vermişti. Nerde kalmıştı bu koca kafalı hergele? 

      Lauren telefonun saatine baktı. 22 dakika. İçine derin bir nefes çekti ve hızla arabadan indi. Sokak lambalarının verdiği loş ışıkta hızla okula yürüdü.Birkaç adımdan sonra gecennin sessizliği biraz da olsun onu germeye başlamıştı. Etrafına göz gezdirdi. Hizla okulun kapısından içeri girdi. Kaşlarını çattı. ''Richard?'' 

Koridor karanlıktı,eliyle duvardan destek alarak yürümeye başladı. ''Richard?'' Sağdan mi gitmeliydi,yoksa soldan mı? Gözlerini kıstı. Sol  koridorun ucunda yumuşak bir ışık fark etti. Sol koridora hızla yöneldi. Seni geberticem kaskafa. diye geçirdi içinden. Sonra duraksadı. Sınıfın içinden cızırdayan ateşin sesi geliyordu. Gözlerini kırpıştırdı ve adımlarını yavaşça sınıfa doğru attı. Ateş. Sınıfın kapısı aralıktı. Kapıya yaklaştı. Yavaşça içeri baktı ve elini kapıya dayadı. Hayır, bu çok bütük bir ateşti. Lanet olsun,okul yanıyordu! Kapıyı biraz daha araladı. Ateşin ortasında bedenler vardı. İri ve kaslı bedenler. Kömüre dönmüş,çürümüş bedenler. Gözleri korkuyla açıldı. Abisinin sırt çantası. Bir koşeye atılmış,kana bulanmıştı. 

Lauren tam çığlık atmak üzereydi ki içeride birisinin daha olduğunu fark etti. Yüzünü cama dönmüş, sadece sırtını ve saçlarını görebiliyordu. Sarı saçları ateşle bir olmuş dalgalanıyordu. Bedeni aylardır hiçbişey yememiş gibi cılızdı. Katildi o. Lauren onu alıp götüren bir korkuyla ellerini ağzına götürdü. Geriledi ve koştu. Hızla koştu. Okulun çıkışına doğru. Yanaklarından yaşlar süzülüyordu. Arkasına baktı, görünürde kimse yoktu. Arabanın anahtarları Richard'daydı. Hızandı. Caddeye çıktı. Etrafa bakındı. Kalabalık. Düşündüğü kadarıyla katil onu fark etmemişti. 

Ağlamaya başladı. Telefonunu çıkarıp son aramalardan Ashley'i  buldu ve aradı. Telefon açıldı,arkadan müzik sesleri geliyordu.

''Nerde kaldın Lauren? Hala seni bekliyoru- Lauren? Sen ağlıyo musun?'' 

''Ashley.'' Lauren hıçkırmaya başladı. ''Beni burdan almalısınız.''

Ateş  ve BarutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin