''Tamam baba merak etme iyi olucam söz.'' Babasının onca olaydan sonra kendsini süzen endişeli bakışlarından kaçarak Ashley'nin arabasına atladı. Giderken babasına el salladı. Sonra derin bir iç çekti.
''Nerdeymiş bu parti?''
''Ormanın yakınlarında. Ama-''
''Beni hiç tanımadığım insanların yanına ormana mı götürüyosun??''
''Sakin ol. bir şey olmaz, büyük bir parti. Güven bana.''
''Aah. Beni de pişnden kötü amellere sürüklüyorsun. Havam yok..''
''İstemezsen gideriz dedim. Sözümün eriyim.'' Arabayı park etti Ashley. Ormanın içinden renkli işiklar geliyor ve müzik duyuluyordu.
''Orman bize bu kadar yakın mıynmış..?''
Arabadan indiler ve ormana yürüdüler. Yürüdükçe ses daha yükselmeye başladı. Sonra kalabalık, ışıklar, Dj ve masası, dans eden,sarhoş insanlar. Lauren'in ihtiyacı olan bu muydu gerçekten. İç çekti, Ashley dans etmeye başlamıştı bile. Lauren tekrar etrafa bakındı ve kalabalığın içinden insanları ittirerek çıktı. Çok uzaklaşmadan bir ağacın dibine oturdu ve dizlerini karnına çekti. Gözlerini kapattı, başını ağaca yasladı ki ayak sesleri duydu. Gözlerini açtı. Jonathan Lauren'in yanına oturmuştu. Gülümsedi.
''Selam.''
Lauren gözlerini kırpıştırdı. ''Selam...''
''Müzik sence de berbat değil mi? İnsanlar bunda ne buluyor anlamıyorum. Hiç bir şey ifade etmiyor.'' Saçlarının gölgesinin arasından Lauren'a bakıyordu.
''Evet... Evet ben de öyle düşünüyorum. Peki, ne dinlersin?''
''Kulağa ne hoş gelirse. Ama bu kesinlikle gelmiyor.'' Gülümsedi. Gülümsemesinde sanki bir anlam, bir gizem vardı. Hoş ve çekici. Biraz da ürkütücü... Lauren sadece gülümsedi. Jonathan tekrar konuşmaya başladı.
''Neden orda herkes gibi eğlenmiyorsun?''
''Pek istemiyorum.. 3 hafta önce abimi kaybettim ve gerçekten havamda değilim.''
Jonathan karanlıkta zar zor görünen gözlerini kırpıştırdı.''Ah, üzgünüm. Seni buraya ne getirdi?''
''Arkadaşım Ashley. Onu kırmamak için geldim.''
''Baksana, ben de çok sıkılıyorum. Burdan ayrılıp biyerlere gidelim mi?'' Kafasını yana eğdi, saçları yana doru kaydı ve gözleri biraz da açığa çıktı.
''Şu an çok sevirim...''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş ve Barut
Misteri / ThrillerHerşeyi gördün, ve artık bunu geri almak için çok geç.