Lauren okul koridorunda boş boş adımlarını sallıyorudu. Dersin ne olduğundan emin değildi. Umrunda da değildi. Ashley onun eline fizik kitaplarını tutuşturdu. ''Kendini çok saldın Lauren.. Senin için çok endişeleniyorum. Ama hayatına devam etmen gerek.''
''Kendimi salmadım.'' Kitaplara baktı boş boş.
''Aradan 3 hafta geçti Lauren. Ciddiyim, kendini toparlaman gerek artık.'' Gerçekten endişeli görünüyordu. Lauren iç çekti ve fizik sınıfından içeri girdi. Boş sıra için etrafa bakındı. Harika. Dersi rahatça sallayabiliceği bi arka sıra. Sıraya oturdu hemen ve Ashley onu takip etti. Önünde oturan iki sarı saçlı ve yüzünde bi bina boyamaya yetecek kadar makyaj olan iki pembeli kız arkasını döndü ve gözlerini Lauren a dikti. Siktir,başlıyoruz.
''Ah, Lauren. Abin için çok üzgünüz gerçekten..'' Lauren onu duymazdan gelmeye çalışarak kitabını açtı ve sayfaları karıştırdı. Abisi okulun basketbol takımının kaptanıydı. Bu da çok popler olduğu anlamına geliyor maalesef.
''Ne kadar üzüldüğünü tahmin bile edemiyorum tatlım... Sonuçta artık seni koruyacak biri de kalmadı. Yazık oldu.''
Lauren gözlerini sertçe kıza dikti, ''Asıl yazık olan gözlerini bile kırpamayacak kadar fazla makyaj yapmış olman, 10 kat sürdüğün ruj yüzünden benimle zar zor konuşuyosun ve hala yazık diyosun.''
Sharon gözlerini kıstı ve önüne döndü. Arkadaşı Lauren i gözleriyle aşşağılayarak o da önüne döndü. Sonra Lauren fizik hocasının içeri girdiğini gördü. Ama yanlız değildi. Bay Wilson,
''Çocuklar,baylar bayanlar. Yeni arkadaşınız Jonathan a merhaba deyin Okulumuza yeni transfer oldu.Ankara'dan. Yerine geç evladım. ''
Bay Wilson un yanında duran koyu sarı saçlı cılız bi çocuktu. Çocuk boş bulduğu tek sıraya oturdu. Asosyal biri olduğu gözlerinden belliydi. İnsanların ona bakmasından oldukça rahatsız görünüyordu. Lauren şimdiden soğumuştu çocuktan. Ve dersteki tek değişik olay buydu. Bay wilson ders anlatmaya başlayınca Lauren tekrar hayattan koptu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş ve Barut
Mystery / ThrillerHerşeyi gördün, ve artık bunu geri almak için çok geç.