Dün öğrendiğim şeylerden sonra neye uğradığımı şaşırdım. Beş yaşında vampir olduğumu öğrendim. Kendimi ilk o zaman keşfettim. Şimdide, onsekiz yaşımda peri, büyücü, cadı...kim ne demek isterse.
Şu an avdayız ama düşünmekten hiç bişeye konsantre olamıyorum.
Sessizce ormanın içinde yürürken arkamdan bi çıtırtı gelince hızla o tarafa döndüm. Kimse yoktu. Ama görünürde. Nefesini hissettiğim çok yakınımda olan biri vardı.
Hızlı bi şekilde etrafıma bakınırken kendimi bi anda yerde buldum. Arkamı döndüğümde bi kadının bana yaklaştığını gördüm.
Elinde ki ateşi yavaş yavaş büyütüyodu.
"Afra, bu elimde ki...sana tanıdık geliyormu?"
"Sen kimsin? Beni nerden tanıyosun?"
"A-a! Yoksa hâlâ bi peri olduğunu öğrenmedinmi? Yazık ! Bende kendini savunabilceksin sanmıştım."
Bi yandan konuşurken bi yandanda ateşi büyütüyodu. Konuşması bittikten sonra gözlerimin içine bakarak güldü.
"Bu kadar kolay olucağını bilmiyodum." Deyip elindeki ateşi bana fırlattı.
Kollarımla yüzümü kapatıp bi süre bekledim. Hiç bişey olmadığını fark edince kollarımı indirip baktım.
Önümde savaş vardı. Kadınsa yerdeydi.
"Acaba sizmi gerizekalısınız? Ben mi zekiyim? Sence bu güçteki bi kız, koruma altında olmazmı? Ayrıca senin ateşin, benim ateşimi söndürebilir mi?"
"Savaş? Demek annene karşı geliyosun?"
"Sen benim annem değilsin."
"Hata yapıyosun ! Sen istesende istemesende ikinizinde güçlerini alıcam!"
"Ne alıyon sen ekmekmi alıyon !"
Benim bağırmamla savaş dönüp ters bi bakış attı.
Ay ne yapabilirim? Kadındaki özgüvene bak !
"Git burdan. Yeter. Anla artık, alamazsın. İzin vermem."
"Şimdi gidiyorum. Ama bidaha ki geldişimde, o kız yaşamıycak savaş!"
"Git."
Ayaklı özgüven gidince savaş yanıma geldi. Benim oturduğum gibi karşıma oturdu.
Elini havaya kaldırıp bişeyler denedi.
"Yok, olmuyor !" Deyince nedenini bilmediğim bi şekilde elinin karşısına elimi götürdüm.
"Oldu." Deyip gülümsedim. Savaş ise yine somurtuyodu. Ama daha sonradan hafif bi tebessüm etti.
Biz hâlâ elimizden çıkan o güzel, parlak şeyleri incelerken çok yakın olduğumuzu fark ettim. Kokusunu ilk defa bu kadar derinden hissetmiştim.
Tabii okulda olan yakınlaşmayı saymazsak !
...
Vote yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğ'A'teş
VampirosDoğa ve ateş. Onların doğumuyla savaşları biter. Fakat bu seferde ortalığı karıştıran ise onların gücü olur.