#8

2 2 2
                                    

Kev

Kev měl vcelku jasnou představu o tom, s kým Chrisstopher odešel, doufal všask, že se mýlí. I tak musel ale někam vyrazit, někde začít, slíbil to Cassandře, ale kam jít? Ti dva mohli být kdekoli, v obou světech, tak kde hledat?

Zastavil se a zkoncentreoval svoji mysl natolik, aby ho mohl vyhledat.

Nic.

"Vždycky to funguje, tak proč ne teď?" zašeptal pro sebe.

Zkoncentroval se znovu, ale se stejným výsledkem.

Tak zkusil ji. Myslel na ni. Na to, jak se spolu procházeli po Neapoli, na její rudé vlasy a krásný úsměv. Našel ji, ale ještě před tím se mu zobrazil výjev jejího pláče, když si musela vzít jiného.

Ucítil ji. Přesně věděl, kam jít. Nebylo to daleko. Vyrazil.

Zaklepal na otřískané dveře jednoho činžovního domu v centru města. Otevřely se a v nich stála. Vypadala stále stejně, až na ten překvapený výraz a trošku ztloustla, i když to si Kev nechtěl přiznat.

Chtělo se mu utéct. Už před lety si řekl, že jí nechce nikdy znovu vidět. Za jejími zády se objevil kluk, vypadal tak na 17.

"Ahoj Keve," pozdravila ho, ale stále vypadala dost překvapeně z toho, kdo to před ní stojí. "Po - potřebuješ něco?"

"Ano. Kde je Chrisstopher?" Kev to chtěl mít za sebou co nejdřív."

"Chrisstopher? Jaký Chrisstopher?" ptala se zmateně dívka.

"Chrisstopher Dixon."

"Neznám. Proč ho hledáš?"

"Utekl s nějakou drívkou."

"No a? To se stává. Brzy bude zpátky." zasmála se.

"Těsně před tím mu ukradla hůl."

"Pojď dovnitř." zvážněla dívka.

"Děkuju." Kev vstoupil, i když měl sto chutí utéct, jak nejrychleji by mohl.

"Jinak, Keve, tohle je Pierre, můj manžel." představila je trochu neochotně rudovláska.

"Ahoj, Kev."

"Pierre." vyměnili si ještě pár slov, než se dívka vrátila z pokoje s mísou chipsů v ruce.

"Keve, kdo je ten Chrisstopher?"

"Kamarád, měl jsem ho hlídat."

"Odkdy se hlídají kamarádi? Jsi snad chůva?" zasmál se Pierre a dívka obrátila oči vsloup.

"Pierre, mohl bys mě s Anett nechat chvíli o samotě? Prosím."

"Dobře, hlavně mi ji nezbouchni, kámo. Ale to vlastně už stejně nejde." s tím Pierre odkráčel někam do jiných částí bytu.

Kev si Pierrova slova chvíli přerovnával v hlavě a pak se zeptal:"Jak to myslel?" rázem zapomněl na Chrisstopherovo zmizení, "Ty jsi těhotná?"

"Už to tak bude." Anett se zasmála, ale k veselosti to mělo daleko, byl to rozpačitý smích s vzlyknutím.

"Aha." Kev se rozhodl se v tom nijak nešťourat. "To - to je jedno. Potřebuju vyřešit toho Chrisstophera."

"A o jakého Chrisstophera jde?"

"Anett, nelži. Vím, že ho máš ty! I tu hůl!"

"Co bych asi dělala s nějakým tvým kamarádem, hm?"

"Nevím, ale prý odcházel s rudovlasou dívkou, napadla jsi mě ty."

"Pokud jsem nebyla náměsíčná, tak to se mnou nemá nic společného." Anett si do ruky nabrala hrst chipsů a posadila se pohodlněji na pohovku.

"Tak kdo tedy?"

"Měla cejch?" ztišila hlas Anett, aby ji Pierre neslyšel.

"To nevím."

"A kdo ti to řekl?"

"Cassandra, Chrissova nevlastní sestra."

Anett zvedla obočí a pokývla hlavou, Kevovi to bylo jasné. Vytáhl mobil a vytočil číslo Cassandry Dixonové.

"Keve?" ozval se nedočkavý hlas. "Tak co? Našel jsi Chrisse?"

"Ne." nic se neozývalo. "Cass, měla ta dívka tetování na rameni jako...podobné jako já?" Anett na Keva vytřeštila oči.

"Ne, proč by měla?" zasmála se Cassie.

"Nevím." snažil se zasmát i Kev, ale tato zpráva mu moc smíchu nepřidělila. "Takže ona žádné tetování neměla." zašeptal spíš pro sebe, než pro kohokoli jiného.

"Ne, neměla. Keve, co se děje?" Cassie v hlase zněla starost, Kev však nedokázal odhadnout, zda to byla starost o něj nebo o Chrisstophera.

"Všechno je v pohodě." zalhal. "Zatím Cass." položil hovor a hodil mobilem prozti zdi, vypadla baterka, ale to Keva nijak netrápilo. Přihnal se Pierre z kuchyně,Co se děje?" byl zmatený. Nic nevěděl, nic.

Kev složil hlavu do dlaní. Anett rukou odmávla Pierra a ten odkráčel zpět do kuchyně. Poté nejistě objala Keva kolem ramen a zašeptala, co bylo jasné i jemu:"Tak tohle nebude lehké."

Ahojky,
Snad se kapitolka líbila. Budu moc ráda za každý vote nebo moment. Záleží jen na vás, jestli budu v příběhu pokračovat :3

Na hraně dvou světůKde žijí příběhy. Začni objevovat