#7

9 2 2
                                    

Cassandra

"Ahoj, Keve!" pozdravila Cassie vysokého, tmavovlasého kluka, snědé pleti, který jí otevřel.

"Ahoj, Cass!" pozdravil ji hlubokým, zvučným hlasem a odhalil čistě bílé, rovné zuby v širokém úsměvu. "Pojď dál." Ustoupil ode dveří, aby Cassie mohla projít a ukázal na schody, Cassie vešla, stejně věděla, kam jít.

V pokoji se posadila na postel. Jejich rodina byla vždy při penězích, ale na rodinu Keva neměli. Cassie věděla jen to, že oba Kevovi rodiče podnikají v nějaké, vysoko postavené firmě.

"Tak o co jde?" Cassie sebou trhla, když uslyšela Kevův hluboký hlas.

"Říkala jsem ti to."

"Jojo, já vím." Kev si promnul bradu a sedl si vedle Cassie. "To prostě jen tak odešel?"

"Trochu jsme se pohádali," připustila, "Ale nebylo to nic vážného!" Cassandra cítila, jak se jí hrnou slzy do očí.

"Kvůli čemu?" ptal se dál Kev.

"Bavili jsme se o tom...že mu závidím." nechtěla to říkat, nerada to připouštěla, ale cítia, že to Kevovi musí říct.

"Závidíš?"

"Ano. To jak se k němu chovali rodiče. Měli ho radši, než mě." Kev moc dobře věděl, o čem Cassie mluví, tím si byla jistá. Každý to věděl, ale ne každý si to uvědomoval.

"Ale proč teď?" nechápal Kev.

"Nevím."

"A víš vůbec něco?" zasmál se Kev a prolomil tím vznikající napětí.

"Jo," Cassandra do něj šťouchla, "odešel s nějakou holkou. Nevím, kdo to je."

"Aha, ne, že by mě překvapovalo, že odešel s holkou." zasmál se Kev. "Ale opravdu nevíš, o koho šlo? Jak třeba vypadala?"

"Měla takový dlouhý rudý vlasy po pas a já nevim, vypadala dost namyšleně." zkonstaovala Cass obraz dívky, na kterou si vzpomínala.

"Aaaha." protáhl to Kev.

"Copak?" zajímalo Cassandru, proč se Kev tak zarazil.

"Možná jí znám."

"No super! Tak jdeme!" vyskočila Cass z postele, ale Kev ji stáhl zpět.

"Ne, ty nikam nejdeš."

"Ses zbláznil?! Je to můj bratr!"

"Ne, Cassandro!" jeho hlas zhrubl a Cass se stáhla. Nevypadal nebezpečně, ona se jen lekla jeho rekce. Kev si povzdechl, "Cassie, nechci tě do toho tahat. Prostě chci Chrisse najít, aby bylo všechno zase okay."

"Dobře." Cassandra musela k sobě být upřímná. Nikam se jí nechtělo a už vůbec ne za předpokladu, že by tím zameškala školu, protože už byla v maturitním ročníku!

"Výborně." Kev se pousmál. Tušil, že se Cassie nikam nechtělo. Přetáhl si přes hlavu tmavě modré triko a Cassie se opět naskytl pohled, který tak obdivovala. (Ne, nekoukala mu na břišáky. Na co to myslíte?) Kev měl na pravé lopatce tetování, které se mu táhlo přes rameno na širokou hruď. Na lopatce měl vyobrazený pentagram, skrz který byl ovinutý šupinatý ocas hada, jehož hlava spočívala na Kevově pravém prsu. Bylo to nádherné tetovaní.

Na hraně dvou světůKde žijí příběhy. Začni objevovat