"Chrissi? Jé, Chrissi! Tak ráda tě vidím!"Cassandra vzala Chrisse za ruku a vedla ho ke kašně. Pak ho pustia a sama se rozeběhla k okraji a začala pózovat. "No tak, Chrissi! Foť!" smála se, až se jí dělaly malé ďolíčky u koutků úst. Chrisstopher se překvapeně podíval, když zjistil, že má přes rameno brašnu s velikým foťákem, asi zrcadlovka, pomyslel si, ihned se pustil do focení.Najednou si Cassandra zvedla prstem nos, aby vypadala jako namyšlená fiflenka, vykupující obchoďáky. "Konec, už se cítím unavená!" přiložila si ruku na čelo, dlaní vzhůru a předstírala mdloby. "Autogramiáda příště, děkuji! Miluji vás!" rozposílala vzdušné polibky. Chriss to všechno fotil. Chtěl si tuhle vzpomínku ponechat.
Když k němu Cassandra přišla, nasadila si sluneční brýle a začala s vyprávěním o historii kašny. "Fontána di Trevi patří mezi nejvýznamnější symboly Říma. Extravagantní barokní fontána stavitele Nicola Salvi je největší fontánou v Římě a byla vystavěna v 18. století."
"Ale no tak, Cassie. Všichni víme, že jsi chytřejší než já a víš prakticky všechno." zasmál se a přiložil sestře ruku na ústa, aby nemohla dál přednášet.
Cassandra mu vzala foťák a vyfotila ho. Tenhle okamžik se mu líbil, ale najednou, jako by ho to táhlo jinam. Chtěl se s Cassie rozloučit, ale to už otevíral oči a nad ním se skláněla dívka, jejíž ostře řezaný obličej rámovaly dlouhé rudé vlasy a smaragdový pohled upírala na jeho ústa, která následně políbila.
Po chvíli se odtáhla, ale když promluvila, otírali se rty. "Chceš zopakovat včerejšek nebo se radši najíš?" Chriss otevřel ústa, chtěl něco říct, ale dívka se na něj převalilla, pronikla jazykem do jeho úst a olízla mu vnitřní stranu horního patra zubů. Znovu se odtáhla a začala Chrissovi prohrabávat vlasy. Bylo to příjemné.
Chrisstopher byl pořád trochu překvapený, ale i tak vyslovil to, co ho zajímalo nejvíce.
"Kde je Cassandra? Chci ji vidět." Dívka přimhouřila oči, až byly vidět jen dvě úzké zelené škvírky a ruka, kterou mu prohrabovala blonďaté vlasy ztrnula.
"Proč se na ni ptáš? To ti nestačím?" Podívala se na něj a vypadala strašně zranitelně. Zželelo se mu jí.
Pravou rukou sjela od vlasů níž a níž, až zajela prsty pod Chrissovi trenky. Oči se jí zase zvětšily a ublíženost byla ta tam. Chriss přestal chápat, proč ho zajímala Cass, ale stejně měl mnoho otázek, na které mu mohla odpovědět pouze tato krásná dívka.
"Miláčku? Ehm...je mi to blbý, ale...jak se vlastně jmenuješ?" Tahle otázka mu vrtala hlavou už nějakou dobu, ale bál se ji vyslovit. Žádná holka není zrovna nadšená, když kluk zapomene její jméno. Jak tak Chriss pátral ve své paměti, nevzpomínal si nato, že by mu dívka jméno někdy vůbec prozradila.
"Sasha, zlatíčko." usmála se, ale po vřelosti tam nebylo ani záblesku.
"A kde to jsme?"
"U mě doma."
"To se mi líbí." Chriss spálil Sashu svůdným pohledem, při kterém zvedl jedno obočí. Dívka zapředla a rukou, jejíchž prsty spočívali lemem Chrissových trenek zajela ještě níž.
Chrisstopherovy zbylé otázky se rozplynuly. Ztratily na významu. Chytil Sashiinu ruku a posouval ji níž a níž. Začal ji líbat právě, když si před jeho oči razil cestu temný stín. Chrissovy myšlenky byly najednou mlhavé a když se na ně snažil soustředit, hlavou mu projela ostrá bolest. Soustředil se tedy na dívčinu ruku k jeho trenkách. To byla momentálně ta nejpříjemnější a hlavně jediná myšlenka, jakou si mohl dovolit.
Zdravím dušičku, jenž toto právě čte! Jsem moc ráda že se ti to líbilo. (Aspoň doufám, že se ti to líbilo.) A pokud opravdu jo, nezapomeň mi to sdělit takovou tou roztomilou hvězdičkou vlevo dole nebo pár slovy o tom, jak by se to celé mělo dál vyvíjet! ^^
ČTEŠ
Na hraně dvou světů
FantasyMyslíte si, že existuje jen svět, ve kterém žijeme? Svět, ve kterém máme omezený počet barvy pleti? Svět, který známe? Mýlíte se, protože kromě tohoto světa existuje ještě jeden svět. Tento svět je démonický stín našeho světa. Co to znamená? V tom d...