TAEYEON UNNİ İLE HAYAL ET

54 1 0
                                    

Türkiyeden taa girls genaration konseri için gelmişsindir tam konserin olduğu yere gelince ileriden hıçkırık sesleri geliyordu meraktan bakmaya gittiğinde taeyeon unnini ağlarken görürsün yanına gidip peçete uzattığında bir anlık sana bakara sende.

SEN:Neden ağlıyorsun taeyeon unni.Diye sorarsın taeyeon unni ise sana bakıp.

UNNİ:Bu aralar herkez bana baskı yapıyor gurubun lideriyim diye ama artık dayan amıyorum bide hayatımızı o sözleşme yüzünden çaldılara üsyüne üstlük aşık olmamıza bile izin vermiyorlar oy-oyasa-oysaki ben birine aşık olmuştum.Dedi sen çok şaşırdın çünkü hep ünlüler çok şanslı birtek biz şansızız diye yakınırsın oysaki ünlüler bizden daha beter acılar çekiyorlarmış o hep içten sandığın gülücükler aslında acı birer gülümsemeden bir farkı yokmuş.sen merakla.

SEN:Sen kimi seviyorsunki unni.Dedin taeyeon unni ise utanıp kızarararak zorda olsa söyledi.

UNNİ:Kim seye söylemiyeceksin ama.Dedi sen kafanı sallayınca konuşmasına devam etti:

UNNİ:Şe-şeyy baekhyun.Dedi hemen sen şok olmuşsundur sonra gülümseyip.

SEN:Bunda utanılacak birşey yokki unni mesela bende cheni seviyorum ama daha onla tanışamadım bile.Diyip içini çektin taeyeon unni gülüp.

UNNİ:Ben sizi tanıştırarım bari siz mutlu olun ha bu arada senin adın ne?.Dedi sende  gülümseyip.

SEN:(isminiz)unni hem benimkinden önce sizin işinizi halledelim hem bu arada baekhyun oppada seni seviyormuki.Dedin oda gülümseyip.

UNNİ:2yıldır bir birimizi seviyoruz hatta gizli gizli çıkıyoruz ama ben artık tükendim bittim yanni.Dedi senin aklına hemen bir fikir gelmiştir gülümseyip.

SEN:Ben ne yapacağımızı biliyorum galiba unni.Dedin unni sana merakla bakıyordur sende anlatmaya başlarsın.

SEN:Şimdi unni ben bütün internet sitelerini virüsleyip baek oppa ve taeyeon unni sevgili olsun yazıp fotoraf yüklüyeceğim eee böyleliklede SM sizi sevgili yapmak zorunda kalacak.Dedin cümleni bitirir bitirmez unnin sana sarılıp.

UNNİ:Teşekkür ederi teşekkür ederim hemde çok teşekkür ederim (adın).Dedi sende gülümseyip.

SEN:Önemli değil unni ama öncesen makyajını tazeleyip konserine git yarın sabah herkez siz sevgili olun diye yalvaracak bana inan.Dedin taeyeon unni tekrar sana sarıldı ve koşarak gitti o gün normale göre performansı daha iyiydi.

------------------------3 YIL SONRA---------------------------

Unnin oppanla evlenip 2 çocukları olmuştu bir kız bir erkek kızın ismi danbi (tatlı yağmur demek)erkeğin ismi kang dae (güçlü demek)

ve onlar sayesinde bende chenle tanıştım hatta 1 sene önce evlendik ikizlerimiz oldu onlarda 1 kız 1 erkek kızın ismi haneul (cennet demek) erkeğin ismi ise ha-neul (gökyüzü demek)


ÇOOOOK AMA ÇOOOK UZUN BİR BÖLÜM OLDU ARTIK BİR VOTE VE YORUM ATTIM ALLAHINIZI SEVİYORSANIZ BAKIN SİZİN İÇİN GECENİN KÖRÜNDE YZDIM YAZIKTIR GÜNAHTIR YAPMAYIN BUNU BANA YAAAAAA!!!!!!

AĞLIYACAM AMA ARTIK YAA BAKIP GEÇMEYİN NEYSE 

İYİ GECELER TATLI RÜYALAAAR!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

OPPALAR VE UNNİLER İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin