Bu gün sevgilinin doğum günü olduğu için sabah onunla ilk tanıştığın pastaneden birlikte yediğiniz ilk meyvali pastanın aynısından yaptırdın ordan onun çok sevdiği cafeye gidip ona her sabah içtiği için sıcak çikolata almıştın sevgilinin evine geldiğinde kapıyı sendeki anahtarla açıp içeri girdin sen elindeki pastayla yukarı çıkarken yukarıdan garip sesler geliyordu odanın kapısını açtığında gördüğün şeyle şok oldun sevgilin ve sürtük kuzenin yatakta (siz anladınız) senin elindeki pasta ve sıcak çikolatalar yere düştüğünde sevgilin sesin geldiği yere yani senin tarafına baktı o sana şok bir ifadeyle bakarken sen ağlıyordun sürtük kuzenin ise sana sırıtarak bakıyordu sanki tıranstan yeni çıkmış gibi sevgilin yataktan kalkıp senin yanına gelmeye başladığında kendine anca anca gelebilmiştin ve hemen o odadan çıktın sevgilin senin arkandan koşarken sen hıçkırıklar içinde evden çıkmıştın sen koşarken aniden yağmur bastırmıştı çok fena üşümeye başlamıştın kendi evinede gitmek istemiyordun çünkü kuzeninle yaşıyordun ve o ızdan zaten iğreniyordun şimdi yüz kat daha iğreniyorsundur birden bire aklına dağ evi geldi ve taksi durağına gitmek yerine taksi durağını aradın.
3-4 dakka sonra taksi gelmişti taksi beklerken senin ağlamanda durduğu için şuan sevgilin yerine eski sevgilin yani ondan önceki svgilin min ho acaba seni hala seviyormu ve ona neden inanmadımki diye içinden geçiriyorsundur min hoyla senin ayrılmanın sebebi sevgilin yani artık eski sevgilin yüzündendi şöyleki siz min hoyla bir birinizi çok ama çok seviyordunuz ama e.s (yani eski sevgilin) sizin aranızı bozmuştu sen daha anlamadan min ho seni terk etmişti ve terk ederkende sana "sen bir sürtüksün sen nasıl o herifin altına yatarsın" demişti oysaki sen değil öyle bir şey yapmayı aklından bile geçirmemiştin sende o sinirle gidip o şerefsizlen sevgili olmuştun min ho sonradan senin en iyi arkadaşın cho-heeden gerçekleri yani senin o heriflen yatmadığını öğrenmiş ertesi gün min ho senin yanına gelip özür dilemişti sense "sen artık enim umrumda değilsin hem ben bon-hwa ile artık sevgiliyim yani bu demek oluyorki artık peşimi bırak anladınmı" demiştin min ho ise sana dolmuş gözlerle bakıyordu ama sen o anlık sinirle söylemiştin her şeyi zaten bon-hwayıda sevmiyordun az önce ağlamıştın çünkü çok sinirlemiştin seni bir bez parçası gibi bir kenara atmasına aslında zaten siz min hoyla 1 yıl önce ayrılmıştınız zaten ama birde içini kemiren bir soru vardı acaba min ho seni değilde artık bir başkasınımı seviyor diye sen bunları düşünürken gelmişti taksiciye teşekkür edip taksiden indin o an min hoyu sana şaşkınlıkla ve özlemle baktığını gördün içinden lanetler ediyordun nasıl unutmuştun min honun evinin burda olduğunu min ho koşarak yanına gelmişti sana az önceki haline göre şuan ruhsuzca bakıyordu sen sana bağıracağını düşünürken bir anda sana sarılıp ağlamaya başladı sen şok olmuştun ama yine ona sarılıp o özlediğin kokusunu içine çektin min ho senden ayrılıp yüznü incelemye başladı.
MİN HO:Beni affettinmi sevgilim.Dedi sende kafanı sallayarak.
SEN:Evet ama senin herşeyi bilmen gerekiyor yani senin özrünü niye kabul etmediğimi ve o tam olarak 12 dakka önce beni kuzenimle aldattı.Min ho gülümseyip benim dakik sevgilim.Diyip yine sana sarıldı.
====3 SAAT SONRA====
Şuan lee min honun yatağında sarılarak yatıyorsunuzdur sonunda her şeyi anlatıp bir birinizi affetmiştiniz.
====1 YIL SONRA====
min hoyla evleeli tam olarak 4 ay geçmişti ve sen şuan tam olarak 3 aylık hamilesindiiiiir.<3 <3 <3
MERHABALAR SEVGİLİ OKUYUCULARIM BEN YAZARINIZ ŞUAN SİZE BİR ŞEY SORMAK İSTİYORUM ACABA ORKUN IŞITMAK İLE İLGİLİ BİR HİKAYE YAZACAMDA SİZİEDE DANIŞMAK İSTEDİM TEŞEKKÜRLER İYİ GECELER <3 <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OPPALAR VE UNNİLER İLE HAYAL ET
General FictionBU HİKAYE KORECANLAR VE OLACAKLAR İÇİN İSTEK BÖLÜMDE YAZIYORUM TÜM OPPALAR VE UNNİLER İÇİN<3