4-

1.7K 60 0
                                    

*Medyadaki çocuğu Aetos olarak düşünebilirsiniz.*

Leon'dan

Hilal ile hislerimizi az da olsa belli etmemizin üzerinden iki gün geçmişti.O süre zarfında hiç konuşmamıştık.Sanki o benden ciddi bir şekilde çekiniyordu.Haklıydı ben karanlıktaydım,o ise aydınlıkta.Ne yapacaktık biz?

Odamdan çıkıp merdivenleri inmeye başladım.Babam elini birinin sırtına koymuş sohbet ediyordu.Sessizce dinlemeye başladım.

"Eímai polý charoúmenos kai yperífanos na sas exypiretísei edó Aetós."|Aetos burada görev yaptığın için çok mutlu ve gururluyum.|

Bir dakika Aetos benim küçükken babam onu hep övüyor diye kıskandığım kuzenimdi.Aile içerisinde hep onu göklere çıkartırdı bana sıra gelince ise beceriksiz bir çocuk denirdi ve şimdi buraya göreve mi gelmişti?

"Niye orada duruyorsun Leonidas..Bak kim geldi?" Merdivenleri inip kapının önüne ulaştığımda Aetos bana yüzünü dönmüştü.O çok değişmişti,eskisi gibi değildi.

"Kalós írthate stin xadérfi mou"|Hoşgeldin kuzenim.|

"Az da olsa Türkçe biliyorum Leonidas.. Hoşbuldum.."

Sadece usul usul kafa sallamıştım.Çok bilmişten başka bir şey değildi.

"Bugün hastahaneye gidin birlikte Leon.. Görev yapacağı meseleleri anlatabilirsin.İlk haftan diye yormuyorum seni Aetos.."

"Çok teşekkürler." Göz devirmekle yetinmiştim.İşte babam hayatımda gördüğüm en sahte insan.Babam bizi yalnız bıraktığında merdivenlerden ayak sesi gelmişti.

Hilal..Çok güzeldi her zaman ki gibi çok güzel.Yalnız ona bakan sadece ben değildim.Aetos'ta ona bakıyordu.Hemde çok makulsuz bir biçimde.

Hilal yanımıza ulaştığında bana sorgularcasına bir bakış atmıştı.Ama Aetos benden önce "Merhaba hanımefendi,isminizi bahşeder misiniz lütfen?" Bu onun az Türkçe bilmiş hali miydi?

Bir anda sinirlerime hakim olamayıp "Edemez." diye bağırmıştım.Ne yaptığımı farkına varıp toparlamaya çalıştım,çünkü Aetos öğrenmesini isteyeceğim son kişiydi.

"Edemez,çünkü onun çok acil bir işi var değil mi?"

Hilal ile kısa bir şekilde göz göze gelmiştik."Belki acil işinin arasında bana zaman ayırmak isteyecek Leonidas.." Tanrım,ben bu çocuğu öldürmeden sen onun canını alabilir misin? Çünkü şu an resmen Hilal ile ilgileniyordu,ve ben yumruklarımı sıkmaya çoktan başlamıştım.Eğer bir kaç kelime daha ederse kendimi hiç tutmayacak direk yüzünün ortasına sağlam bir şekilde yumruğumu geçirecektim.

"Hiç zannetmiyorum.Şimdi önümden çekilin ve bir daha sizi görmeyeceğim şekilde kaybolun." Hilal evden çıkmadan önce kısa bir anlığına bakışlarını benimle buluşturdu.Onu kıskandığımı anlamıştı.Zaten Aetos hariç kim görse anlardı herhalde.

****

Hilal'den

Çok şükür hastahaneye gelebildiğimde hemen üzerimi değiştirip işime koyuldum.Hastahane çok yoğun değildi sadece birkaç pansuman yapılması gereken hasta vardı.Malzemelerimi aldığım gibi görevime başladım.

Bir anda içeriye Yunan askerleri girmeye başladı.Leon'da ordaydı.O üniformanın altında sıkışıp kalmıştı.Bunu ben görüp,biliyordum ya bu bana yeterdi.

HiLeon•Hayal Edilen SahnelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin