Časť 7-Konflikt?

149 12 0
                                    

,,Čoje ?načo ste sem prišli zasa idete klamať?"
,,Čo?nie a kedy sme my klamali?"
,,Nerobte sa na tie nevinné dobre viete o čom hovorím"
,,No nie nevieme skús nám pripomenuť možno si spomenieme"
,,Úplne v pohode ste mohli povedať Hunterovi a Jacobovi ,že ich nemáte radi"
,,Čo? Nič také sme nikdy nepovedali"
,,Ak si dobre pamätam tak ste to povedali včera"
,,Počkať a ešte odkiaľ to vy vlastne viete"
,,Do toho vás nič"
,,Ale áno kedže nás niekto ohovára tak je to naša vec"
,,Dobre keď ste sa tak silno rozprávali po slovinsky tak Jacob si to nahrával lebo vedel ,že to bude niečo dôležité...potom sme to dali do prekladaču a preložilo nám to ,že ich priam nenávidite"
,,Ho-ho-ho takže
1.my sme zo Slovenska a nie zo Slovinska
2.On si nás natáčal?.

Presne v tedy keď som dokončila túto vetu počula som ako kričí na mňa Hunter ,že čo tam chcem. Ja som sa iba otočila a išla spolu s Domčou preč.

*Hunterov pohľad
Hneď ako som na ňu zakričal tak odišla. Spolu s Jacobom sme išli za Thomasom.
,,Čo zasa klamali?"povedal Jacob.
,,No....no....viete...."
,,Čo sa stalo?"
,,No viete mám na vás jednu otázku"
,,Akú?"
,,Odkiaľ sú Lucy a Domča?"
,,To je tak zbitočná otázka"
,,Odpovedajte!"
,,No predsa zo Slovenska"
,,No veď toto je ten problém my sme dali do prekladača po Slovinsky"

Po tejto správe som bol úplne šokovaný a nevedel som čo mám na to odpovedať. Jacob len tak pozeral.

*Môj pohľad
Hneď ako prišli chalani sme sa s Domčou otočili a odišli sme. Prišli sme domou a rozhodli sme sa že si pôjdeme pozrieť nejaký film (samozrejme romantický ❤). Asi po 20 min. pozerania film nám začali chodiť správy od Huntera a Jacoba. Vedeli sme ,že niečo takéto nastane. S Domčou sme sa rozhodli ,že im dáme aj my nejakú tu pomstu. Takže sme im na správy neodpovedali. Domča si dokonca blokla Jacoba ale potom jej to bolo ľúto tak ho odblokovala. Objednali sme si pizzu ktorá by tu mala byť každú chvíľku. Konečne niekto zaklopal na dvere.,,Anóóó pizza"zakričala som na celý dom. Otvorím dvere a tam stoja Jacob a Hunter. Nemo som sa na nich pozerala a zatvorila som im dvere pred nosom. Oni tam potom začali klopať ešte viac. Nevšimla som si ,že Domča je v kuchyni.

*Domčin pohľad
Hneď ako Lucy zakričala na celý dom ,že je tu pizza. Tak som išla do kuchyne pre nožík. Niekto stále klopal na dvere a ja som nevedela kto to je. Otvorila som a tam stál Hunter a Jacob.
,,Dobre ,dobre my už ideme len si prosím nič nespravte"vystrašene hovoril Jacob.
,,Čo?o čom to tu zasa hovoríte"
Zatvorila som dvere a išla hore. Keď som prišla za Lucy tak tam nebola pizza.
,,Kde je tá pizza?"
,,Ešte ju nikto nepriniesol".
,,Aháá"
Konečne asi po 5 min. prišla pizza lenže kto nám ju priniesol?Jacob a Hunter. Ževraj nás chceli skontrolovať či sa nám niečo nestalo. Znovu som nanich pozerala a zatvorila som dvere. Cestou do izby som premýšlala čo ich tak vystrašilo. BLIK!asi na konci filmu mi doplo ,že to je s toho ako tu chodím po celom dome s nožom v ruke 😂.
,,Počuvaj neotvorím okno?"
,,Ale hej otvor"
,,Lucy!...poď sem"
,,Čoje?"
,,Pozri tam sedí Jacob a Hunter na chodníku"
,,Poďme niekam von"
,,Ale šak......dobre".

*Môj pohľad
Pekne sme sa obliekli namalovali a išli sme. Náš plán bol taký ,že si ich "nevšimneme". Otvorili sme dvere a išli sme do parku. V parku predávali zmrzku tak Domča išla kúpiť. Presne v tedy ako sme sa rozdelili tak mňa chytil Hunter a potiahol ma niekam preč. Videla som iba ako si Jacob sadá na lavičku a čaká kým sa Domča otočí.
Vôbec netuším kde sme boli. Ale to miesto bolo fakt krásne.
,,Chcel by som sa ti ospravedlniť neviem ako sme mohli veriť tomu ,že nás nenávidite...hneváš sa?"
,,Človeka ktorého mám veľmi rada... na toho sa nedá byť nahnevaný"

Hunter sa v tedy iba usmial a objali sme sa.
,,Áá preložili ste si čo sme naozaj rozprávali?"
,,Nie dotoho nás nič"
V tedy sme sa ešte raz objali. Išli sme spolu za Domčou a Jacobom....

-----------------------------------------------------------Zatiaľ Ahojte 😘😆

Meet and Forever (Hunter Rowland & Jacob Sartorius SK)Where stories live. Discover now