Po chvíli začali prichadzať aj diváci. Išli sme sa ešte rýchlo prezliecť.
Môj outfit❤Domčin outfit🙈💟
Počas maľovania prišli Jacob a Hunter. Ja som boľa veľmi rada že prišli. Hneď som skočila po Hunterovi a Domča zasa po Jacobovi. Neodolala som a dala som Hunterovi pusu. Jacob asi tiež neodolal a dal Domči pusu. Potom prišla Jade a povedala nám že už ideme nato. S Domčou sme boli dosť nervózne.
Vyšli sme na pódium a počkali sme kým začne hrať all time low. Okolo nás tancovalo kopu tanečníkov. Bolo tam hrozne veľa ľudí. Prve som stála na pódium ako mrtvola a nič som nerobila počas Domčinho spievania. V diaľke som zbadala Domčinu rodinu,moju rodinu,Huntera a Jacoba. Usmiala som sa a už som sa začala hýbať. Po chvíli sme s Domčou chodili po celou pódium. Keď sme skončili zostali sme tam stáť. Vypočuli sme si rady od porotcov. Nakoniec sme tam mali takú mini autogramiádu. Skoro zo všetkými sme sa vyfotili. Potom sme kráčali k šatni. Otvorili sme dvere a tam naše rodiny,Mike,Jade,Hunter a jeho rodina,Jacob a jeho rodina. Všetci sme boli natlačený v tej malej šatni. Zbalili sme sa a išli sme domou. Hneď keď som prišla išla som do sprchy a potom posteľ.
*ráno
Dnes nemám nič na pláne. Ale asi pôjdeme s Domčou a Barčou do kaviarne. Medzi tým mi napísal Hunter.Hunter:Ako si sa vyspinkala?😘
Ja:Dobre ty?😍
Hunter:Zle
Ja:Prečo?😕
Hunter:Pretože si neležala vedľa mňa😔❤Po tejto správe som mu už neodpovedala. Rozhodla som sa že ho pôjdem trošku prekvapiť. Išla som sa obliecť. Zobrala som kľúče a išla som zaním. Zaklopala som na dvere. Otvoril mi jeho ocino. Ja som vošla a išla do Hunterovej izby. Mal pootvorené dvere pozrela som sa dnu. Ležal na posteli a niečo robil. Bol mi otočený chrbtom. Vošla som potichu dovnútra a ľahla som si k nemu. Ako som tam ležala Hunter nepovedal ani jedno slovo. Chcela som sa mu pozrieť bližšie do tváre. Keď som sa pozrela cítila som zradu,smutok...Vedľa neho ležala Luna. Skoro ma namieste porazilo.
Dokonca z dverí prišla do izby Jordyn.
Okamžite som sa postavila a hodila som Hunterovi o hlavu vankúš. Asi až potom si uvedomil že som tam ja a ne Jordyn. Tento krát bol hnev vädší ako smútok. Preto nebudú ani žiadne slzy.Buchla som s dverami a odišla som domou. Prišla som domu a lahla som si na postel. Ešte pred tým som zatvorila a zastrela všetký okna do mojej izby. Fakt som nevedela čo mám robiť.
Skočiť z mosta?Alebo radšej sa utopiť?Alebo nadrogovať?Alebo to mám nechať tak?Alebo sa s ním rozísť?
Bolo okolo druhej a ja som sa išla obliecť. Obliekla som si
Pomalým krokom som kráčala ku kaviarni. Videla som že Domča a Barča tam už sú. Vošla som do kaviarne a prisadla si k ním.
,,Ozaj baby mám na vás takú otázku!"natešene hovorila Barča
,,Áno?"milo som odpovedala
,,Lucy chodíš s Hunterom?a ty Domča chodíš s Jacobom?"
,,Ou..."spomenula som si na dnešné ráno.
,,Hej chodíme spolu"celá rozžiarena povedala Domča.
,,A ty Lucy?"znovu sa ma spýtala Barča
,,Ehm...no...ja neviem"odpovedala som
,,Ale veď to musíš vedieť!miluješ ho?!"sebavedome sa ma spýtala Barča
,,Mysím že Áno"
,,Tak potom kde je problém?"
,,Nechajme to tak"poprosila som Barču.Rozprávali sme sa asi do 18:34 a potom sme išli domou. Išla som sa osprchovať a lahla som si na posteľ. Zapla som mobil a....napísal mi Hunter
Aké nezvyčajné Lucy...jasne že teraz sa ti tu bude ospravedlňovať...hovorilo mi svedomie
Hunter:Lucy prosím musíme sa stretnúť
Hunter:Musím ti to všetko vysvetliť prosím...
Hunter:Kde si?
Ja:...
Hunter:Konečne si sa ozvala
Ja:No...
Hunter:Prosím musím ti to všetko vysvetliť stretnime sa
Ja:Nechaj si tieto rečičky pre Jordyn a Lunu
Hunter:Presne pre toto ti to musím vysvetliť
Ja:A čo ak nechcem aby si mi to vysvetlil!
Hunter:To mi je jedno ja chcem aby si vedela pravdu...tak mi prosím otvor okno do tvojej izby...-------------------------------------------------------Baby to zvládli!👏❤
Rozchod s Hunterom?
YOU ARE READING
Meet and Forever (Hunter Rowland & Jacob Sartorius SK)
FanfictionO dievčatách, ktoré mali veľké sny, ale malé nádeje... No však raz sa na nich usmialo šťastie a dostali sa presne tam kam chceli. Prajem príjemné čítanie☺😍 19.1.2017- Časť 1❤