Časť 12-Videa

144 13 0
                                    

Dosť ma to šokovala a hneď som to išla ukázať Domči ona nato len pozerala.
,,Č-Čo?"vystrašene hovorila
Nevšimla som si ,že nedaleko v izbe stál aj Hunter.
,,Ukáž čo to je?čo?my spolu chodíme?"pýtal sa Hunter
,,Ehm...nie"neisto som povedala
,,Ááá Domča ty a Jacob?chodíte spolu?"
,,Ehm...asi nie"smutne povedala.
Hunter mi náhle zobral mobil a išiel preč z izby. Ja som hneď išla za ním.
,,Išiel to určite ukázať Jacobovi"zastavila ma Domča.
,,Ale nechápeš ,že on má môj mobil kde sú same jeho fotky!"
,,Ouu...tak rýchlo utekaj za ním"vyhlásila Domča.
Ja som rýchlo utekala do Jacobovej izby. Vtrhla som do izby a rýchlo som im zobrala môj mobil. Našťastie si nič nepozreli. Zostala som tam chvílku s nimi. Jacob stále pozeral do zeme. Potom sa zrazu postavil a išiel preč. Ja som tam zostala sama s Hunterom.

*Domčin pohľad
Išla som naspäť do mojej izby. O chvíľku prišiel Jacob.
,,Videla si tie videa?"
,,Áno"
,,Čo si o tom myslíš?"
,,Nwm...."
Potom sme sa stále na seba pozerali.
Približovali sa nám hlavy. Zrazu Jacob povedala:,,dáme si pizzu?". Ja som so smiechom povedala áno. Ochvíľku prišla Lucy s Hunterom. Obidvaja boli dosť červený keď prišli.
,,Deje sa niečo?"spýtala som sa
,,Nie-nie"
Nejako som to neriešila. Vedela som ,že Lucy mi o tom určite niečo povie.

*môj pohľad
Spolu s Hunterom sme išli za Jacobom. Keď sme išli dali sme si preteky kto bude prvý u Domči v izbe.
,,tri-dva-jedna"zakričala som na celú chodbu. To by som nebola ja keby som v polke ceste nespadla. Hneď ako som spadla začala som sa smiať. Hunter hneď zastavil a tiež sa začal smiať. Keď už prichádzal ku mne, že mi ide pomôcť sa zdvihnúť tak som ho potiahla za nohu a spadol aj on. V tú chvíľu som vybuchla od smiechu. Potom sme sa asi 5 min. smiali na zemi. Boli sme hrozne červený od toho ako sme sa smiali. Keď sme sa konečne rozhodli ,že ideme za Jacobom a Domčou tak sme sa poztavili a smer Domčina izba.
Teraz je okolo 9:00 ráno. O 12:00 máme vystúpenie + Meet & Greet.
Už bolo 11:30 tak sme sa všetci vybrali na miesto konania. Obliekla som si👇

Všetko dopadlo úplne v pohode

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Všetko dopadlo úplne v pohode. Tentokŕat sme išli domou ešte s viac darčekmi.

Naše dalšie zastávky budú:Londýn,Birmingham,Menchcester,Amsterdam.
PS:nebudem tu všetky lokácie opisovať lebo to by bolo fakt nadlho.

*Amsterdam
,,Toto je naša posledná zastavka"smutne nám hovoril Jacob.
Keď som sa na všetkých pozrela mali fakt smutné výrazy.
,,Ludia počuvajte viem ,že je toto naša posledná zastávka ale aj tak užime si ju ako to najviac pôjde. Neskazme to všetkým tým ľudom čo tam na nás čakajú.."sebavedome som povedala. Potom sme sa všetci objali. Bolo to také skupinové objatie. Prišli sme na miesto konania a už tam bolo fakt veľmi veľa fanúšikov. Keď sme boli v zákulisi tak sme hrali schovku. Tento krát som rátala ja.
,,Idem!"zakričala som. Au!potiahol ma niekto za ruku. Neviem ako ale ocitla som sa s tým dotičným v nejakej malej miestnosti. Zažla som svetlo a bol to Hunter. Mne odlahlo lebo som sa chílku fakt bála.
,,Lucy musím ti niečo povedať".
,,Ano?".
,,N-n-no vieš"
,,Čo tu robíte?nehráme náhodou schovku?ááá čo robíte v kumbále pre upratovačky?"zmetene nám hovorila Domča.
,,H-heh schovávame sa"povedala som
Potom som náhle vyšla von. Bum!narazila som do Jacoba.,,Prepáč,prepáč musím ísť".
Musela som ísť na čerstvý vzduch. Tam som rozmýšlala nad tým čo mi chcel povedať Hunter až pokiaľ ma nenašla Domča.
,,Lucy deje sa niečo?"
,,Potom ti to poviem teraz není vhodný čas"
,,a kedy bude?"
,,keď budeme na hotely".
O chvíľu to všetko začína a prvé sme išli my s Domčou. Ponás išiel Jacob a potom sme išli tancovať. Tentokrát to bolo fakt super.

Po všetkých tour musíme ísť s Domčou domou.

-----------------------------------------------------------Okej takže nadnes všetko...dúfam že sa vám páčila nová časť 🙃❤.

Meet and Forever (Hunter Rowland & Jacob Sartorius SK)Where stories live. Discover now