Časť 6-Thomas

201 11 0
                                    

Už sme dojedli a pomaly sme sa išli obúvať. Chalani nás zobrali niekam von všetci sme si dobre rozumeli takže nebol žiadny problém. Po chvíli sme stretli Hunterovho a Jacobovho kamaráta.,,Ahojte ja som Thomas".,,Ahoj ja som Lucy a toto je Domča" milo som povedala. Stáli sme Jacob, ja, Domča, Hunter. Neviem prečo ale Thomas sa hral na veľkého odborníka lásky 😂❤. Ako sme tak stáli zrazu povedal ,,hmm...vy dievčatá vymente sa". S Domčou sme chvíľku nechápali ,ale potom nám doplo ,že ja mám stáť vedľa Huntera a ona vedľa Jacoba. Tak sa aj stalo vymenili sme sa.,,Čo robíš!" naštvane naňho zakričal Jacob.,,Baby nemusíte to robiť kašlite naňho" dokončil.,,Nie nechajho" povedal Hunter.,,Okej teraz je to dobre takto sa k sebe hodíte "povedal Thomas. Všetci sme sa začali tak trošku červenať. Potiahol ma niekto za ruku. Ja som sa iba obzrela a čo nevidím bola to Domča. Ťahala ma niekam preč a vôbec som nevedela o čo ide.,,Prepáčte musíme sa porozprávať"povedala Domča.,,Lucy počuvaj teraz sa podme porozprávať po slovensky keby nás niekto počul". Problém bol skorej v tom ,že už som pomaly aj zabudla po slovensky.
,,Chápeš to ten Thomas on musí byť nejaky odborník na lásku šak pozri čo spravil ,ty + Hunter ,ja+Jacob" vzrušene mi hovorila Domča.
,,Deje sa niečo?"prišiel Jacob.
,,Uhm...nie nie zachvíľku sme tam" nervózne som povedala.
,,Lucy nechápeš ,že mne sa páči Jacob!".
,,Ehm...Domča Jacob tu stojí.
,,Ja viem ale šak nám nerozumie tak čo potom".
,,A mne sa zasa páči Hunter!"dokončila som.
Jacob tam stále stál a nechapavo na nás pozeral. Ani sa mu nečudujem kedže sme sa rozprávali po slovensky.
,, Je všetko v poriadku?"prišiel Hunter.
,,Áno je" milo sme sa pousmiali.
O pár minút mi zavolala mama ,aby sme už išli domou. Tak sme sa rozlúčili a išli sme. Chalani tam ešte zostali.

*Hunterov pohľad
Prišiel som za Lucy,Domčou a Jacobom. Neviem čo sa dialo ale videl som na Jacobovom telefóne ako si to všetko nahráva. Baby zachvíľku odišli. My sme tam ešte ostali a hrali sme basket. Potom Jacoba napadlo aby sme zistili o čo sa tam baby rozprávali. Išli sme do "google translate" a všetko sme tam dali. Keď sme si to prečítali bol to dosť veľký šok. Preložilo nám to : "ani ja nemám rada Jacoba čo si myslíš musíme to s nimi nejako pretrpieť no čo už "hovorila Domča. Lucy potom iba doplnila : a ani ja nemám rada Huntera. Thomas si myslel ,že sa k ním hodíme ale asi sa mýlil. Lucy sa mi začala páčiť ,ale po tomto ju už ani nechcem vidieť!. Jacob bol s toho dosť sklamaný lebo jemu sa Domča páčila od prvej chvíli. Jacob u mňa dnes spí. Keď sme prišli domou tak mi napísala Lucy.

*Naša konverzácia
Lucy:Ahoj dnes to bolo fajn 😊musíme niekedy ešte zopakovať 😉❤.

Dosť ma to prekvapilo aká vie byť falošna. Nechcelo sa mi jej odpísať ,ale nechcel som aby sa somnou niekto zahrával😠. Jacob mi hovoril ,že jemu napísala Domča niečo podobné. Museli sme nejako zakročiť ale nevedeli sme ako. Tak sme im jednoducho odpísali.

Ja:Ahoj
Lucy:Nepôjdeme zajtra niekam von?
Ja:TY? cheš ísť so mnou von?
Lucy:Áno!deje sa niečo?
Ja:Nie len mi príde divné ,že s človekom ktorého nenávidiš chceš ísť von.🤔
Lucy:Čo?veď ja ťa mám rada !!!😏

Po tejto správe som jej už neodpísal nehodlal som s ňou strácať čas.

*Môj pohľad
Čo? Nechápem o čo ide. Niečo sa muselo stať s Hunterom ale neviem čo. Za pár minut mi začala volať Domča. Bola cela uplakaná a počula som v jej hlase ,že sa niečo stalo.
,,Domča deje sa niečo ?hovor!odpovedaj mi!!"
,,Lucy......Jacob....on....on....my sme sa pohádali, hovoril mi ,že ho nenávidim.
Bolo mi jasné ,že buď je to blbý vtip alebo sa niečo naozaj stalo. Nevedela som čo mám robiť s Domčou. Tak som jej navrhla ,že či môžem ísť k nej spať. Samozrejme súhlasila. Hneď som išla za ňou bola sama doma takže to bolo v pohode. S Domčou sme sa utešovali navzajom a chceli sme vedieť čo sa mohlo stať. Potom ma napadlo či im niečo nepovedal Thomas.

*Ráno
Hneď ráno sme sa spolu s Domčou snažili skontaktovať s Thomas. Ale ani ten neodpovedal. S Domčou sme sa rozhodli ,že sa pôjdeme preisť. Išli sme okolo basketbalového ihriska a bol tam aj Thomas. Utekali sme za ním. Keď nás zbadal nemo sa na nás pozrel a hral dalej. Domča mu ukradla loptu (Btw:Domča vie mega dobre hrať basket 👌).
,,Čoje ?načo ste sem prišli zasa idete klamať?"...

-----------------------------------------------------------Taká menšia info pre vás :rozhodla som sa spraviť každú 5 časť  cez 1000 slov...❤Ďakujem ,že vás môj príbeh stále baví🙈.

Meet and Forever (Hunter Rowland & Jacob Sartorius SK)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz