V nútri sme sa prvý krát od seba odtrhli. Hrozne mi chýbala. Neviem si už predstaviť svet bez nej. Objal som ju a spadli sme na zem. Lucy sa zrazu objavila na mne.
Dali sme si pusu. Fakt nechápem baby raz sú na nás naštvate a teraz by nas najradšej ziedli spolu s kosťami. Fakt ich nechápem. Potom si ma Lucy odstrčila a postavila sa. Nevedel som čo sa deje.
,,Prepáč Hunter ale choď už.."povedala
,,Ale...musím ti ešte niečo povedať...Luna a Jordan to na teba narafičili nemajú tá radi tak to preto...Prosím ver mi"
,,Hunter pozri raz som ti už verila A pozri ako to dopadlo..."
,,ale ja som stále nič nespravil...nechapeš že to na teba narafičili" dochádzalo mi nervy
,,Ale..."
,,Židne ale...môžeš sa ich to osobne spýtať"
,,Dobre verím ti ale toto je posledný krát..."trošku sá pousmial
,,Ďakujem...Milujem ťa"
,,Ale mám podmienku musia mi to povedať osobne bez tvojej prítomnosti...A za celý týždeň sa s nimi nestretneš a ja sa ich to potom spýtam..."
,,Dobre...Pre mňa za mňa ich aj zabi" bol som šťastný že mi odpustila no uverila
,,Oú ešte niečo zajtra sa pekne obleč prídem o 10:00...Ahoj láska"odišiel som*môj pohľad
Neviem čo na mňa Hunter chystá ale ako odišiel tak som išla do svojej izby a už som si pripravovala čo si zajtra oblečiem. Vyberala som to asi 4 hodiny a potom som išla do sprchy.
Šup do postele a Dobrú noc.*ráno
Zobudila som sa s hrozne dobrou náladou. Do kúpeľne som išla spraviť rannú hygienu a make-up.
Obliekla som si ❤Na raňajky som si spravila palacinky. Najedla som sa a išla som do izby. Bolo niečo okolo 9:58. Išla som sa obuť. Do batohu som si zobrala kľúče,mobil,peňaženku. Zaklopal niekto na dvere. Samozrejme že to bol Hunter. Držal predom ňou bielu krabice s modrou mašľou.
Pomaly som otvárala krabicu a tam boli krásne modré plavky
Objala som Huntera a dala som mu pusu.
,,To není všetko" usmial sa
Potiahol má za ruku a už sme niekam išli. Rozprávali sme sa celú cestu až kým sme neprišli do lesa. V lese mi Hunter dal na oči šatku a niekam má viedol. Chvíľu som sa bála čo chce spraviť. Potom sme niekde zastavili. Pomaly mi dával dole šatku. Bolo to nádherné. Bol tam vodopád A na tráve bol prichystaný piknik. Keď som to zbadala neudržala som sa a v objatí som ho pobozkala. Držali sme sa za ruky A kráčali sme smerom k deke S jedlom. Bolo tam hrozne veľa jedla ako napríklad pizza,muffiny,jablková torta,jahody v čokoláde...Sadli sme si na deku a začali sme papať 😂. Po chvíli jedenia Huntera napadlo či by sme sa nešli zaplávať.
,,Ale ja nemám plavky!"smutne som povedala
,,Ale máš!"S úsmevom ukázal na bielu krabicuObliekla som sa do plaviek. Hunter už mal plavky na sebe. Stali sme na skale a pozerali sme sa na seba.
,,Lucy?"
,,Hmm?"
,,Milujem ťa" pri skončení tejto vety má zhodil do vody.Bola hrozne studena.
,,Áááááá...Ja neviem plávať!!"kričala som
Hunter skočil za mnou a snažil sa má ťahať na breh. V polke som ho ponorila A plávala som od neho čo najďalej.
,,Ty!"približoval sa ku mne
,,Ja?"
,,Ty si klamala a tak ta čaká trest!"
,,Nie prosím!"začala som prosiť
,,Ale áno!"
,,Nie!"Začala som plávať ale Hunter má dobiehal. Nakoniec ma aj chytil.
,,A teraz dostaneš trest!"
,,Ne prosím len ma neutop...Mám rada svoje telo".Potom ma pobozkal. Bolo to fakt krásne. Višli sme z vody a išli sme sa obliecť. Hunter si nedal tričko má fakt krásne vypracované telo. Potom sme sa začali pretlačať.
Pomaly zapadlo slnko a my sme to všetko pozorovali.
-------------------------------------------------------Milujem vás!!😂😅❤
YOU ARE READING
Meet and Forever (Hunter Rowland & Jacob Sartorius SK)
FanfictionO dievčatách, ktoré mali veľké sny, ale malé nádeje... No však raz sa na nich usmialo šťastie a dostali sa presne tam kam chceli. Prajem príjemné čítanie☺😍 19.1.2017- Časť 1❤