Moja mysel bola stále zaujatá Hunterom. Keď Elizabeth odišla napísala som Domči.
*naša konverzácia
Ja:Domča nemohla by si dnes prísť k nám?😏
Domča:Jasne ide o niečo?💙
Ja:Nie...no možno aj hej 😅
Domča:Oka tak za 10. min som tam.Keď Domča prišla išli sme do mojej izby aj keď nikto nebol doma.
,,O čo ide?"nedočkavo sa pýtala Domča
,,No vieš napadlo ma či by sme nespravili niečo pre naších fanúšikov alebo niečo také vieš"
,,Uhm to neni zlý napád"rozmýšlajúc povedala Domča.Po väčnom rozhodováni sme sa rozhodli natočiť musical.ly. Po chvíli tam bolo 1M likov. Stále sme rozmýšlali čo by sme spravili pre našich fanúšikov. Potom nám napadlo spraviť stretnutie tu vo Virgínii. Dali sme vedieť úplne na všetkých sociálnych sieťach že budeme mať stream a tam sa budeme dohadovať kde,kedy atď...
Začali sme streamovať a bolo tam okolo 300 000 ľudí. Dohadovali sme sa väčnosť. Nakoniec sme sa dohodli na nabudúcu stredu o 13:30 na námesti. Hrozne sa teším.
Musíme ale pokračovať aj v našom pláne. Dohodli sme sa že Domča pôjde von s Hunterom a ja s Jacobom ale ešte pred tým mi samozrejme Hunter napísal.
*naša konverzácia
Hunter:Prečo si mi včera neodpovedala?
Ja:Nemám čas
Hunter:Stalo sa niečo?
Ja:Malo by sa?
Hunter:Čo je to s tebou?
Ja:NIČ!!To skôr čo je s tebou?
Hunter:Nič...
Ja:Aspoň nechodím so sukničkárkou!!
Si normálna to prečo si mu napísala?pýtalo sa ma podvedomie
Hunter:Čo?
Ja:Nehraj sa tu na neviniatko...Viac som už neodpovedala. Hunter sa bude určite pýtať Domči namňa. Zachvílľku mám isť von s Jacobom tak som sa išla obliecť a pomaly som kráčala ku dverám. Pred dverami stál Hunter. Hneď ako som otvorila dvere ma objal. Do ucha mi povedal
,,To není pravda".
,,Čo není pravda?"nechapavo som sa pýtala
,,Ja nechodím so sukničkárkou!"
,,Ale chodíš!"
,,Ty niesi skuničkárka!"
,,Ale so...počkať čo?"nechapavo som naňho pozerala
,,TY NIESI SUKNIČKÁRKA!"
,,Ale ja som nemyslela seba!Ale Lunu!"povedala som
,,Ale ja nechodím s Lunou!"
,,Tak s Jordyn to máš to isté"odvrkla som
,,Ani s ňou nechodím!"
,,Tak s kým chodíš?"neisto som povedala
,,S nikým!"
,,A Jacob?"
,,Ani on s nikým nechodí"
,,Tak čo mali znamenať tie lupene ruží na zemi a ty s Lunou sediac na posteli?"
,,To je len nedorozumenie!"
,,Tak mi ho môžeš vysvetliť!"
,,To nejde"skleslo povedal
,,Prečo?"
,,Lebo nemožem o tom hovoriť! ale ja s ani jednou nechodím!"V jeho očiach bola vidno obava,strach a dokonca aj Láska. Objala som ho. Začala som mu plakať do hrude ale boli to slzy šťastia. Odtrhla som sa od neho a on mi utrel palcami slzy. Spomenula som si na Domču a Jacoba.
Obidvom som rýchlo zavolala aby prišli ku mne domou. Hneď ako sa zbadali začali sa rozprávať my s Huterom sme išli preč aby si mohli všetko povedať tak ako my.Po chvíli prišli do obývačky a sadli si spolu na gauč ja som bola s Hunterom v kuchyni a snažili sme sa upiecť koláč. Za chvilku prišla aj Domča s Jacobom. Dopadlo to tak že nič sme nespravili keď tak iba neporiadok v kuchyni. Kedže sme sa začali ohadzovať múkou a podobnými surovinami do koláča. Tak to dopadne keď ste štyria ľudia v kuchyni. Príde mi že medzi Domčou a Jacobom je niečo viac ako len najlepší kamaráti. Samozrejme všetci mi pomohli upratať kuchyňu. Potom všetci odišli. Išla som sa osprchovať kedže vo vlasoch som mala vajíčko a múku. Vyšla som zo sprchy a všimla som si Ethana ako skleslo sedí na gauči a pozerá do vypnutej telky. Prišla som k nemu a spýtala som sa ho čo sa deje. On mi odpovedal že sa rozišiel s Lunou. V tedy som si spomenula že ona není sukničkárka. Pomaly som naznačovala Ethanovi že som sa v nej mýlila a že nieje sukničkárka. On sa namňa naštvato pozrel a ja som rychlo utekala do izby. Vedela som že to musím ísť nejako napraviť tak som sa išla obliecť a rozhodla som sa ísť hladať Lunu. Nebolo to až tak ťažke sedela na lavičke ako kvôpka neštastia. Prisadla som si k nej a začala som sa ospravedlňovať. Prve bola namňa naštvatá ale potom bola v pohode. V tú chvíľu sa tam objavil Ethan a ospravedlnil sa jej tiež potom sa pobozkali a išli niekam preč. Ja som išla domou...
-------------------------------------------------------Ako sa vám páčila 21 časť? určite mi to napíšte do komentára budem veľmi rada 😃❤
YOU ARE READING
Meet and Forever (Hunter Rowland & Jacob Sartorius SK)
FanfictionO dievčatách, ktoré mali veľké sny, ale malé nádeje... No však raz sa na nich usmialo šťastie a dostali sa presne tam kam chceli. Prajem príjemné čítanie☺😍 19.1.2017- Časť 1❤