Zbudila jsem se když jsemnou třásla Zuzka hned jsem jí poznala kvůli hlasu křikla na mně že už jsme tady já jen odpověděla no jo furt. A šla jsem si pro kufr. Předemnou stála Zuzka mluvila něco na mně jen jsem přikivovala. Zuzka si brala už kufr. Já jsem se pro něj natahovala když někdo mi chytl za zadek a řekl" Jsi nová viď kočičko"? Jen jsem se otočila a dala mu facku on se na mně jen díval a řekl to jsi neměla stal a vzal mě za zadek a řekl"kočko to jsi ještě viřídíme"! Jen jsem se od něj otrhla a řekla" nechmě bejt laskavě" vzala jsem kufr a šla od něj dál. Zuzka na mně koukala z otevřenou pusou a řekla " ty jsi mu dala facku a začala se smát jak blbá. A začala jsem se sní smát. Když všichni byli na hřišti tak začali řikat kde kdo bude spát já jsem je čekala na moje jméno. Už jsem se chystala jít za Zuzkou když na mně zas někdo volal byla to holka neznala jsem jí přišla až ke mně a řekl"Ahoj ja jsem nikol" řekla holka z bílima vlasama a na konečkách měla modrou barvu. Přišla ke mně Zuzka a řekla" ahoj já jsem Zuzka nejlepší kámoška Sprotty" a usmála se jen jsem přikývla a zeptala se " ty jsi tady už byla na táboře"? Jen řekla " jo byla a jede jsem ají barbíny davejte si na ně bacha děvky jedny jo a lozí po nejhezčích klukách na táboře ještě dodala. Jen jsem přikývla když jsem uviděla pěkného kluka nemohla jsem uhnoud pohledem, ale Nikol na mně řekla " Tohle je nejhezčí kluk z tábora a je velmi velký děvkař a lámač divčích srdcí dodlala. Já jsem chtěla něco říct ale volal nás hlavní vedoucí Petr znáse s taťkou ze školy. Jsme šli za ním na hřiště všichni a on začal" ahoj děcka takže jste se snad těšili na tábor. Budete rozdělení do chatek ale neż začnem rozdělovat tak vám přectavým vedoucí ; takže tohle je tomas,Honza,jana,Jirka a poslední je Petra. Tak a teď v kolik je večerka děti od 6-9 mají v 21:00 hod, děti od 10-14 mají v 22:00 hod a starší v 23:00 hod a budíček je ráno 7:30 hod tak fajn teď chatky neposlochala jsem ale když řekli mně a Zuzku a taky Nikol tak jsem si odychla protože jsem ze Zuzkou a taky z Nikol naše chatka je upně vzadu 13 chata tak jsem se podívala a bylo to u lesa. Dívala jsem se po svým bráchovi a nemohla jsem ho najít ale pak jsem ho zahlídla u chatky z číslem 6 tak jsem šla za ním semnou šla jasně že Zuzka a pak i Nikol. Zavolala jsem na něj " Jeremy počkej" jen se koukl a zastavil se doběhla jsem za ním a řekla " ahoj brácha ty máš tady chatku? Já jí mám v zadu u lesa s číslem 13 kdyby jsi něco potřeboval tak přiď ju" a usmála jsem se. Bracha odpovědl " čus ségra jo mám jí tady jo a díky že jsi my řekla kde máš chatku nechtěl bych tě hledat všude a já už pujdu ju "a usmál se. Já jen přikývla a šli jsme z holkama na chatku přišli jsme a naše chatka mněla barvu zelenou tak jsem otevřela dveře a šla jsem z holkam do vnitř byli tam ještě dvě holky Nikol je pozdravila a já jsem řekla " ahoj holky jak se jmenujete"? A čekala jsem na odpovět a myslela si že jsou to nějaký pipiny namišlený ,ale jedna holka řekla "ahoj já jsem Lucy"řekla černovlasá holka a tá druhá řekla "ahoj já jsem Elizabeth" řekla hnědovláska. A pak řekli na stejno "a vy"? Jen jsem řekla za nás obě "já jsem Sprotta a tohle je má bff Zuzka. Jen přikývli a Lucy nám řekla že jsou taky nejhezčí kluci z party Deana ale furt za nima lezou barbíny řekla po chvíli smutně. Bylo mi jí líto tak jsem řekla " ukážete nám to tady prosím" jen přikývli a šli jsme ukázali nám všechno.
ČTEŠ
Nenavidím Tábor
RomanceJe to o holce jmenem Spotte ( čti: šprota) :). 16 let má hnědé vlasy a peknou stihlou postavu. Modre oči. :P