6.kapitola-omluva

47 6 3
                                    

Zbudila jsem se když zase hrála ta otravná hudba. Myslela jsem že ohluchnu. Vylezla jsem z postele a šla na nástup. Přišla jsem a nikdo tam nebyl bylo to divný. Tak jsem šla se podívat kde je brácha. Přišla jsem k chatce s číslem 6 zaklepala jsem. Čekala jsem asi 2 minuty a někdo otevřel byl to brácha a vypadal jako kdyby od někoho dostal pěst. Díval se na mně jako kdyby byl překvapený. Chvíli jsme se na sebe dívali, ale pak řekl" co je ? Můžeš jít pryč"?! Jen jsem ho odstrčila a šla do vnitř. On jen zavřel dveře a šel ke mně.
A řekl " ségra já jsem se porval" jen jsem vykulila oči a řekla " ským, proč, a kdo to byl"?! Zařvala jsem. Byla jsem rozzuřená. On jen řekl " byl to ten kluk kterej ti šahl na zadek kvůli tomu že ti nadával a já jsem tě jen chránil" řekl už naštvaně jen jsem šla k němu objalaho a dsla mu pusu a řekla jsem "nikdo nebude mi nadávat a byt bráchu" a odešla jsem. Uviděla jsem ho na hřišti jak hraje fodbal. Šla jsem k němu a žduchla ho on jen spadl na zem a řekla jsem " nikdo nebude bít mího bráchu a nadávat mi" on jen stanul a dal mi facku bolela ale bylo mi to jedno protože jsem na to zviklá
" Co si to dovolukes ty parchante" Jakmile mi chtěl dat další facku tak jsem ho kopla do koulí. Všichni kluck se začaly řechtat a ja je spražila pohledem. V klidu jsem odesla. " Dik segra." řekl a obejmul mě. Za chvilku jsme sli každý do své chatky a když jsem se koukla do zrcadla ,tak mi tekla z pusi krev. " Do hajzlu." zaklela jsem a někdo mě chytl okolp pasu. " Ale,ale tady nam někdo nadává a to se nedělá." poznala jsem ho podle hlasu ,byl to ten DĚVKAŘ. " Pust mě a vypadni!" zařvala jsem. " Klídek kotě." řekl a pak mě pustil, ještě na mě stihl mrknout a poté zmizel za chatkou.

Pohled Deana

Musel jsem se pousmát. Podlehne mi...jako každá. Přišla za mnou jedna děvka myslím ,že Zora. " Máš čas brouku." "Jop." řekl jsem a sli jsme ke mě do chatky.

Po 15min.

Zora se vracela celá udýchaná. Dal jsem jí zabrat.

Pohled: Sprotty

Byla jsem nasraná ale byla jsem rada že odešel. Po chvíli jsem přišla Zuzka a brečela. Hned jak jsem jí uviděla tak jsem šla za ní a řekal jsem tiše "Zuzi co se ti stalo proč brečíš"? Jen jsem ,byla strašně naštvana nevěděla jsem co jí je ale pak postila "víš jak je Dean no tak jsem ho vyděla ze Zorou jak šli do chatky. Šla jsem za nima potichu chvíli jsem jen slišela vzdychání a pak jsem to poznala oni si užívali pak jsem zdrhla jsem" řekla a rozbrečela se. Bylo mi jí líto ale co jsem mohla dělat když to byl DĚVKAŘ.
Tak jsem jí obejmula a řekla " to bude v pohodě jen se musíš usmívat" byla jsem ráda že mně poslechla a usmala se. Už bylo večer tak jsme šli na večeři. Když jsme přišli do jidelny tak se na mně všichni dívali nic jsem neřekla a šla si pro jídlo. Zuzka se jen koukla na mně a usmála se já se taky usmála. Brali jsme si nějakej humus Zuzka se na to dívala že by to nejraději vrátila. Sedli jsme si zase na stejný místo na naše. Byli tam už aji Lucy,Elizabeth a Nikol. Bylo mi s toho zle. Vše jsem vrátila a řekla nahlas holkám "to se nedá jist je to jako kdyby se do toho někdo vyzvracel" najednou se všichni rozesmáli. Koukla jsem se na kuchařku a ta udělala vražebný pohled. Rači jsem odešla šla jsem na záchod už jsem tam skoro byla ale někdo mně vzal za paži a otočl si mně. Byl to ten kretén co mi dal facku tak jsem na něj vyplivla " co chceš"? a udělala jsem vražebný pohled. Byl překvapený ale pak mi řekl tiše " omlouvám se za vše ají za tvýho bráchu byl jsem blbec" a pak dodal " jsem Fred" a trochu se pousmal. Byla jsem strašně nasraná ale ne na něho ale na Zuzku tak jsem řekla " to je v pohodě jen si přiště davej pozor jasný a bráchovi se omluv sám jaksny a odešla jsem.

Pohled: Freda

Byl jsem strašně rád když mi odpustila tak jak řekla tak jsem se šel omluvit Jeremymu ale než jsem se otočil tak jsrm vyděl Deana bože je ubohej když mě furt sleduje a myslím že je fakt nicka. Já a Dean se v lásce moc nemáme kvůli tomu že mi vzal holku. Jen jí ojel a nechal jí tak bylo mi zněho zle ale potom jak zístila Monika tak se jmenovala že jí jen využil tak mě nechala byl jsem stoho dost špatnej ale co jsem mohl dělat že. Pak odjela někde pryč. Už jsem se na něj nemohl dívat tak jsem šel teda se omluvit Jeremymu. Zaklepal jsem na dveře. Nemusel jsem čekat dlouho. Otevřel mi Jeremy hned vykulil oči

"Jdi pryč!" zařval na mě. " Sprotto!" já mu zacpal pusu a podrážděně řekl. " Vole,drž hubu jen jsem se ti přišel omluvit." uklidnil se a já odešel. U záchodů jsem uslyšel křik.

Nenavidím TáborKde žijí příběhy. Začni objevovat