Pohled:Deana
Šel jsem za Sprottou a cestou jsem potkal Freda. Zpomněl jsem si na tu Moniku byla fakt dobrá v posteli, ale ne až tak. Díval se na mně jako kdyby mě chtěl zabít no co taky mi vzal děvku už ani nevím jak se jmenovala. Vyděl jsem jak jde za Jeremym bylo mi to jedno, ale když jsem už byl u chatky tak Jeremy křičel Sprpttino jméno. Chtěl jsem už zaklepat ale vyletěla ven a chtěla jít za Jeremym ale chtyl jsem jí a vzal jí do lesa jen na mně křikla a ť jí pustím ale pak už byla v pohodě. Položil jsem jít na zem. A hned vyprskal " co si to sakra dovoluješ"?! Jen jsem se pousmál a řekl " jseš roztomilá když se zlobíš" a zasmál jsem se. Divala se na mě co je ti sakra smíchu! Jen jsem byl fakt rád že je tady jsemnou a bavíse jsemnou ale pak vyprskla zase " hele mně nedosnaneš do postele je ti to jasný ani Zuzku ! Jen se zasmál a řekl " tebe ještě ne ale Zuzku jo ta už byla jsemnou řekl jsem tiše. Byla fakt nasraná vyděl jsem jí to naní a řekla " ty hajzle ty jsi děvkař jako sviňa"! a ja sebou škubl " Jsi u-b-o-h-e-j." a sladce se usmála. " Zopakuj to!" zařval jsem na ní. "Ubohej." otočil jsem se a a vduchu si říkal, nejsem,nejsem,nejsem,nejsem děvkař a nejsem ani ubohej! Ale možná ,má pravdu vzal jsem si do postele jeji nejlepsi kamaradku a chci i ji! Ale jak to mám jako teď udělat. Bože já jsem vůl. Šel jsem ještě a dál, ale slišel jsem kroky za mnou otočil jsem se a byl tam Fred byl nasranej jako já tak jsem vyprskl " proč mě sleduješ "! Kikl jsem na něj. Byl jsem fakt nasranej ale on řekl v klidu " proč ne když jseš hajzl skurvenej"! Tu poslední vykřikl. Byli jsme fakt obadva nasraní, ale pak jsem uslišel kroky. Rychle jsem se otočil. A byla tam moje starší ségra Sara. Sáro co tu sakra děláš"! Vykřikl jsem na ní slova. Přišl za mnou a řekla mi do ucha " Deane mám tě hlídat přikázal to tata promiň"! Byl jsem ještě víc nasranej. Fred se začal strašně smát a mezi smíchem řekl " bože Sáro ty jsi taková kráva jseš fakt marná, a ještě dodal a ty Deane jseš kretén ona ti to neřekla" hned se Sára zbedla abyu dala facku ,ale Fred ji chytl ruku a neco ji uaseptal fo ucha. Ona se zacervenala a odbehla. "Cos ji to rekl!?" rekl jsem chladne ,on se usamal a rekl. " To cemu zadna holka neodola." A pak odesel a. Nechal me tam stat zmatenehon. To je onaa ma segru a ta je jeste panna ,kdyz ji zbouchnu tak se mu sladce pomstim.
*****************
Nesel jsem jeho segru ma 16 let a je do me zabouchla ,prisel jsem k ni a zaseptal ji do ucha. "Chces zazit neco co jsi jeste nikdy nezazila." ona nesmele kivla a ja ji zatahl do chatky.
Pohled: Sprotta
Sla jsem do jeho chatky ,se mu pomstit a vyděla tam jednu blondýnku jak na ni leží. Potkala jsem Freda který šel stejným směrem jako ja. " Co dělá Dean.?" zeptal se mě ,když viděl ,že jsem vyšla z chatky. " Je tam z jednou blondýnoz, musí ji být tak 16... Víš ,že je ti podobná?" rozběhl se do chatky a začal řvát na celé kolo " Nech mou ségru parchante!!" a doprdele.
Pohled:Karolin
Nemohla jsem mu odolat ,měl o mě zájem!!! B tom dovnitř vrqzil brácha a začal řvát ať ně nechá a okamžitě ze mě sleze. "Už víš jaké to je Frede." nechápala jsem to on se se mnou chtel byspqt jen proro...aby se pomatil brachovy??? Udrzela jaem slzy a dala mu pesti pres hubu a kdyz jsem se zvedla tak jsem ho kopla do kouli. Zaknucrl bolesti a ja ho jeste bouchla do hrudi a bezela k brachovi. On me objal a ja s nim sla pomalu ke sve Chatce tam sem si lehla na postel a zacqla brecet jakp male dite.
**************
Pohled : Sprotta
Bylo mi te holky lito verila ,ze se do ni zamiloval a misto tphp ji chtel jen a jen zneuzit. Jak to vypada tak jsem jedina holka na tabore co mu nepodlehla. Za 5min.jdou dobrovolnici na prochazku v noci a jdeme tam : Ja ,Fred,Karolin, Jeremy a devkar. Ostatni se baly. Šla jsem se teda balit. Vzala ksem mobil sluchstka atd.......
*******
Už jsem stála na nástupu a vedouci začal kdo bude ským nedávala jsem pozor ale jak řekli mně tak jsem se podívala. Byla jsem stým děvkařem a s Jeremym aspoň z bráchou ale nevidržela a vykřikla jsem " já nebudu stakovým děvkařem"! Zaječela jsem a vedoucí hned křikli "takhle nemluv o svím kamarádovi a udělej si 10 dřepů" "to-není-můj-kamarád!" děvkař se na mě ublíženě podíval. "Už jsem řek" nefučeně jsem šla do skupiny. A on ,tedy ten děvkař řekl. "Jednou podlehneš." "To určitě." ach jo prostě demento-blbo-pičo-hajzlo-děvkař a ještě k tomu smrdí."Smrdíš!" řekla jsem mu nahlas a všichni se začali řechtat. "Zato ty voníš." rekl ironicky. "Jé, to je pěkné děkuji." všichni se začali řechtat ještě víc, jsem na sebe hrdá. Blbo-pičo-hajzlo-děvkař mě propaloval pohledem.
"Jdem ne." řekla jsem mile a přitom zavrlela ,šli jsme okolo bazénu a slyšela jsem velké "ŽBLUŇK" byl tam můj bratr!! Ten idiot ho zam zhodil zatímco se zamnou plýžil aby mě taky zhodil tak jsem se otočila a vlepila mu facku. A zase 'ŽBLUŇK" spadl do vody ,já jsem pomphla bráchovy z vody ašlu jsme nečekali jsme na děvkaře a šly dál. Byli jsme hodně daleko a nemohli jsme na jít svíčky který nám ukazovali cestu a nejednou Jeremy řekl " ségra mi se stratili bože co budem dělat sakra kurva. Brácha klid najdem cestu zpět byla jsme velmi klidná. " Dělaš si prdel ty jsi tak klidná bože jebeti jsi v poř... Než stačil to dopovědět tak jsme slišeli štěkot, a kvičení. Hned jsme tam šli z bráchou. Vyděli jsme tam krásný štěně myslí že to byla rasa čivava. Seděla tam a kňučela myslím že plakala. Šla jsem blíž když mě uviděla tak se rozběhla za mnou kejvala ocáskem. Vzala jsem si jí do náruče. Byla krásná nádherná. Jeremy hned šel za mnou a řekl " jak se bude jmenovat a jak ji dame do tábora aby jí nikdo neviděl"? Je to holčička a jmeno bude mít chvílku jsem přemíšlela a pak jsem řekla " Sparkle co ty na to? A co tábora chvíli jsem zase přemíšlela a pak "Přes bundu ,čivava se do ní vleze".Tak nějak vypadala. :D
Snad se vám to líbí další kapitola je nasvětě budu za vše ráda lajky a komentáře.
ČTEŠ
Nenavidím Tábor
RomansaJe to o holce jmenem Spotte ( čti: šprota) :). 16 let má hnědé vlasy a peknou stihlou postavu. Modre oči. :P