17.kapitola-Ondra mě nasral

32 3 0
                                    

Zbudilo mě když mi přišla sms.

Stalo tam: Ahoj Sprotto srry,ale moje holka se nasrala kvůli tomu že se spolu bavíme promiň :'( pa.

Začala jsem brečet. Napsala jsem mu.

Sprotta:Ahoj Ondro co se sakra děje a kdo je tvoje holka????.

Nemusela jsem čekat dlouho a piploto.

Ondra:co by se mělo dít neotravuj mi život a moje holka je Lea a neobtěžuj nazdar.

Jak jsem si to dočetla začala jsem brečet, Lea je nevětší děvka z naší školy. Zuzka se zbudila a koukla se na mě a já na ní. "Co se děje"?? Zeptá se mě ospal. Podala jsem jí mobil a zuza si to přečetla. "Ten hajzl on uvidí"!! Řekne a já se na ní kouknu zlítostích v očích. "Uděláme mu peklo hajzlovi"!! Řekne ale já jsem stále potichu.

Zase mi za pipal mobil. Správa od neznámeho
(Neznámi -N, já-j)!!!

N:ahoj čupko snad jsi spokojená

J: co?? Kdo jsi?? A co chceš?

N: já milá zlatá Lea kdo asi. To že Ondru necháš jasný nebo budeš mít peklo děvko!!!

J: ty máš co říkat já aspoň nešukám s každým jako ty. Je to můj kamarád takže spíš ty nech jeho.

N: :D já nejsem ty ty čupko.

Radši jsem neodepsala a snažila jsem popřemýšlet co by mi mohla udělát kurva. Byla jsem strašně nasrana na Ondru. Chtělo semi brečet. Zuzka byla nasrana tak že napsala Ondrovi.

Pohled Zuzky

Byla jsem fakt moc nasraná tak jsem napsala Ondrovi
(Ondra-O já-J)!!!!

J: to si děláš prdel. Nikdo nebude vyhrožovat mojí bff. Ta se spamatuj. A té své děvce řekni ať nechá Sprottu!!!!!

O: já nevyhrožuju děvce!!! Proč bych se měl já spamatovat??? Lea není děvka a nenapsala jí!

J: ně vůbec debile. A Sprotta není děvka!!!!

O: no tak mě bránila :)

J: už nás nech na pokoji a Rexa a Spalker dej její mamce jasný!!!!

O: Já vás mám nechat 😂 tyď jsem nic neudělal..... Jasný 😡😡

Už jsem mu nechtěla psát.....

Tak máme novou kapitolu snad se vám líbí...... A chtěla bych to věnovat VercaBencikova úžasná Bff  a Sis 😉😂😂

Nenavidím TáborKde žijí příběhy. Začni objevovat