To nahoře jsem malovala já snad se vám to líbí jsem fakt moc ráda.
Zbudila jsem se když hrála písnička hodně nahlas. Myslela jsem si že ohluchnu. Bylo to tak nepříjemné. Po chvíli jsem stala a šla udělat hygienu. vzala jsem si na sebe modré krátký kratase bíly crop top a modré tenisky.
šla jsem na rozcvičku měli dělat dva lidi, které vyberou vedoucí. řekli děvkaře a pak mě. no to si dělají prdel to teda ne já sním nebudu. šla jsme na kopec a dívala jsem se na Deana vypadal jako kakabus tak jsem řekla "vypadáš jak kakabus" a začala jsem se smát jak blbá. jen na mě udělal pohled. Když jsme skončili rozcvičku tak jsme měli jít na snídaní seděla jsem z Jeremym, Zuzkou a jeho kamarády. Bylo to v pohodě když prošel děvkař tak mi na hlavu dal rohlík z pomazánkou. Hned jsem vyprskla "no to si děl...."! nedořekla jsem to protože to už ají vystartoval Jeremy a jeho kamarádi. Šli předemě a ten rohlík mu daly na obličej a dodali "tak co líbí" hned jsem vyprskla smíchy a objala je a řekla jsem "fakt díky moc stemi pomohli díky. Šla jsem se umýt abych nevypadala jak kráva špinavá. Zrovna jsem vyšla z koupelny a někdo mě zatáhl za ruku za chatky. Byl to děvkař a řekl " chceš válku tak ju máš" řekl posměšně a odešel. Byla jsem ta nicka. Šla jsem do chatky ale zastavil mě Jeremy a řekl" můžu jít s tebou prosím" jen jsem kývla a zeptala se ho " tak co už máš protoho krasavce jméno. Koukl se na mě tekla mi slza byla jsem fakt teď moc ospalá. Nechapal to proč brečím tak mě popohnal do chatky. Sedli jsme ai na postel ale to jsme neměli dělat byli tam vajíčka. "No fuj co to sakra....." nedopověděla jsme to protože jsme si zpomněla co mi děvkař řekl. "Brácha to udělal Deana děvkař. On mi řekl jestli chci válku tak jí mám"!! Rozbrečela jsem se. Zrovna přišli holky když jsem brečela a Jeremy mě obímal bylo to fakt krásný. Holky nás nenápadně vyfotili.
TTakhle nějak jen na ukázku :D
Hned jsme se od sebe seenou odstrčili. Holky ai chtěli ale mi je zadrželi " holky ne a ukázali jsme na svou postel"!! Holky hned vyletěli " co to sakra dop**e je kdo to byl"!!! Řekla Nikol nasraně. Jeremy řekl " Dean se chce pomstí ségře. Koukla jsem se na Jeremyho a zeptala.jsem se
" jak se bude jm...." nestihla jsem to říct protože řekl " Rex" já hned jsem se začala smát nechápal to tak jsem toho nechala aby to nebylo divné. Tak jsem řekla jaká pomsta bude " mohli bysme jím udělat v chatce bordel ještě věčí než maj a třeba jím zničit oblečení"! Bylo mi to u prdele takže jsem souhlasila. Šli jsme do chaty Deana nikdo tam nebyl takže jsme udělali věčí bordel, už jsme se chystali na věci když jsme uslišeli klučičí hlas rychle jsme se schovali byla jsme od postelí.Pohled:Deana
Už jsme šli do chatky. Otevřeli jsme chatku a takovej bordel. Kluci se na mě podívali nechapavím výrazem Bred řekl " kluci takovej jsme měli bordel"?! Vykřikl to skoro. Tak jsme pokrčil rameny a řekl " no myslím že ne a pak mi to došlo. Najednou si někdo čikl. Koukli jsme se na místo.
Pohled:Sprotty
Bylo vše v pohodě, když si Lucy čikla poznala jsme to podle hlasu. Vyděla jsme Breda jak se ke skříni blíží měla jsme strach. Otevřel skříň a tam byla Lucy jak se červená. Slišela jsme jak Bred říká " ale ale ale kdo to tu je"! Hodil jí na postel. Najednou se před postelí oběvil nějaké nohy. Měla jsme strach. Jsem fakt kráva protože jsme dotyčného flákla po noze. Byl to Dereck. Vytáhl mě ven a taky hodil na postel abych neutekla tak si sedl na mě. Vrtěla jsme se asi moc protože se vyměnil s Deanem kurva. Sesěl na mě a byl fakt nasranej křikl na mě " no to si děláš prdel kde jsou další"!!!! Nic jsem neřekla. Najednou na ze mě strhl triko Lucy ho flákla a štípla tak se dostala za mnou. Všechny holky kde byli vylezli a stáhk Deana na zem a já mohla si konečně stoupnout ale byl menší problem byl tam Dereck, Leo a Ralf. Stáli u dveří a šli pomalu knám naštěstí začala hrát hudba na nástup. Byla jsme fakt ráda kluci jen řekli " to vám oplatíme šli jsme se převlíct měla jsme na sobě:
Šli jsme na nástup a vedoucí řekli " tak odpoledne hrajem voliš skoro večer hrajem pitný režim a teď hrajem v lese jednu hru běhací. Šli jsme do lesa a vedoucí nšm vysvětlili hru. Hraje se tak že běžíme pro kartičky s naší barvou pouze jen jednu kartu si můžem vzít a dál jsme neposlouchla. Běžela jsme před poslední za mnou byl Dean který mi šahal na zedek sralo mě to tak jsme se mu zadkem otřela o rozkrok aby toho nechal vzdch byla jsme stoho ráda že toho nechal. Běžela jsme pro kartu 11 už jsme běžela spátky když jsme se srazila ze Samem. " Jsi v pořátku ptala jsme se ho"! Kývl že jo a pak dodal a " ty"? Jen jsme kývla a sbažila jsme se stát ale bolelo mě zápěsti tak mi pomohl stát Sam. Poděkovala jsem a šli jsme za zdravoškou ale než jsme tam šli tak jsme dala kartu s čislem jedenáct Deanovi. Čuměl na mě jako to fakt a šla jsem. Přišli jsme za zdravotnicí a ta mi řekla že mám chvíli počkat před chatkou jen jsem přikývla a sedla si před chatku. Samovi nic není jen odřeniny ale já jsme měla naraženinu.
ČTEŠ
Nenavidím Tábor
RomanceJe to o holce jmenem Spotte ( čti: šprota) :). 16 let má hnědé vlasy a peknou stihlou postavu. Modre oči. :P