Zbudila jsem se okolo 5hod. Nebila jsem unavená a tak jsem si šla udělat hygienu. A vzala jsem si
Aby neviděli co jsem si udělala a proč jsem si to udělala. Šla jsem zase k tomu lesu a sedla si na lavičku co tam byla. Po chvíli jsem už ležela na trávě a opalivala se. Málem jsem usla kdyby nekřupla větev. Rychle jsem otevřela oči a sedla si. Vyděla jsem Deana jak se směje ale to nebylo k smíchu. "Hahaha moc vtipné a co tu chceš"? Dean se přestal smát a probodl mě očima. "Tak vtipné to bylo a co tu chcu. Ehm.. No tak chci vysvětlit ten včerejšek" jen jsem zakroutila hlavou že ne a dodala "nic neřeknu'' "fakt"! Jen jsem kývla hlavou že fakt. Přiblížil se ke mě a začal mě lechtat. " prosíííímmmm doostt" řekla jsem se smíchem. On jen dodal " co zato" " nevíím co chceeeeš" přestal mě lechtat a řekl " vysvě..." nedořekl to protože jsem mu skočila do řeči " no tak fajn ale slib mi že to nikomu neřekneš"!! "Slibuju" a usmál se. Sedl si ke mě a já mu to vše řekla. Jak jsem ukončila větu " zemřel" tak jsem se rozbrečela.
Pohled: Deana
Bylo mi jí líto jak mi to řekla. Nevěděl jsem co na to říct byl jsem zaskočen tak jsem řekl smutně "je mi to moc líto" najednou mě objala a brečela mi do hrudi. Byl jsem rád že můžu být tak blízko u Sprotty, ale bylo mi ji lito.
Tak mame tady kradsi kapitolu ale nebojte bude dal;)
ČTEŠ
Nenavidím Tábor
RomanceJe to o holce jmenem Spotte ( čti: šprota) :). 16 let má hnědé vlasy a peknou stihlou postavu. Modre oči. :P