Özlemek

38 0 0
                                    

Yılbaşı yaklaşıyor umurumda değil aslında ama onun var olması her şeye anlam katıyor. izne gelecek allah'ın izniyle, özlüyorum her saniye bekliyorum günler su gibi geçerken zaman durdu resmen günleri geçtim, saniyeleri kovalıyorum geldiğinde sıkı sıkı sarılmak isterdim, ben tek karşılamak isterdim ama olmadı, yani nasip değilmiş yada onun dalgınlığı mı desem doğru olur bilemem. o gece telefonunu kapattı aslında insan kötü düşünür ama ben ona güvenmeyi seçiyorum. Olabilir demek yerine yapmaz diyorum ve siliyorum düşünceleri neyse geldi ve sadece görmek huzur verdi o gün pazara gittik falan filan vakit geçirdik akşamı yılbaşıydı onlarda toplandık ailecek annesi babası annem falan iyi bir geceydi ama hassaslığımdan mı yoksa doğru olduğundan mı bilmiyorum. ama ona kızgındım hep telefonla uğraşmalar yani kızdığım nokta oda değil ki telefona girdiği zaman sanki hayatı oymuş gibi, neyse sonra ben o kadar onun için gece vakti uyumamışken yanına gelmişken onun uyumasıydı beni çok kızdıran. aslında bir yandan gitmek istedim ama gidemedim iste keşke gelmeseydim dedim o an çünkü ben orada kötü oldum lavoboya gittim ama dönüp baktığımda elinde telefonla oynaması beni daha çok üzdü öyle böyle geçti o günde ertesi  gün bize geldi falan kızgındım ona umursamaz tavırlar falan ya yokmuşum gibi davranması kızdırıyordu beni kırk saat  telle uğraştı. sonra bilgisayarla falan neyse o gün de bitti sonra biriktirdiklerimi anlattım sonra yine düzeldi her şey, okulu 1 gün ektim onunla vakit geçirdim sahilde yürümek çok iyi  geldi deniz, o ve huzur 3 ü bir arada mutluyum, elimi tuttuğu her saniye zaman duruyor ve farklı bir hayatta saatlerin geçmediği huzurun baş ucunda olduğu bir yaşama götürüyor. film izledik resim çektik asker kıyafeti ile o kadar tatlı oluyor ki gülüşüne ömrümü katmak istiyorum  o güldükçe gecem gündüzden daha çok aydınlanıyor yıldızlar tüm gökyüzünü esir alıyor onu çok seviyorum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 11, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Her Gün Daha Çok Sen... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin