Se apropiau de noi, iar Ino era oarecum entuziasmata de ceea ce avea sa se intample. Langa ea se afla un baiat. Acesta era nedumerit de ceea ce se intampla la fel ca si mine. Nu puteam sa nu observ ochii verzi ce aratau ca niste smaralde, parul de un rosu aprins, lipsa sprancenelor ce erau substituita de conturul accentuat al ochilor. Prezenta lui imi oferea o stare de neliniste si teama.
Ino: Sakura, vreau sa faci cunostinta cu cineva.
Eu: Umm...
Ino: Hai prezinta-te !
Roscatul nu rostea un cuvant, nu cred ca ii placea situatia creata.
Ino: Bine, o sa te prezint eu. El este Gaara, este cam de aceeasi varsta cu noi si in aceasta seara o sa stea cu tine. Hynata, hai sa megem sa ii lasam pe cei doi sa se cunoasca mai bine.
Hynata: Bine.
Eu: Ce ??? Stati, nu ma lasati singura !
Ino: Nu esti singura, il ai pe Gaara alaturi.
Au plecat si m-au lasat cu roscatul. Nu stiam ce sa fac, eu ma uitam la el si el la mine fara sa rostim un cuvant sau o silaba. S-a apropiat de mine, tintindu-ma cu ochii, dorind sa spuna sau sa faca ceva.
Gaara: ...Eu... eu nu vreau sa fiu aici...
Se pare ca si el a fost influentat de cineva sa vina in locul acesta. Simteam ca suntem la fel, exceptand aura misterioasa ce o emana.
Eu: Nu esti singurul care simte asta.
Gaara: Imi pare rau daca te-am pus intr-o situatie jenanta, am venit aici cu sora-mea pentru ca ea tot ma bate la cap ca trebuie sa socializez mai mult.
Eu: Nu e vina ta. Oricum daca tot suntem aici nu ar fi corect sa pierdem ocazia de a ne distra.
Nu pot sa cred ca am zis asta, sper sa nu isi faca o impresie grasita despre mine...
Gaara: ...Ai dreptate.
Dupa asta am mers si ne-am asezat la o masa. Am inceput sa vorbim despre lucruri banale, care ne amuzau si ne aduceau zambetul pe buze. Desi arata ciudat, Gaara era chiar un tip de treaba. Aspectul lui era putin infricosator, dar voia doar ca cei din jur sa fie fericiti sacrificandu-si pentru asta chiar si propria fericire.
Langa noi au venit Ino, Hynata, dar si Sasuke. Serios ? de ce trebuia sa vina si el ?
Ino: Hey, ce mai faceti ?
Eu: Ne bucuram de seara asta.
Nu stiu sigur care sunt intentiile lui Ino: sa imi caute mie asa-zisul ,,suflet pereche'' sau sa il faca pe Sasuke sa se simta ca un intrus in mijlocul nostru. Totusi nu cred ca e cu putinta ultima varianta pentru ca eu nu sunt asa importanta pentru el, cel mai probabil sunt doar o amica sau o persoana neajutorata.
Ino: Gaara, iti place de Sakura ?
Ce ? Cum poate sa intrebe asta cand sunt atat de multe persoane prezente de fata ? Toti il priveau pe Gaara, asteptand ca acesta sa dea un raspuns.
Gaara: ... E o fata cumsecade.
Hynata: Se pare ca voi chiar va intelegeti !
Ino: Serios ? Doar atat ?
Eu: Dar abea ne-am cunoscut, e normal sa fie asa.
Hynata: Sakura are dreptate.
Ino o incuviinta, iar dupa aceea cele doua s-au intors la ,, printii'' lor. Sasuke, in schimb a ramas langa mine si Gaara. Brusc s-a asternut linstea in grupul nostru, nimeni nu indraznea sa spuna ceva. Mi se parea ciudat ca Sasuke a ramas tacut in tot acest timp. La un moment dat se ridica de pe scaun, ma prinde mana si ma trage dupa el. Ok, tipul asta chiar e disperat... Gaara se uita uimit la noi, dorind sa spuna ceva, insa i-am spus sa nu intervina pentru ca trebuia sa lamuresc situatia cu Sasuke.
Am iesit impreuna afara si ne-am asezat pe o banca din apropiere.
Sasuke: Cine e baiatul ala roscat ?
Eu: Despre asta vrei sa discutam ? Daca asta e motivul, atunci eu am plecat.
Sasuke: Nu, de fapt te-am chemat ca sa-ti spun ceva.
Eu: Ok, te ascult.
Sasuke: Pai... vreau sa stii ca ceea ce s-a intamplat la mine acasa a fost o neintelegere.
Eu: Din moment ce e iubita ta cred ca e normal sa o saruti.
Sasuke: Nu e iubita mea...
Eu: Dar atunci ce e ? Saruti persoane doar pentru ca ai chef ?
Sasuke: Nu.
Eu: Bine, deci de ce m-ai chemat ?
Sasuke: As vrea sa stii ca nu imi place ca ma ignori, vreau sa fim prieteni.
Eu: ...
Sasuke: Vrei sa fim prieteni ?
Eu: ... N-am nimic impotriva.
Sasuke: Asta inseamna ca nu ma vei mai privi ca pe un strain ?
Cel mai probabil nu o sa va trezeasca niciun interes acest capitol, insa sper sa va placa.