M-am trezit mai devreme in speranta ca nu voi repeta incidentul de ieri. Eram putin afectata de ceea ce s-a petrecut acasa la Sasuke, insa incercam sa ma concentrez pe examenul ce ma astepta. Azi aveam ultimul examen, asa ca m-am imbracat repede si m-am indreptat spre scoala. Pe tot parcursul acestuia ma straduiam sa-mi amintesc informatiile pentru examen, insa deseori gandul imi zbura la Sasuke si la Karin. Imi doream sa nu-i fi zarit in acel mod, incepeam sa ma simt penibil amintindu-mi respectivul moment, care dintr-un motiv anume imi ofera un sentiment de incomodare. Dupa cateva clipe am ajuns la scoala, de data aceasta la timp.
A sosit si clipa in care avea loc intalnirea mult asteptata cu examenul, in speranta ca o sa trec si de acest obstacol. In fata mea se afla o hartie alba ce astepta sa fie completata. Timpul trecea, iar nu reusisem sa editez tot ceea ce era necesar. Simteam cum toate ideile pe care voiam sa le scriu se risipeau din mintea mea. Acum ma aflam intr-un impas care va afecta rezultatul examenelor si totodata si viitorul meu. Stresul incepea sa ma cuprinda, mainile imi tremurau si nu puteam gasi un mijloc prin care sa-mi amintesc ceea ce am invatat, deoarece mereu sfarseam sa ma gandesc la Sasuke.
Mai erau 20 de minute pana cand trebuia sa predau lucrarea. Abea-abea am reusit sa iscalesc cateva fraze inainte de termenul limita. Am iesit din sala de examen usor ametita, simtind o durere de cap insuportabila. Mi-am indreptat pasii spre Ino si Hynata pe care le zarisem cand am iesit.
Eu: Hey, fetelor !
Ino: Hey !
Hynata: Cum ti s-a parut examenul ?
Eu: Nu cred ca vrei sa-ti raspund la intrebare.
Ino: De ce ?
Eu: Pentru ca mi-am amintit cu greu ce-am invatat.
Ino: Ei, macar tu ti-ai amintit, dar eu nu prea aveam ce sa-mi amintesc. Tu, Hynata cum te-ai descurcat ?
Hynata: Am facut totul, sper sa fie bine.
Eu: Din moment ce e vorba de tine o sa fie bine, nu-ti face griji.
Ino: Fetelor, tot la asta suntem ? Ar trebui sa discutam despre altceva mai interesant nu despre examen.
Eu: Cum ar fi ?
Ino: Banchetul !!!!
Cand am auzit-o pe Ino rostind cuvantul asta, am plecat capul. Simteam ca o sa ma intrebe daca mi-am gasit un partener, iar eu nu puteam sa-i dau un raspuns afirmativ.
Hynata: Vorbind de asta... Naruto m-a cerut sa merg cu el maine.
Eu: Serios ?
Ino: Era si timpul !
Hynata: Tu o sa vii impreuna cu Sai ?
Ino: Evident ! Deja m-a invitat de ceva timp si nu am cum sa-l refuz.
Eu: Te place foarte mult .
Ino: Da, poti sa spui ca suntem predestinati sa fim impreuna. Lasand asta deoparte, se pare ca tu nu stai prea bine la acest capitol.
Hynata: Ce vrea sa spuna cu asta, Sakura ?
Ca sa inteleaga la ce se refera Ino, i-am explicat si ei ceea ce s-a pertecut cu o zi in urma.