Jordan pov
Floket e saj te mendafshta, i preknin qafen. Fetyra e saj dukej aq e bukur, sa qe me bente te besoja se mund te behesha artist e ta pikturoja. Robdizhani i saj i kuq ishte hapur, dhe tregonte kembet e saj te lemuara, gjithashtu veja qe krijohej ne kraharorin e saj te cmente. Ajo mimika e saj acaruese rrinte gjithmone neutrale, nuk ndyshonte.
Shtepia e saj, dukej mjaft e zymt. Ne te mbizoteronte e errta qe krijonin nje perplasje me te bardhen. Ajo ishte e mbushur me vazo, ne te cilat tulipana shume ngjyresh ndodheshin ne to. Ne ate shtepi skishte asnje fotografi te varur ne mur, ose asgje qe mund te dukej familjare. Gjithcka ishte aq e maturuar ne ate shtepi, si vete e zonja e saj.
Pasi mbaroj mengjes, ajo u ngrit. Erdhi dhe me kapi nga jaka e bluzes. Ishte aq afer sake mund te nuhasje aromen e saj dehese.
'Per nje fraksjon minute koha ndaloj. Ajo po e puthte ate, sikur donte ta linte pa fryme. Ai i kish vendosur duart rreth qefes se saj delikate qe menzi priste ta prekte. Ajo ish zgjatur ne maje te gishtave, pasi ai ishte me i gjate se ajo. Ky moment u nderpre nga nje ulerime'
-Cdreqin bere?-bertita ne dhimbje.
-Asgje po i perbahem marreveshjes!- ajo tashme me ishte larguar, mbante te njejten fetyre, ndersa shperlante gjakun nga duart e saj, nderkohe qe une po vdisja nga dhimbja.
Kofsha ime kullonte gjak. Ne te qendronte pingul thika qe ajo kish perdorur per te prere buken pak me pare. Ajo femer po qe eshte e cmendur.
-Me duhet te ik ne spital, do vdes! A me degjon moj femer e cmendur?-ajo po shikonte telefonin e saj pa ju dridhur qerpiku, sikur te ishte hera e njemite qe bente nje gje te tille.
-Une te shpetoj ti sdo guxosh te me afrohesh me, ne rregull!-qoj syte nga ekrani dhe foli ftofte, si ndonje cope akulli.
-Ne rregull do bej cfare te duash.- me duhej te pranoja sepse gjaku vazhdonte me rridhte si nje qezme.
Ajo u largua duke ngjitur shkallet e bardha. Edhe mbas disa minutash ajo u kthye. Kishte veshur xhinse te zeza, nje bluze te shkurter ngjyre vishnje, taka te larta te zeza dhe ne shpine mbante nje cante te zeze lekure. Mori telefonin nga tavolina, dhe me ndihmoj te mbaheshe ne shpatullen e saj. Dolem jashte asaj shtepie dhe ju afruam makines time.
-Qelsat?-drejtoj doren duke i kerkuar ato.
Ja dhashe, me ndihmoj te ulesha. Dhe u ul ne sediljen e saj. Ndezi makinen edhe u nis. Po shtonte shpejtesinte, minute mbas minuti. Derisa arrite maksimalin e asaj qe makina munde. Tani isha i sigurt se nuk do vdisja nga hemoragjia, por nga ndonje aksident fatal.
Makinen e ndaloj si e cmendur, duke bere tre rrutullime ne rruge. Me siguri mbas kesaj, duhej ta coja makinen tek mekaniku.
-Cben, skemi arritur akomatek spitali?-ajo u ndal ne nje rruge te mjere, ku shifje njerez te tille. Ne njerin cep te rruges, ndodhej nje vajze e cila nga pamja dukej mjaft e re. Ate e kishin rrethuar tre djem te cilet po e ngacmonin duke e prekur.
Krista doli nga makina dheper her te pare ajo mimika e saj ishte kthyer ne te eger. Te bente tja mbathje. Ajo u afrua ndersa ata qeshnin si te cmendur. Me njeren dore hoqi takat e saj, dhe u fut ne sulm. Ajo femer dinte arte marciale. Ta shikoje si hidhej ne ajer duke i ren me bryl qafes. Ne tre minuta ato felliqesira idhin te shtrire ne toke. Ajo veshi mbrapsht takat e saj dhe u fut ne makine. Ndersa nje makine tjeter u ndal, nga e cila dolen dy burra te palestruar, me syze te zeza. Ata e moren vajzen, ndersa Krista nisi ti jepte makines si e cmendur edhe nje here.
-Cishte ajo qe sapo bere?-e pyta, ndersa ajo rrinte e qete, dhe mimika esaj tashme ishte kthyer ne neutrale siq kishte qene me pare. Mollezat e saj te rrumbullakta ishin skuqur, ndersa vija qe ndante floket dhe fetyren ishte lagur nga djerset. Kjo e bente te dukej aq e embel saqe me vinte ta haja edhe pse po vdisja. Dhimbja me kish kapluar gjith trupin.
Ajo nuk u pergjigj por ne vend vuri ca muzike klasike. Ajo po ngiste makinen ne te njejten shpejtesi si me pare. Syte filluan te me mbylleshin.
Krista pov
Qullaqi po vdiste, syte e tij te erret po mbylleshin. Bluza e tij e bardhe ishte kthyer ne te kuqe. Fetyra e tij po zbehej, por akoma merrte fryme.ula shpejtesine parkova para ders se spitali, ku prisnin doktorret dhe barrela per ta cuar te salla e operacionit.
Operacioni zgjati ca, ai kishte humbur shume gjak. Per here te pare llogarite me dolen gabim, por nejse njerez jemi, gabojme. Po prisja aty jashte, duke pare akrepat e ores qe leviznin mjaft ngadale.
Tre ore me pas....
Ai doli nga ajo dere e madhe, i shtrire dhe per nje moment mendova sikur sdo me mbanin me gjunjet. E quan tek dhoma e tij. Dhe u ula prane tij duke e vezhguar ndersa flinte.
Ai dukej aq i pafajshem, i embel, aq femije. Ne nje moment doja ti ledhatoja faqen me dore, por u shtanga. U qova dhe u ula tek divani prane. Ja futa nje sy gjume per dy ore mendoj.
U qova ju afrova, akoma po flinte. Dola nga dhoma dhe pororite nje buqete me trandafila vishnje te erret. Hyra brenda, dhe Jordani filloj te perpelite syte.
Me ne fund u zgjua, nje lloj gezimi me kaploi zemren.
-U zgjove 'bukuroshja e fjetur'?-e pyta me nje ton shakaje.
-Mos ndoshta po shijoje buzet e mija, princ?-ma ktheu, mezi fliste dhe tani me vinte ta qelloja...
A mos valle e gjitha kjo ishte fillimi i nje katastrofe?
YOU ARE READING
KRISTA (shqip)
RomanceE paprekshme, e pathyshme, e hekurt. KRISTA Nje histori dashurie, hakmarrje dhe ambicje. A do mundet qe dashuria e tij te sheroj plaget e saj?! Dhe a do mundet qe dashuria e saj ti mbushe zemren e tij te vetmuar?! N...