Oh ai!

219 19 5
                                    


A/N: ME FALNI PER VONESEN pasi kam qene e zene me shkollen, edhe mu deshen disa dite per te rikuperuar humorin. Si gjithmone ju kerkoje ndjese per gabimet drejtshkrimore(pasi shqipja ime nuk eshte shume e mire). Dua te FALEMNDEROJ perzemersisht te gjith ata qe me kane mbeshtetur edhe te gjith ata qe e kane lexuar kapitujt e 'KRISTES'. Mbeshtetja juaj me ben me krahe.

Kohet e fundit kam bere shume ndryshime me veten edhe dicka qe kam kuptuar eshte se qelsi i lumturise eshte thjeshte eliminimi i personave ose gjerave negative qe ju rrethojn. Pra mos lejoni asgje edhe askend tju heq buzeqeshjen nga surrati.

JU KAM XHAN, XOXO


U zgjova pas sedi sa oresh. E kisha humbur sensin e ores ose kohes. Edhe pastaj nuk eshte se me interesonte shume. Pasi kete rrembim tashme po e konsideroja me shume si nje udhetim per pushime falas. E cmund te kerkoja me shume se nje vend per te fjetur, ushqim dhe qetesine qe kaq shume me mungon.

Dhe befas u humba ne mendime, vegime te syve te rrembyesit tim me vinin ne mendje. Ato sy esmerald plot shkelqim, thjesht me benin zemren te shkrihej e tera. Floket e tij bjond te erret qe kaq shume me vinte tja shkulja. Buzet me forme dhe te mbushura qe ooo zot.... Ajo fetyre qe rrinte aq e ngrysur, me qonte kurjozitetin edhe me ndizte deshiren hetuese per me shume. Me shume rreth atyre syve te zhytur ne trishtim.

Ai trup shtatlare dhe i mire formuar qe shume do doja ta godisja me sa kisha fuqi. Ato duart e bardha me venat e theksuara ne siperfaqe me jepnin nje ndjesi sikur doja ti shtrengoja edhe ti mos i leshoja me. Sa do doja tja mesoja emrin ne kete moment.

Cfare po ben more dreq? Pyta veten, me shume mundesi e kam nga hormonet ose patjeter kam shkalluar. Me shume shance. O zot, sa keq me vjen per veten, kaq e re, ne lulen e rinise per tu cmendur.

Qelsi i deres u rrutullua edhe ai u fut brenda. -Akoma sje lare? Mfal ty nuk te shqeteson era e qenit qe mbart?-edhe menzi po e mbaja te qeshuren kur fliste kshu si qytetar i madh. Nuk e di pse por me jep pershtypjen e nje njeriu kaq... Si ta them? Kaq rural.

-Mendon se po te me shqetesonte, nuk do te lahesha o njeri?!-ja ktheva ndera hapesha ne krevat si nje derrkuc.

-Ti po qe je e cmendur! Qohu, laju per pese minuta perndryshe do vuash pasojat!-tha edhe u be gati te ike.

-Me sill te ha dicka perpara se po vdes nga uria.-i thash edhe ne te vertete po vdisja.

-Ne rregull.-u be gati te ik serish kur e nderpreva.-Ejjj si quhesh lale apo te te therash pjeshkez?

-Ska cte duhet, edhe e di cfare mos me thirr fare. Me mire akoma mos fol fare.-e ktheu duke bere nje nga ato fetyrat qe benim kur ishim te vegjel edhe urrenim dike.

-Ohh mos mendo qe do te ta bej ate nder, perkundrazi do flas dyfish. Sepse kam extra minuta kombetare me ty.-edhe i dergova nje puthje ne ajer.

-QOHU, LAHU, TANI.

Bertiti me sa kishte ne koke edhe me kapi nga krahu, me terhoqi zvare nga krahu edhe me qoi ne banjo.

POV i tij.

Nervat me benin te me vlonte gjaku. Goja e saj e madhe nuk mbyllej kurre, cfare dreq femre paska qene. Rrinte per shtat pale qefe e shtrire ne krevat, athua se ska ndonje gje per tu shqetesua. Do ta kisha vrare me kohe ne qofte se nuk me duhej.

Floket e dreqerisht te shpupuritura, fetyra e saj qe ishte nxire anesh syrit dhe buzeve perseri dukej mrekullisht e embel.

E kapa nga krahu edhe e zvarrita deri ne banje, e mora ne krah edhe e futa ne vaske. I leshoja ujin e akullt mbi koke duke pritur te bertase por jo. Ajo vazhdoi te lahej ashtu, me rrobat qe tani i ishin bere qull edhe ngjitur per trupi. Ajo lahej edhe une u ula ne cep duke e shikuar ashtu.

Thjesht po shikoja se si pikat e ujit perplaseshin me lekuren e saj qe ishte vertete e bute por perseri sa her qe e shikoja ndjeja njefare urrejtje te perzier me nje lloj, nuk e di se cfare.

-Mfal do rrish e te me shikosh tere kohen? Dil jashta se do lahem totalisht!-edhe u ngrit ne kembe duke shenjestruar me duar rrobat e saj.

Dola nga banjo edhe zbrita shkallet. Urdherova Riten te i qonte dicka per te veshur pasi te lahej dhe kshu shkova te zyra.

-Po zoteri i kam te dy ketu. Vajza eshte ne rregull.

Me ke fliste valle ky njeri, edhe a do e perballoje fuqine ksaj furtune Krista?

Me ke fliste valle ky njeri, edhe a do e perballoje fuqine ksaj furtune Krista?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Cfare dreq ndjenje eshte kjo? Ku cdo gje mendon nderlidhet me ato sy qe kaq shume te embelsojne zemren. O zot te lutem me thuaj, ca eshte?

KRISTA (shqip)Where stories live. Discover now