Minutat kalonin edhe ajo rrinte e strukur, koken e kishte vene midis dy gjunjeve, floket e shpupuritura i rrinin mbi shpine. Shpina e saj lekundej ndonjehere nga e qara nen ze. E kujt mund tja merrte mendja qe Krista, femra zemergur do te perfundonte ne kte gjendje. Jordan i mbeshtetur ne mure, syt i kishte mbyllur edhe duart i kishte mbledhur grusht. Duart e tij muskuloze, te mbuluara nga venat e gjakut te cilat rridhnin me shpejtesi Kristes i binin ne sy. Fetyra e tij e embel ishte kthyer ne te eger. Krista qohet nga shtrati, merr batanien edhe ulet ne krahet e Jordanit. Mbulon vetet edhe ate e mbeshtet koken ne kraharorin e tij. Jordan e mbeshtjell ate me duart e tij te medha rreth belit e saj te holle. Ai e shikonte ate tek ishte strukur brenda tij, e frikesuar si nje femije. Ai e nuhaste koken e saj edhe ndonjehere e puthte lehte.
Jordan pov
Krista nuk ishte ajo femra e hekurt qe dukej ne siperfaqe. Ajo ishte nje femije i pafajshem , e detyruar te shtirej si nje e madhe. Syte e saj ishin skuqur nga te qarat edhe gjumi e zuri aq shpejt. Me vinte te vdisja qe smund te beja dicka. Edhe mengjesi u duk ne ate dritare mikroskopike me hekura. Nuk kisha fjetur gjith naten. Vetem rrija duke perkedhelur krahet e saj te bute ndersa ajo flinte. Kur drita preku fetyren e saj, ajo hapi syre.
-Mirmengjes! Shpresoj te te kem len te flesh sadopak!- ajo dukej e lodhur, e zbehur, e dobet ishin bere dit qe nuk fuste gje ne goje, veq ujit sa per te mbajtur frymen.
-Jo kam fjetur.- edhe ajo u kthye si nje mace e vohel edhe me perqafoi.
Dera u hap edhe dritat e dhomes u ndezen. Brenda hyri burri shtatlarte qe kishte ardhur edhe nje here.
Sa romantike, te marre peng edhe te dashuruar!-tha ai me nje ton sarkastik.
-Me mire keshtu, se sa i vetmuar si qen!- ja ktheu Krista qe tani ishte rehatuar mire.
Ai erdhi e hapi per flokesh edhe e qoi ne kembe . Pamundesia per ti thyer surratin e klyshit qe kishte po me gerryente per brenda. Kur ajo ishte perballe tij ajo e peshtyu ne surrat.
-Nuk te ka mesuar mamushi jot, si te trajotsh femrat, bukurosh?-edhe ja nisi te qeshte si e cmendur. Ajo femer ishte e cmendur.
Edhe ai e goditi me nje shuplake, ajo ra ne toke edhe hundet e saj tashme rridhnin gjak. Shpirti me dhimte, me copetohei.
-Kjo ishte qe permende mamin ti!-qelbesira tha.
Ajo vazhdoi te qeshte perseri, qeshte me shpirt si ndonje e dehur.
-Qa do besh tani do me kapesh ne grushta apo do ankohesh tek mami?-tha Krista gjersa qeshte, kaloi krahun nga hunda e saj qe akoma rridhte gjak.
-Merru me mua edhe leje ate. Nuk te vjen turp te prekesh nje femer?-thash edhe ktheu koken nga une.
-Fole ti macok?-tha ndersa me godiste me shkelm ne stomak.
-Don te tregosh qe mund te rrafesh femra te pa ushqyera edhe njerez te lidhur, quni i mamit?-ndersa une dhe Krista qeshnim si te rrjedhur.
-Ta shofim sa do durosh kshu picirruke?-tha trupmadhi edhe ju drejtua deres, por si per dreq goja e Kristes nuk u mbyll.
-Picirruke thuaj asaj qe te solli ne jete. Vej bast qe je gabimi me i madh qe ajo ka bere.- ai u kthye e kapi nga floket edhe e trhoqi zvarr drejt deres.
O zot pse ajo femer smund ta mbyllte ate goje njehere. Ne prag te deres, Krista e goditi me berryl fetyres. Edhe ai tashme kishte hund te gjakosura. Ajo u mundua te ikte por edhe perpiekja ishte e kote, asaj si kishte ngelur fuqi per tu ngritur.
Krista pov.
Pasi e godita, hengra nje te rrahur te mire. Smund te levizja me. Por edhe ne qofte se mundja te me marrin ne shpin ose te me rimorkoj. Kur pa qe nuk levizja dot me, therriti si nje budalla.
VOUS LISEZ
KRISTA (shqip)
Roman d'amourE paprekshme, e pathyshme, e hekurt. KRISTA Nje histori dashurie, hakmarrje dhe ambicje. A do mundet qe dashuria e tij te sheroj plaget e saj?! Dhe a do mundet qe dashuria e saj ti mbushe zemren e tij te vetmuar?! N...