Tango de roxanne

272 28 0
                                    


Ditet kaluan dhe u bene nje muaj. Nje muaj qe Jordani dhe Krista nuk takoheshin. Gjerat kishi shkuar ne normalitet. Krista punonte gjithe diten siq e kishte zakon. Ne ate melankoline e saj, fetyren neutrale dhe rrobat e zeza, e her te kuqe. Jordani po ashtu, i vetmi ndryshim qe kishin ishte buzeqeshja ne fetyre.

Krista ishte e mistershme, askush nuk dinte asgje rreth saj. Nuk shoqerohej me asnje, ishte nje njeri i vetmuar. Te gjithe mendojne qe ajo do vdese e vetme ne pirgun e saj te parave. Ndersa rreth Jordanit nuk dihej asgje po ashtu. Ai ishte njeri me i hapur, bente ndonje shaka me puntoret e tij. Edhe shoqerohej me te gjithe. Me ke ta shofesh sot nuk e shef neser.

Krista pov.

Kishin kaluar 10 vjet qe nga humbja e prinderve dhe vllait tim. Pas vdekjes se tyre, bisnesi dhe posti i babait me kalo mua. Qe ate dite te mallkuar, jetoj nje jete te dyfishte.

Ne darke eshte balloja e elites mafjoze. Nje ballo qe organizohet cdo vit per te festur pervjetorin e krijimit te 'Henes blu'. Kshu quhet e ashtuquajtura familja mafjoze. Jo kemi lidhje gjaku, por konsiderohemi te tille. Edi , duket mjaft gazmore, por me beso nuk eshte.

Kisha vendosur te vishja nje fustan te gjate, ngjyre te zi, me nje te prere te hapur v ne shpine. Fustani vazhdon i ngushte gjer ne gju dhe pastaj vjen i lire. Eshte nje nder te preferuarit e mi. Floket e mija te dredhura i kapa ne nje forme te crregult mbrapa kokes, vendosa vethet e rubinit te mamase time. Dhe bera make up-in dhe aplikova buzekuqin tim te kuq.

Sapo kishte filluar te errej vesha louboutin-sat e kuqe dhe dola. Makinen sonte do ta ngrahe truproja ime. e urreja kete dite sepse perkonte me pervjetorin e vdekjes se personave me te dashur. Arsye se kam perfunduar keshtu.

Balloja organizohej ne nje restorant te cilen e zoteronin nje nga pjestarer e Henes Blu. Nje ndertese pese kateshe, antike. Ishte der shijet e mija dhe me pelqente. Nje tapet i kuq ishte shtruar nga rruga gjet tek hyrja e restorantit. Njerez qe vinin, te pispillosur nga koka gjer te gishtat, me irritonin. Hyra brenda me dy truprojat qe me vinin nga pas. Salla ishte e madhe e gjitha ne te kuqe. Dhe ne mes te saj tavolina gjigante e rrumbullaket qe mund te zeje lehtesisht pesedhjete njerez. Ne nje qep te dhopes ndodhej orkestra, nje vjoliniste, nje pianiste, disa qe luanin saksofon etj. Hyra brenda, personat e pare qe takova ishin z. dhe znj Valentino. Ish-miq te ngushte te prinderve te mi, te dy ishin mjaft te dashur. Ato zoteronin bisnesin ne Siqili.

-Pershendetje Krista, si je e dashur?-zonja Valentiono pyeti.

-Mjaft mire, falemnderit. Po ju si jeni, si ishte udhetimi?-ajo me kish qendruar prane pas humbjes se prinderve.

-Mire e dashur.

-Duam te te prezantojme me djalin tone, i cili eshte i pranishem ktu per her te pare!-zoti Valentino tha.

-Me kenaqesi.-dhe ishte ai momenti kur duhet te japesh buzeqeshjet tende te shtirur.

-Jordannnn eja pak tkeqen mami.-zonja Valentino tha gjersa u drejtua nje tufe djemsh te cilet po benin muhabet.

Cte me shifnin syte?! Jordani ishte Jordani qe njifja une, ai psikopati qe mu desh te plagosja.

-Bir kjo eshte Krista, e bija e zotit Rudaj.-ai kishte ngelur gojehapur, po ashtu edhe une. Goje qumeshti pjese e mafias???

-Pershendetje Krista!-pasi ndenj ca dhe i erdhen ment ne koke foli dhe zgjati doren!

-Ckemi Jordan.-buzeqesha, dhe shtrenguam duart.

Jordan pov

Ajo buzeqeshi. Fetyre ngrysura qeshi. Krista eshte pjese e mafias?! Sa bote e vogel qe qenka kjo. Pasi u larguam ca nga prinderit e mi e kapa nga krahu duke e kthyer perballe meje.

-Cben ketu?-e pyeta, doja te dija gjithcka rreth asaj femre.

-Te qenka sheruar kemba, mos don ndonje plage tjeter?- u pergjigj duke u afruar aq afer saqe mund ti ndjeja frymemarrjen.

-Sdo e duroja nje plage te trete me beso!- ju pergjigja duke ju afruar edhe me afer.

-Qenke budalla edhe ne matematike!- ajo levizi nje hap mbrapa. E mora doren e saj te vogel, te bute dhe delikate dhe e vendosa ne kraharorin tim.

-Me ke plagosur edhe zemren, cme ke bere? Mos je gje shtrige ose fallxore?- qeshi, nuk mund ta pershkruaj sa buzeqeshje te bukur qe kish.

-Edi si thone? Po pate nje plag, hap nje tjeter qe te harrosh te paren!-buzeqeshja e saj iku, dhe serish fetyra e saj e ngrysur u kthye.

-Po e kam degjuar. Te bardhe apo te kuqe?- pyeta duke u drejtuar nga banuku i verave.

-Te kuqe, te lutem.- dhe u ul ne divanin e vendosur ne nje ane. Kur e shikoja me kujtonte diten e pare qe e njoha. E ulur ne nje tavoline vetem nen shoqerine e veres.

Krista pov

Pjestaret u mboldhen darka filloj. Pas batutave, bisedave te cuditshme mes njeri tjetrit, filloj pjesa e kercimit. Tango de roxanne ne sfond, kenga ime e preferuar.

Jordan siq ishte ulur prane meje u ngrit dhe me drejtoj doren.

-Do me dhurosh kete kercim!-me shikonte ne sy, gje e cila me bente te ndihesha cuditshem.

-Mos don te bejme ndonje marreveshje tjeter?-marreveshja e fundit nuk kish shkuar mjaft mire, edhe prandaj po e ngacmoja.

-Mund te marresh cfare te duash!- u pergjigj.

'Melodia na kaploi mendjen dhe shpirtin. Ai moment ishte vendi ku mund te rrija deri ne frymen e fundit. Dora ime mbi te tijen, e imja tek cupi i tij dhe e tija tek beli im, percillnin cdo ndjenj si ndonje qark elektrik. Syte e ti pershkonin te mite, kembet kercenin ne sinkron me njera tjetren. Ne fund te kercimit, fetyra ime afer te tijes, trupi i lakur permbys, ndicte melodite e fundit te kenges.'

Tango eshte nje kercim shpirteror jo fizik!

Tango eshte nje kercim shpirteror jo fizik!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

This goes to biscuit_bebz 

KRISTA (shqip)Where stories live. Discover now