Ahoj vítám vás u dalšího streamu jetu se mnou Herdyn a Wedry, řekl Bax
Dnes si přečteme vaše fanfikce co jste o nás npasali, Bax začal číst jednu z fanfikcí:,,Bax bolibil Herdina, Herdyn se zacervenal a polibek mu obětoval." Všichni dostali záchvat smíchu, když se uklidnili, Bax začal pokračovat.Po dlouhém čtení se Bax zeptal kluků, hele když jsme ji přečetli tak můžem další". Kluci se furt smáli a oba vykrikli:,, Jooooo, DALŠÍÍ ", Bax se zasmál a našel jednu o nich, jmenovala se Příběh v příběhu. Bax uznal že zní dobře a začal číst:,, A nejednou WEDRY bezestopi zmizel", Baxi se zasmál a všiml si že v jeho pokoji se něco změnilo, ale nevěděl coo, chvíli přemýšlel když v tom ho z přemýšlení vytrhl Herďa a ten řekl:,, Kde je WEDRY ?! A opravdu Wedry zmizel jako v té fanfikci, Bax se zacervenal že si toho nevšiml. Lidí v chatu:,, Haha je pod stolem špatnej vtip, chvíli jsem vám to verila"atd.
Oba z Baxova pokoje vyběhli a šli hledat Wedryho, křičeli na čelí barák:,,WEDRY výlez, jestli nás prankuješ tak to není vtipný.
Bax asi po 20.min se přiřítil do pokoje a řekl:,, Moc se omlouváme ale musíme najít Wedryho, nebojte fanfikci si přečteme ve čtvrtek zatím
Bax čusBax vypl stream a běžel za Herdynovi který byl velmi vyděšený. Bax zjistil že má mobil na stole ve svém pokoji to se mu nepodobalo, nikdy neodešel pryč z domu bez mobilu, ani rodina a přátelé nevěděli kde je.
Kluci po marném 4 hod. pátrání ho nenašli. A tak se rozhodli že zavolání na č.158, když ho už už vytáčeli tak se před nimi objevil Wedry, oba dva rychle odskočili do zadu, ihnet se ho ptali kde byl tak dlouho. On jen seděl u kulatého stolu a zíral rovně před sebe. Na nic neodpovídal jen seděl a seděl.
Herdyn si všiml že nějaký bledý a řekl:,, Wedry si nějaký bledý měl by si jít spát a já s Baxem též". Oba dva odešli nahoru do svých pokojů a doufali že se do svého pokoje dostane i Wedry.
Ráno
******
Herďa sešel dolů a zjistil, že Werdy sedí stále na stejné židli. Herďa nevěděl co s ním, tak zavolal Baxe, aby se s ním domluvil co s Wedrym.Úterý
******
V úterý se Wedry začal chovat trošku normálně. Ale s stále s nikým nepromluvil ani slůvko.Středa
********
Ve středu začal i trošku mluvit s klukama. Ale stále to nebylo jako dříve.Pokračování příště :D
B.V.
YOU ARE READING
Baxtrix je prostě borec
FanfictionTento příběh se týká hlaveň Baxe, ale i spotů jiných youtuberů. Ten to příběh se netýká jen jednoho tématu, tak že se nedevte, když se bude měnit téma.