............ co potřebuješ že si přišla až za mnou do pokoje. Řekl Bax. Alex spustila:,, No víš Baxi, přišla jsem se tě zeptat proč ses na mě koukal na večeři a ještě jestli je pravda jestli mě máš rád" a začervenala se, Bax jen řekl:,, Strašně mi mřipomínáš jednu holku, ale to je jedno, a to ti řekl Artix ? Cooo ?" Alex odpověděla:,, Ano". To mi bylo jasný řekl potichu Bax.
Alex k němu přišla a dala mu pusu a čekala co na to Bax, Bax jí políbil znova a pak se jen líbaly. Bax Alex schodil na postel a sundaval jí oblečení a začal u halenky kterou jí roztrhl, pak ji sundal stričko, potom kalhoty s kalhotkami a nakonec i podprsenku. Alex to tak tešký neměla jen mu sundala ručník a pak Bax svůj meč zasunul do Alex, no pak to asi znáte. Alexin křik byl slyšet po celé budově a tak ji Bax okřikl:,, Pšt někdo nás uslyší". Alex zašeptala:,, Promiň, ty si ale tak dobrej". Bax ji poděkoval a pokračovali dále ve vášnivém sexu.
Ráno
#####
Ráno se Alex probudila prvni, odendala Baxovu ruku že své pánve, a začala se oblékat. A napsala Baxovu dopis: Baxičku byl si úžasný musím jít pomoct se snídaní zatím papa.
Posílám pusu AlexBax se probudil a všiml si dopisu na posteli, když si ho přečetl pousmál se a šel se obléct a připravit na snídani.
U snídaně
••••••••••••••
Bax si sedl k dalším youtuberům se snídaní, všichni se na něj smáli chvílemi chytali i záchvaty smíchu.
Bax se jich zeptal co jim jebe a Artx spustil:,, Říká ti tenhle zvuk něco ?! OH OH OH Baxi OH ty draků ten je tak velkej, copak tady si někdo zavrtal, kdopak byla ta šťastná ?" Bax jen to řekl:,, To vám neřeknu ale byla boží a Artix ti asi ví, tak že drž hubu !!Přes den se nedělo nic zvláštního králi se hry atd.
Večer
°°°°°°°°
Večer Bax ležel v posteli a přemýšlel kde tu holku (Alex) viděl, v tu chvíli si vzpomněl na ten svůj zvláštní sen kde byla aj ona, Bax se jen usmál a řekl buď je to náhoda nebo osud, najednou mu zacinkal mobil.Bax-B
Ale-AA-Ahoj
B-Ahoj, co potřebuješ ?
A-Nic, chci ti říct že si byl super.
B-No díky, ty taky
A-Jen mě napadlo takovej blbej nápad.
B-Sem sním.
A-Když už jsme spolu spaly tak mě napadlo že by sme spolu cho....
B-Ja bych rád 💗
A-Ja taky 😂
B-Tak budem spolu
A-Oki Baxí
B-Hele jdu spát papa moje Alex
A-No asi se ptám brzo ale jak se jmenuješ do opravdy ?
B-Šťepán
A-Dobrou Šťepí 💗Prostě vám nedokážu vydávat kvalitní a díly každý den, takže vám budu vydávat díl 2 týdne 💗.
Moc vám děkuji za vaše hlasování a taky za vaše čtení.
YOU ARE READING
Baxtrix je prostě borec
FanfictionTento příběh se týká hlaveň Baxe, ale i spotů jiných youtuberů. Ten to příběh se netýká jen jednoho tématu, tak že se nedevte, když se bude měnit téma.