kapitola 3. GEJMR

232 13 0
                                    

Bax padal do barevné díry měl se vyhýbat jakým si překaškám, když se doknul překážky, začal padat znovu. Když dopadl a vyhýbal se bez chyby, zjistil je to by Dropper. Jen se pousmál a otočil se, ale co uviděl ta mu smázlo uměv na obličeji, ano byl to parkur, musel ho vyskákat až na horu, bylo to těší ne Dropper, když spadl musel skákat znovu to samé to ho už vážně nebavilo, po dlouhém padání a skákání konečně byl na hoře. Sedl si pod strom aby se vydichal, v dáli uviděl jakého si pana či paní s děťátkem, zvedl se s přišel k němu blíž .

Když k nim došel tak si všiml že to byl GEJMR a GEJMŘÍČEK, slušně je podrvavil a GEJMR spustil:,, Tebe jsem tady nečekal, Baxi, ty a Minecraft, nevěděl jsem že přijdeš na návštěvu ". Bax se jen usmál a řekl:,, No já jsem nevěděl že sem přijdu, ono se to stalo tak rychle-tma, fanfikce,Wedry, Minecraft, bkok, skok, pád". GEJMR se jen usmál a naznačil GEJMŘÍČKA aby chytil Baxe za ruku.

GEJMŘÍČEK chytil Baxe za ruku a vedl ho kam si do neznáma. Bax v dáli slyšel GEJMRA:,,Baxi neboj se nic se seti nestane". To Baxe znervózňilo ještě víc než před tím.

Asi šli 5 min. cesty, když v tom se před nimi ukázal malí domeček. GEJMŘÍČEK Baxovi naznačil aby vešel do vnitř. Když vešel do vnitř uviděl:

Marwexe, Pedra, Jirku Krále, Kela, Menta a GoGa
Všichni Baxe pozdravili a Bax se jen usmál a zamával jim.

Přišel k němu GoGo a řekl mu:,, Ahoj Baxi neočekávali jsme tě zde v minecraftu". BAX jen potichu řekl:,, Kdo říkal, že jsem šel do tý pitomost hry co nemá logiku, schválně". Měl štěstí že ho nikdo neslyšel. Všichni tam něco dělali u jakého si stolku kde byla knížka která měnila barvy, najednou se ozval hlas ode dveří a tam stál GEJMR který držel jaké si dřívko v ruce, došel ke knížce a tam něco dělal s ostatními youtubery, pak se jen GEJMR otočil mavnul tyčkou která též měnila barvy a řekl:,, Pápá Baxíčku" a ďábelský se zasmál.

Já se zas objevil v temnotě, zas všude samá tma nic víc.

Najednou se změnila barva interiéru a místo tmavé a nekonečné tmy bylo všude světlo a jasno, Bax si všiml že vedle něho jsou záchody a on si sám pro sebe řekl:,, Bezva teď jsme na hajzku, žádné jiné místo není horší než tohle". Najednou mu někdo položil ruku na rameno, on se je otočí aby zjistil kdo to na něj sahá. Ten člověk mu řekl ........................

Pokračování příště :*

B.V.

Budu se snaziž vydat vám každý den 1 díl, děkuji za vaše hlasování a taky za to že si moji knížku čtete.


Baxtrix je prostě borecWhere stories live. Discover now