kapitola 2. čtvrtek 12

244 16 0
                                    

Ve čtvrtek si Bax uvědomil, že je čtvrtek a že slíbil, že dočte fanfikci. Trošku se bál ale nechtěl sklamat fanoušky. Zeptal se kluků jestli s ním dotočí tu fanfikci. Herďovi se nechtělo, protože se bál. Ale když mu Bax řekl, že jinak řekne , že je Herďa strašpytel tak šel. Wedry mu na to odpověděl jen: „hmmmmmm" a víc ho to nezajímalo.

Stream
********
Všichni seděli před kamerou a Baxtrix​ spustil:„čau zdravím všechny já jsem Baxtrix a dnes je tu se mnou Herďa strašpytel a Wedry." Na chatu se začalo objevovat: vždyť tam Wedry není. Bax ani Herďa to nechápali. Bax se podíval  do kamery, aby se ujistil že si z něj dělají srandu, ale Wedry tam nebyl vidět. Chvíli to nechápal.Pak se rozhodl že se tím nebude zabývat a četl dál. Pak najednou přečetl:,, A Herďa zmizel, stejně  jako Wedry". Bax si uvědomil co přečetl, otočil se a herďa vážně zmizel. Bax se polekal a řekl:,, Hele lidi udělalo se mi nějak nevolno" a hned vypnu stream a pak i PC a utekl do postele a schoval se pod peřinu.

Pod přinou ležel asi 1.hod, pak se rozhodl že není strašpytel, vylezl z postele a řekl:,, Já sem Bax, Bax rytíř a zachráním je". Přišel k PC zamnul fanfikci a a četl, potil se jako ještě nikdy ale přesto dál četl a hele, najednou přečetl tohle:,, A Bax zmizel v zmizel.

Objevil se v nekočne a černé tmy, nic tam nebylo, jen ta tmavá tma, najednou uslyšel hlasy ten první poznal hned a ten druhý až potom, ten první byl Herďa, ten druhý patřil jeho učitelce ze základky,ten hlas poznal se nedá zapomenout, na tu fruii.                 
                                   FUJJ

Bax se rozběhl za Herdynovím hlasem,ale ten hlas byl čím dál a dál, pak ho ale napadlo že poběží na tu druhoustranu a opravdu slyzeho lépe.

A najednou spadl do barevné díry.................

Pokračování příště:)

B.V

Baxtrix je prostě borecWhere stories live. Discover now