Najednou Bax uslyšel Herďu říkat:,, Baxi vztávej, ty lenochu, přestaň mluvit o nějaký učitelce kterou si sklátil a nějaký holce co pozveš ven". Bax otevřel oči a zjistil že to byl jen sen, byl smutný a zároveň šťastný, smutný že neuvidí nikdy Alex a šťastný že zabil učitelku.
O půl roku později
++++++++++++++++++
Najednou zvoní mobil, Bax ho vezme a z telefonu že ozve hlas, který mu říká:,, Ahoj Baxi nechceš být vedoucí na fourcampsu ?" Bax se rozzářil a vyhrkne:,, Že se vůbec ptáš jasně že chci".Bax seběhne dolů aby všem vyřídil tu super novinu. Bax zařve:,, Pozvali mě na fourcamps". Herdyn se mu vysměje a řekne:,, Já tam jedu taky ty hvězdo, ale přijedu později mám zápas v lolku". Bax zrudl, že tam jede aj Herdyn. Nic proti němu nemá, ale jednou si přeje mít víc než on. Bax se otočil a svěšení šel do svého pokoje.
O měsíc později
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
Konečně jedu na fourcamps, zasmál se Bax. Na sedli do auta a během chvíle tam byli. Vystoupili z auta a šli se zeptat kde mají pokoje. Bax dostal pokoj ze č.69 a Herdyn s č.96 . Herdyn byl naštvaný že Bax má pokoj 69.Rozdělení do týmu
#################
Youtubeři kteří měli být vedoucími čekali jen a jen a autobus s dětmi aby se rozdělili do týmu. Za nedlouho přijeli i děti, rozdělovali se pokoje a týmu atd a atd.Měli se rozdělit do týmu po 10 k:
Baxovy,Herďovi, Artixovi, Natyle, Stejkovi, NejFakovi, Keovi, Mentovi a spoustu dalších.
Když bylo po rozdělování šli se Youtubeři seznámí se svými dětmi.
Přes den se děti seznamovali, hráli se hry a pohoda.
Večeře
+++++++
Youtubeři seděli u jednoho stolu a děti u svých. Najednou do jídelny přišla holka kterou tu Bax neviděl, nebyla ani youtuber ani dítě. Tak se Bax na oko zeptal kdo je to ?! Artix se jen zasmál a řekl:,, To je Alex, zdravotní sestra, moc se tu s youtubery nebaví je věčné zavřená v pokoji a když ne v pokoji tak někde ošetřuje děcko". Bax se na ni díval jako by ji znal, jako kdyby se znali. Artix mu řekl:,, Koukáš na ni jako by si ji chtěl znásilnit nebo tak něco". Bax jen nahodile xicht a řekl mu:,, Ne to ne, ale já ji odnekaď znám ale nwm (nevím) od kať".Moc se omlouvám, ale o víkendu vám díly vydávat nebudu budu se věnovat svým koníčkům atd.
Přes týden budu vydávat každý den.
Moc vám děkuji za vaše hlasování a za čtení.
YOU ARE READING
Baxtrix je prostě borec
FanfictionTento příběh se týká hlaveň Baxe, ale i spotů jiných youtuberů. Ten to příběh se netýká jen jednoho tématu, tak že se nedevte, když se bude měnit téma.