Alex se rozhodla že když s Baxem chodí že mu udělá radost a tak šla k člověku který to tady vede a řekla mu:,, Em Em dobrý den chtěla sem se vás zeptat jestli bych mohla na chvíli odjet odpoledne když mají děcka odpolední pauzu ?" Člověk jen přikývl a on poděkovala.
Odpoledne Alex nasedla do auta a hele do velkého obchoďáku poblíš kde bydleli aby si koupila nějaký to sexi pradylko na večer Bwxičkovi.
Mezitím v fourcampsi
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Herdyn přišel za Baxem a řekl mu:,, Hele to chtěl bych tě o něco poprosit, jde o to že má sem večer přijet Kája (vymyšlené jméno) no a já bych chtěl no to je jedno, ale potřebují tvůj pokoj je tma nejlepší postel", Bax jen nahodile výraz jako že ať se přijde pro klíče večer po večeři. Herdyn mu poděkoval a odešel do davu děcek aby je porazil v lolku.Jako každé odpoledne se hrály hry atd.
Večer
=====
Alex si vybrala pěkný a celkem vzrušující obleček a už se chystala k Baxovi, když v tom ji někdo zaťukal na dveře pokoje, rychle na sebe hodila nějaké oblečení a šla otevřít, tam stál jaký si pak který chtěl s ní řešit něco o medicíně atd.Mezitím kluci
£££££££££££££
Kluci si vyměňovali klíče. Herdyn si lehl na postel a čekal jen až mu zazvoní mobil aby šel Kaje naproti. Jak tak čekal zazvonil mu mobil.H-Herďa
K-KajaK-Ahoj lásko bohužel nemůžu přijet něco mi do toho vlezlo.
H-Aha dobře milačku, přijedeš tenhle týden za mnou ??
K-Bohužel ne mám toho moc promiň.
H-Oki, navádí tak hezké sny
K-jj, hezké snyHerďa si smutně lehl na postel a přemýšlel.
Mezitím Alex
~~~~~~~~~~~~~
Konečně to Alex doresila a vydala se směrem k pokoji s č.69. Zaklepala na dveře, ale nikdo ji neodpovídal a tak vešla do vnitř, v chodbě si sundala oblečení aby byla jen v sexi oblečku.
Přišla do ložnice a tam místo Baxe ležel nějaký kluk, rychle se otočila spátky pro oblečení jen že ten kluk ji chytl za ruku a posadil ji na postel. Herďa byl už trochu balitej. Alex mu řekla:,, Je tady Šťepa já sem mu přišla něco říct". Herdyn se usmál a řekl:,, Můžeš to říct mě kočičko", Alex je odpověděla:,, Jo to může vědět jen Šťepa, už bych měla jít". A zvedla se s postele aby odešla jenže kluk který s ní seděl na posteli přišel k ní chytl ji za ruce a políbil jí, Alex okamžitě uhla, Herdyn se zamračil a řekl:,, Copak kočičko ty odemě pusinku nechceš", Alex vyhrkla:,, Ne nechci". Herdyn zrudl jako když prohraje v lolku schodil ji na postel, začal ji líbat a sundávat oblečení, Alex se bránila ale kluk byl silnější.................Pokračování příště. Jak to dopadne s Alex se dozvíte v dalším díle. Moc vám děkuji za hlasování a taky za to že si čtěte mojí knížku.
YOU ARE READING
Baxtrix je prostě borec
FanfictionTento příběh se týká hlaveň Baxe, ale i spotů jiných youtuberů. Ten to příběh se netýká jen jednoho tématu, tak že se nedevte, když se bude měnit téma.