Vicdan azabimi, yoksa askmi? 20 bolum.
Sabah.
Reyhan: Allah-Allah!!! Ben hangi ara geldim buraya? Hatirladigim kadariyla kanepede uyumusdum.
Reyhanin ic sesi: Birisi seni kucaginda buraya getirmis olmasin?
Reyhan: Aaa sahiya. Ben nasil dusunemedim bunu? Ay canimya rahat uyuyayim diye odayami getirmis beni?
Reyhanin ic sesi: Bide soruyor nasil anlamadim diye. Komple saskin.Ben daha ne diyeyimki sana?
Reyhan: E madem uyandik, kalkalim artik.
Reyhanin ic sesi: Hi aklina gelmeyecek sandim bir ara.
Reyhan: Ha-ha-ha l. Cok komik. Sen en iyisi geldigin yere geri don. Diyerek yerinden kalkip ustunu deyisir. Ustunu deyisdikden sonrada, yerde bir cocuk fotorafi gorur. Meyerse dun albume bakarken yere dusmus. Hemde Reyhanin en cok begendigi fotoraflardan biri.
Reyhan: Ay sen yeremi dusdun?
Reyhanin ic sesi: Ayyy yazik...artik fotoraflarla konusuyor. Iyice siyirmis.
Reyhan: Kapa ceneni!!!! Diyerek fotorafi kendi cantasina koyar.
Reyhan: Ne olucakki? Tesadufen buldum derim. Diyerek salona gider ve Mazharin halya uyudugunu gorur.
Reyhan: Oh nasilda misil-misil uyuyor. Simdi uyandirmayada kiyamamki. Ne yapsamki......Ha buldum. En iyisi kahvalti hazirlayim. Oda ne zaman uyanirsa, o zaman kahvalti eder. Diyerek, mutfaga gecer.
Reyhan: Iyide ocagi nasil yakicam??? Denesemmi? Eee deneyeyim yavasca.............Oh be!!!! Sonunda oldu.Simdi once cayi demliyeyim, sonrada krep yaparim. Gerci bu elle nasil olucaksa? Ama o kadarda zor olmaz her halde. Insallah olmaz. Diyerek ise baslar. Krepler hazir oldugundaysa aralarina tere yagi ve bal surer. Sonrada diger kahvaltiliklarida cikarip masaya dizer. Kendi kahvaltisini etdikden sonrada bir not yazip masaya birakir ve okula gider. Okula vardigindada artik uyansin diye Mazhari arar ve hemen kapatir.
Mazhar: Kimki bu saatde arayan? Aaa...Reyhanmis. Niye kapatdiki? Aaa bu sofrada ne boyle? Sorar kanepeden kalkarak.
Mazhar: Aaa notda varmis.Diyerek masadaki notu alip okumaya baslar.
Not: Gunaydin. Oyle misil-misil uyuyordunki, uyandirmaya kiyamadim. Bu arada icin rahat olsun fikrimi deyismedim. Bide ben sana ac kalmazsin diye soz vermisdimya, isde sozumu tutdum ve sana krep yapdim. Bu arada seviyorsun diye arasina balda surdum. Cayda ocakda yeni demlendi. Afiyet olsun sevgilim. Beni merak etme , dersim vardi, erken cikmam gerekdi. Okulda gorusuruz.
Mazhar: Hey allahim. Bide, not birakmis. Ay nerde oldugunuda haber edermis. Seni seker sey seni.
Mazharin ic sesi: Tamam, deli-dolu, saf , saskin ve cogu zaman inatci, ama seviyor be seni. Gercekden cok seviyor.
Mazhar: Oyle vallahi. Bende onu cok seviyorum. Oyle boyle, ama cok tatli. Basimin tatli belasi o.
Mazharin ic sesi: Dun yapmak istedigin supriz nese onu yap. Tamam aff etdi ama yinede, gonlunu almak gerek dun geceden sonra.
Mazhar: Evet oyle.Hatta ne yapacagimida buldum. Cok sevinicek bu suprize. Diyerek gidip elini yuzunu yikar , sonrada gelip kahvaltisini yapar.
Mazhar: Of!!! Kahvaltida nefis olmusya. Yalniz bu cay isindede cok iyi. Demi iyi tutdurmus.Tam kivaminda. Neyse ben hazirlanip cikayim. Daha supriz icin hazirlik yapmam gerek. Oho daha bir suru isim var. Iyiki uyumadan kimligi almisim. Diyerek hazirlanip evden cikar ve gitmesi gereken yerlere gider.
Bilin bakalim Mazharin suprizi ne? Yorumda en sevdiginiz sahnelerden bahs edin. Bu arada 21 bolum 10 yorumdan sonra gelicek. Hatta 15 yorum olmasi daha makul olur bence.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vicdan azabimi yoksa askmi?
Любовные романыReyhan: Nereye?! Mazhar: Evime!!! Yangini sondurdum, burda yapicak isim kalmadi. Dikkat etde bir daha evi ucurma! Reyhan: Yardim etmiyecekmisin. Mazhar: Yardimmi? Ne yardim? Yangini sondurdum yetmezmi? Ayrica, senin benim yardimima ihtiyacin yok. S...