Vicdan azabimi, yoksa askmi? 28 bolum.

78 2 0
                                    


Vicdan azabimi, yoksa askmi? 28 bolum.

Reyhan: Hop-hop orda dur bakalim!

Mazhar: Niyeki askim ?

Reyhan: Beni zorla kinaya goturdugun icin cezalisin. Unutdunmu yoksa?

Mazhar: Ne?! Reyhan ciddi olamasin?

Reyhan: Qayette ciddiyim efendim. Sen beni zorla kinaya goturursen, bende seni boyle cezalandiririm. Diyerek yatak odasina gider Mazharda pesinden gider .

Mazhar: Reyhan, Reyhan, askim, bak bari boyle bir gunde yapma. Nedersin?

Reyhan: Hmm dur bir dusuneyim. Cezani kaldirmami gercekten istiyormusun? Sorar ve Mazhar evet dercesine kafasini sallar

Reyhan: O zaman ne istersem yapacagina soz ver. Baska turlu kaldirmam cezani. Hatta... uykum gelir ve heran yatabilirim. Haberin olsun yani.

Mazhar: Peki ne istiyomus benim askim?

Reyhan: Sinsi sinsi gulerek Mazharin kulagina ne istedigini fisildar.

Reyhan: Kaf daganin tepesinde yasayan Anka kusunun tuyunu getirirsen cok makbule gecer.

Mazhar: Neee??? Ciddi olamazsin. Ciddi diyilsin dimi?

Reyhan: Ciddiyim........Saka-saka.

Mazhar: Oh! Cok sukur!!!

Reyhan: Kurabiye!

Mazhar: Ne?

Reyhan: Kurabiye. Bana bir turlu yedirmedigin o kurabiyenin aynisini bul getir. Hemde hemen simdi.

Mazhar: Ama Reyhancim, sencede bir az erken asermeye baslamadinmi? Hem asermeye bu kadar merakliysan, ilk once cezami kaldirman gerekmezmi? Yani sencede daha mantikli olmazmi?

Reyhan: Ne?! Ne dedin sen?!

Mazhar: Yani benim bildigim kadariyla asermeden once, bu cezayi ortadan kaldirman gerekiyor.

Reyhan: Ne yani, senden bisey istemem icin illa hamile olup asermemmi gerekiyor Mazhar? Ayrica senin yuzunden bir turlu yiyemedim o kurabiyeyi. Simdide istiyorum, ama senden bisey istemem bu kadar agirina gidiyosa bende gider yatarim, olur biter. Alttarafi bisey istedik, uzattikca uzattin.

Mazhar: Ya Reyhan Reyhanim guzel bakislim, canimin ici, ben saka yaptim alttarafi sende alinmaya ne kadar hazirmissin? Ayrica sirf sen degil, o kurabiyelerden bende yiyemedim.

Reyhan: iyi o zaman. Bul getirde o kurabiyelerden beraber yiyelim iste. 1 saat suren var ve an itibariyle suren basladi.

Mazhar: Ya ben bir saatde kurabiyenin aynisini nerden bulayim Reyhan?

Reyhan: Ariyan belasinida bulur, kurabiyeyide. Ayrica daha fazla konusmaya devam edersen 1 saat degil 30 dakika icersinde bulman gerekecek, cunki konusarak zaman kaybediyorsun. Ayrica verdigim sure icinde donmezsen Sen bu geceyi unut derim ben anladinmi?

Mazhar ic sesi: ilk gunden neler neler yapiyor? Elinden cekecegim var. Kesin beni sinamak icin, ama sen gorursun. Bu sinavida gecersin Mazhar buraya kadar gelmissin. Vazgecmek yok!

Mazhar: Anladim askim bir saate o kurabiyeler senin olucak. Sen simdilik bekle beni burda gerisini dusunme. Kocan halleder. Der ve kapiyi cekip kurabiye aramaya gider.

Mazhar evden cikar-cikmaz bir kac pastaneye ugrar, ama hic birinde aynisini bulamaz. Bu durumda ne yapacagini bilemez.

Mazhar: Desene ayvayi yedik. Yani bula-bula kurabiyemi buldu isteyecek. Hem niye boyle yapiyorki? Ben cezalandiricam derken saka yapdigini sanmisdim. Kesin cekindiginden, yada istemediginden uzatiyor bu meseleyi. Eee ne yapicam ben simdi?

Vicdan azabimi yoksa askmi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin