Vicdan azabimi, yoksa askmi? 18 bolum.
Mazhar: Nemi? Bide soruyormusun? Ben hasta gelin istemem!!!!
Reyhan: Ne?!
Mazhar: Kiyamamki ben onu oyle gormeye. O yuzden dogru eve kucuk hanim!!!
Reyhan: Iyi donelim o zaman. Yoksa gercekden hasta olucaz.
Mazhar: Yoksasimi kalmis? Baksana halimize. Bence hastalanmamiz kacinilmaz artik.
Reyhan: Evet ya! Ben simdiden usumeye basladim.
Mazhar : Eve gidelim, ben seni isitirim.
Reyhan: Hii olur...
Mazhar: Aman sakin bunuda yalnis anlayayim deme. Ben kotu anlamda demedim.
Reyhan: Ben yalnis anlamadimki. Hem kotu anlamimi kalmis ? Az once evlenelim dedim, sende kabul etdin. Neden yalnis anlayayimki?
Mazhar: Ama daha evlenmedik....... Neyse hadi bir an once eve gidelim. Der ve el-ele eve kosarlar. Kosarak gitdikleri icinde 10 dakika sonra kapiyi acip eve girerler.
Mazhar: Ay gercekdende sogukmus. Dondum ben.
Reyhan: Bende ya. Sifayi kapicaz desene.
Mazhar: Hadi sen git dus al. Isinirsin bir az. Baska turlusu kar etmez.
Reyhan: Ama sende usuyorsun.
Mazhar: Once sen gir, ben beklerim.
Reyhan: Olmaz oyle sey. Ellerin buz gibi olmus. Bende senin evlilik oncesi hastalanmani istemem. Hem madem benim yuzumden boyle islandik, birakda telafi edeyim.
Mazhar: Acaba aklindan gecen ne?
Reyhan: Banyoda temiz havlu varmi.
Mazhar: Var niyeki.
Reyhan: Bekle. Diyerek odadan havlu ve bornozunu alarak, Mazharin yanina doner.
Reyhan: Gel benimle. Diyerek Mazharin elinden tutarak banyoya surukler ve hemen dus kabinesini acarak iceri girdiginde, Mazharin saskinca kendisine bakdigini fark eder.
Mazhar: Reyhan ne yapiyorsun?
Reyham: Sence? Hadi gel.
Mazhar: Reyhan sen iyimisin?
Reyhan: Hayir diyilim, cunki cok usuyorum. Ya ne duruyorsun gelsene!!! Korkma yalnis anlayipda evden kovmam. Alt tarafi giyinikli, kiyafetlerimizle sicak dus alcaz. Bir az isinalim, sonra cikdikdan sonra ustunu deyistirirsin. Hem iyi tarafindan bak.
Mazhar: Iyi tarafindanmi?
Reyhan: Evet! Sudan ve ilaclardan tasaruf etmis olucaz. Yarim saat ben, yarim saatde sen dus alsan ay sonunda gelicek su faturasini dusun bir.
Mazhar: Eee dogru. Benim askim simdiden evin ekonomisini demi dusunurmuymus?
Reyhan: Dusunurum tabikide. Hem oyle durucagina gelsene.
Mazhar: Tamamya, geldim. Diyerek dusa girip kabnin kapisini kapatdikdan sonra, Reyhan ayni anda hem sicak, hemde soguk suyu acar.
Reyhan: Iyimi?
Mazhar: Bir az daha sicagi acarmisin?
Reyhan: Tamam, aciyorum. Diyerek, bir azda sicak suyu acar. Bir az oyle durup isinir ve ister istemez, bakislarini kaciramazlar bir birilerinden.
Reyhanin ic sesi: Acaba fazlami ileri gidiyorum? Simdi ya daha cok kafasi karisirsa. Ne yapdimya? Resmen durduk yere aklini kaybetmesi icin sebep yaratiyorum. Ama yazikya. Usumus. Sonra hastalanir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vicdan azabimi yoksa askmi?
RomanceReyhan: Nereye?! Mazhar: Evime!!! Yangini sondurdum, burda yapicak isim kalmadi. Dikkat etde bir daha evi ucurma! Reyhan: Yardim etmiyecekmisin. Mazhar: Yardimmi? Ne yardim? Yangini sondurdum yetmezmi? Ayrica, senin benim yardimima ihtiyacin yok. S...