-Обичам те.- в този миг падна камък от сърцето ми. Единствено ме притесняваше това, че Сехун може да не чувства същото.
-И аз те обичам Хани, но...- защо трябваше да има "но", винаги това "но" разваля всичко!
-К-какво?- вече треперех от притеснение.
Сехун вдигна едната си ръка и показа годежния пръстен. Напълно бях забравила, какво ми беше в ума, та той е сгоден, а аз си признах любовта.
- Ха...ама, че съм глупачка, трябваше да се сетя.-очите ми започнаха да се насълзяват.-Не си глупачка!
-Ти ще се жениш, защо ме обичаш?
-Всичко е уредено, ще мога да откажа, ще бъдем пак заедно, само трябва да ми помогнеш.- не знаех какво имаше предвид, но изражението му беше толкова сигурно.
-Уреден брак? Ясно...И как да ти помогна?- тогава Сехун се усмихна, знаеше, че може да разчита на мен.
~Седмица по-късно от името на Сехун~
С Хани вече бяхме измислили плана, само трябваше да го направим без грешка.
Чаках годеницата си с родителите си, защото оставаше малко време до сватбата. Те искаха всичко да е перфектно, въпреки че дори не знаеха за кого се женя. Пукаше им само за пари.
След десет минути тя вече идваше насам, беше прекрасна както винаги.
~От името на Хани~
А да, планът:
"-Хани ще трябва да убедя годеницата си да не се женим. Тя не ме харесва, аз не я харесвам. Всичко е уредено от родителите ни.
-Разбрах, сега отивай на масата и ѝ кажи, че не я искаш за жена!-видях как Сехун отива към нея, а тя го гледаше със злобен поглед. Когато вече бях един до друг.....Тя му удари шамар?!
След това си махна пръстена и си тръгна...
-Не беше трудно.-каза Сехун със зачервена буза.
-Явно не е трудно да спреш уреден брак.-двамата си тръгнахме доста объркани от случилото се."Влязох в заведението, в което Сехун ме чакаше. След като го видях, отидох до масата, където беше той.
Родителите му ми се усмихваха, засега...-Омма, аппа това е Хани.-изведнъж усмивките им изчезнаха, може би се досетиха какво се случва. Очаквах да настане драма, но не се случи. Седнах до Сехун и започнахме да говорим с родителите му, обяснихме им всичко и те ни разбраха!? Има добри родители.
След като приключихме със Сехун отидохме до студиото, там обсъдихме модното шоу. Оставаше една седмица, всички модели бяха готови, залата също беше украсена, но аз се притеснявах.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Тая глава беше скучна.....Реших да не ви моята повече с драми, затова минах по милия път. Разреших проблемите и трябва да ви кажа.....ОСТАВА ЕДНА ГЛАВА!!!!!
YOU ARE READING
Моят красив съсед
RomanceЖанр: романтика Герои: Сехун(Exo), Хани(Jo Bo Ah) Корица: sadreamer_01 Сигурно е забавно да си преследвач или...