Κεφαλαιο 14

40 4 3
                                    

Μερια Χριστίνας

Πηγα με την Ελ στο γηπεδο φια να κανει προπονηση και εκει ειδαμε κατι παιδιά να παιζουν ποδόσφαιρο.

Καθως παρακολουθουσα την μια ομαδα να κανει ασκησεις στο γηπεδο μπηκε και η αλλη ομαδα και καθως έμπαιναν διεκρινα καποια γνώριμα προσωπα.

Ο Άρης, ο Φίλιππος και φυσικα ο Ανδρέας.

Ο Άρης με ειδε και αυτος και αμεσως έτρεξε προς το μερος μου. Κατεβηκα και εγω απο τις κερκιδες και πηγα και επεσα στην αγκαλια του.

Αρης" Τι κανεις ομορφη? "

Χρ" Καλα κουκλε εσυ?"

Αρης" Μια χαρα! Πως και απο εδω? "

Χρ" Η κολλητή μου κάνει προπόνηση στιβου και ηρθα για υποστήριξη. Εσύ? Παιζεις μπαλα?"

Αρης" Αχαμ! Μετα τον αγωνα θα παμε με τα παιδια για καφε. Θα ηθελα πολυ να ερθεις και εαυ και η φιλη σου φυσικα"

Χρ" Αφου θα είναι ευχαρίστηση σου τοτε θα ηταν μεγαλη μου χαρα"

Αρης" Παω εγω τωρα Χριστινακι! Θα τα πουμε μετα"

Εντωμεταξυ ειδα και τον Φίλιππο απο μακρυα να με χαιρεταει και αντεγραψα την κίνηση του.

Απο την αλλη ο Ανδρέας ούτε που με κοιταξε. Αυτος ο ανθρωπος με μπερδεύει πολυ.

Πηγα στην Ελ και της ειπα για μετα και μου ειπε εντάξει αλλα θα ερχοταν και ο Στέφανος.

Μετα απο τον αγωνα εγω ημουν ακομη στις κερκιδες και περιμενα να ερθει ο Αρης με τον Ανδρέα και τον Φίλιππο, ενω η Ελ ειχε ειδη παει στην καφετερια που θα πηγαιναμε με τον Στέφανο.

Ειδα τα παιδια να βγαινουν απο τα αποδυτήρια και σηκωθηκα απο τις κερκίδες για να παω εκει, οταν ένοιωσα κατι υγρό να με λουζει.

Ειδα την μπλουζα μου και απο ασπρη ειχε γινει διαφανης απο το αναψυκτικό που με ελουσε ο αλλος.

Καλυψα το στηθος μου και σηκωσα το κεφαλι μου για να δω αυτον τον ηλιθιο.

Γιαν" Τι ανησυχείς μωρο Μου? Γιατι δε τα εχω ξαναδει?"

Χρ" Γιαννη??!"

Χριστε μου γιατι? Τι εχω κανει γαμωτη μου?

Σηκωθηκα και ετρεξα και πηγα στα παιδια

Αρης" Χριστίνα τι επαθες?"

Χρ" Τ-τίποτα! Ε-ενας βλακας με ελουσε με το ανα-ψυκτικο του"

Ο Ανδρέας ηρθε κοντα μου. Εβγαλε την ζακετα του μου την φορεσε και την κουμπωσε μεχρι πανω

Μη με αφήσεις !❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora