Даяна
Събудих се и видях, че Си Уон още спеше. Реших да не я будя, но не спрях да мисля за съня. Това място в Академията ли беше? Тук изобщо имаше ли басейн? Любопитството ми надделя. Станах и облякох униформата си. Взех телефона си и излязох от стаята. Беше три следобед, затова почти не се виждаха ученици.
Аз се насочих към библиотеката. Влязох и веднага съжалих. Там имаше хиляди книги. А и не знаех дали изобщо това, което сънувах, беше истина. И все пак, ако беше някъде в училището, щях да го намеря.
За щастие, срещнах библиотекарката. Попитах я дали имат книги свързани с конструкцията и историята на Академията. Оказа се, че има. Повече от необходимото. Бяха двайсет или трийсет и всичките доста дебели. Погледа ми хвана красива книга с червена корица, която беше в стъклена витрина.
- А онази книга? Нея може ли да видя? - полюбопитствах аз.
- Не. До нея имат достъп само членовете на най-елитните семейства и директорката. - отсече тя и си тръгна.
Е, явно нямаше да мога да я прочета. Поне щях да прегледам другите. Хванах тази, която беше най-близо до мен. Архитектура на училището. Етажи, разположене на стаи и т.н... Единствената важна информация, която открих, беше, че има басейн. Но той се използвал само от чудовища, свързани с водата - нимфи, полу-русалки и т.н. Щеше да ми е трудно да проверя за сандъчето. А и ако го имаше, те най-вероятно са го намерили досега. Знаех, че няма да намеря необходимата информация в книгата, но я дочетох. Най-малкото поне да науча повече за мястото, в което живея.
Погледнах телефона си и установих, че е време за вечеря. Бързо оставих четивото си и затичах към стаята си, откъдето взех раницата си и отидох в столовата. Тейонг и Си Уон вече бяха там и както обикновено седнах при тях.
- Къде се изгуби? - попита съквартирантката ми.
- Ами бях в библиотеката. - усмихнах се аз.
- Толкова време? - учуди се Тейонг.
- Да. Четях нещо и докато се усетя, стана време за вечеря. - обясних аз.
След това се заех с храната, тъй като бях много гладна. Готвеха наистина добре тук.
BINABASA MO ANG
Академията на Чистокръвните (BTS fanfiction)
Fanfiction#5 in fanfiction 21.08.2017 Момиче отива в академия за чудовища. Какво я очаква там?~~~ (BTS Jungkook)