Son Ders zili çalınca çok ama çok sevindim çünkü çok sıkılmıştım okulda okuldan direk çıktım kapının önüne geldiğimde babamı fark ettim direk babamın yanına gittim ve araba binip ikimizde eve gittik yol yarım saat sürmüştü eve gelir gelmez üstümdekileri sepete atıp hemen duşa girdim 10 dk sonra duştan çıktıktan sonra üstüme rahat birşeyler giyip burnuma güzel kuman yemek kokuları geldi ve ondan karnım bildim zil çalıyordu acıktımı belli ederek hemen idamdan çıktım mutfağa indim annemle masayı hazırladıktan sonra hep beraber masaya. Oturduk yemeklerimizi yedikten sonra ben odama çıktım ve masanın üstündeki telefonumu elime aldım ve yatağıma oturdum internet sayfamda dolaştıktan sonra aklıma birden savaş geldi onun internet sayfasına girdim ve girdim fotolarına bakmaya başladım çoğunlukla fotoğrafları çıplaktı ve kaslı fotolarını paylaşmıştı ve çok yakışıklı ya dedim içimden fotoları görünce sonra sayfayı kapattım telefonumu da masanın üzerine koydum ve yattım hemen uykuya dalmışımm.
Sabah yine annemin sesiyle uyandım hadi kız kalk diye bağıran annenin sesiyle uyandım ve bende anneme bağırarak TM anne uyandım dedim üstemehemen birşeyler giydikten sonra hemen evden çıktım okula geldiğimde direk sınıfa çıktım kapıyı açtım sınıfa girdim de tek sınıfta savaş vardı ona bakmayarak yerime geçtim oturdum sonra ben dayanamayıp günaydın dedim Savaşta bana bakarak günaydın masal ama benle muhattap olma dedi bende savaşa neden bana böyle kötü davranıyorsun savaş dedim Savaş ayağa kalktı yanındaki boş olan yere oturdu ve bana baktıktan sonra masal neden sana iyi davranim dedi ve bende hiç bir şey deneyerek sınıftan çıktım Ders zili çalınca sınıfa girdik rüyala tam yerime geçeceğim sırada savaşın bana baktığını gördüm ve hiç bozuntuya vermeden yerime oturdum ve dersi dinlemeye başladık ve ders zili çalınca rüyala sınıftan ve kantine gittik ikimizde kantin de bir tost ve meyve suyu aldık kantin de yemeye başladık ani bir sesle dondum kaldım yavaş te diye bir sesi duyunca arkamı döndüm ve savaştı bunu diyen tam bir cevap verecekken savaş kentinden gitti . bunun bana dediği kelimelere sinir oluyorum dedim rüya ya oda bana gülerek siz neden birbirinizle uğraşıyonuz laf söylüyonuz knk diye sordu rüya knk sana bir şeyler anlatcam ama kimseye bir şey anlatmıcan knk dedim oda tamam anlamında başını salladı .ben de her seyi anlattım anlattıklarım bittikten sonra Rüyanın bir karış açık olduğunu gördüm .rüyanın bana ilk söylediği kelime ne diyon kızım sen oldu . bende rüya ya öyle oldu knk dedim rüyada bana söyle dedi tekrardan knk o savaştan uzak dur bide başın belaya gitmesin dedi bende tamam anlamda basımı salladım .zil çaldı o arada bizde sınıfa gittik sınıfta yerimize oturur oturmaz yanımıza seda geldi masal rüya yarın bizim evde benim doğum günü partim var ve itiraz istemiyorum geliyorsunuz dedi bende tamam dedim derse hoca geldi ders bittikten sonra hemen çantamdaki telefonu çıkardım direk çıkardım annemi aradım annem de her şeyleri anlattım annem de izin vermişti ama çok yalvarmıştım anneme sevinçten rüya ya sarıldım gidiyoz akşam partiye dedim son saatin zili çalınca direk okuldan çıktık okulun kapısın önünde iki yarı adam duruyordu ama bir an hatırladım o kavgadaki adamlar olduğunu hemen rüyala ikimizde hemen taksiye bindik ilk olarak rüyalara gittik sonrada bizim eve geçtik hazırlandıktan sonra bir taksiye bindikten sonra ilimizde partinin olduğu eve geldik içeri girdiğimizde savaş gördüm ama ona bakmadan başka yere geçtik oturduk meyve kokteyli aldık içmeye başladık ve kafamı döndürdüğümde savaş dikmiş gözlerini beni süzüyodu savaşın telefonuna masaj gelmiş olması gerekiyor ki sinirlenip evden çıktı sonra birden bende arkasından gittim neden atkasından gittiğimi bilmiyorum ama gittim arka kapıda savaşı dövdüklerini gördüm 3 adamın. Bugün okulun önünde gördüğümüz iki adam ve diğer adamıda tanımıyodum cantama baktım biber gazı duruyordu hem çantamdan aldım kavga olan yere doğru koşuyodum ama atama iki metre topuklu ayakkabı giyer sen böyle zorlanırsin işte diye kendime söyleniyodum oraya vardimda adamların gözlerine biber gazını sıktım ne oldu mu anlamadan savaş bileğimden tuttu hemen beni arabasına bindirdi oradan uzaklaştırdı hemen savaşa döndüm ne yapıyorsun indir beni dedim savaşta bana bağırarak kızım sen benim işime neden karışıyon lan diye direksiyona vurdu o an korktuğundan koltuğa sindim 20 dk sonra araba durdu etrafına baktimki uçurum kenarındaydık savaş hemen arabadan indi bende arkasından indim savaş bana yaklaşarak bana bagırarak kızım sen benim işime neden karışıyon masal diye bağırdı bende savaşa sakince sana yardım etmek istemiştim dedim savaş tekrardan bana bağırarak yardım etme kızım bana diye bağırınca eli dikkatimi çekti eli kan içindeydi direk elini tuttum dur savaş eline şunu bağlıyam dedim ona baktım da oda benim ne yapacağımı izliyordu direk cantamdaki bandaşımı çıkarttım eline yavaş yavaş sardım sonra savaş elini bir anda çekti bana savaş yürü seni evine götürem dedi bende bir şey demeden hemen arabaya doğru yürüdüm hiç eve kadar konuşmadık sadece ben yolu tarif ettim o kadar yani tam aradan ineceğim zaman kolumu tutmuştu savaş ne var dedim o da bana yaklaşarak benden uzak dur masal dedi sonra kolumu bıraktı benden bir şey demeden arabadan indim o kadar çok yorulmuştumki hemen odama çıktım 10 dk duş aldıktan sonra yatağa girdim uyumaya çalışıyodum ama olmuyordu çünkü bugün olanlar aklımdan çıkmıyodu sonunda o kadar çok yorulmuştum ki hemen uyumuşum.
( partide giydikleri kıyafetler )
İnşallah beyenirdiniz benilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Sevgili
ChickLitMucizeye inan bir kız ve Mucizeye inanmayan bir delikanlı bakalım ne olacak ve ...... Birbirlerine nasıl aşık olduğunu ve sevdiklerini nasıl anlıcaklar okuyalım görelim