Benden nefret et ...

193 13 2
                                    

Gözümü açtığım da bir yatakta yatıyordum  tam yataktan kalkmak istediğim o an bir şeyin buna engel olduğunu fark ettiğimde yanımda ayı gibi sarılan savaşı farettim biraz daha yataktan kalmak için kendimi ama imkansız dı. Saat ' e baktığımda saat 7 : 20 di kalkmassak okula geç kalacaktık birden aklıma annem babam gelmişti kendi kendime düşünmeye başladım ben burada kaldıysam annem babam ne yapmıştır sonuçta eve gitmemiştim kesin polise haber vermişlerdir dedim birden savaş diye bağırdım . Savaş da yataktan siktir noluyo len diyip kalktı sonra bana bakıp kızım insan bir öperek uyandırır böyle uyandırmak mı olur mu diye sordu tabi bende cevap olarak çimdikledim savaşı ve savaş neden beni eve götürme din annem babam çok merak etmiştir ya diye bağırıyodum savaş benim elini tutup ne olduğunu anlamadan beni altına almış tı benim başımın üstüne alnını dayadı masal annenin babanın haberi var dedi ve alnıma öpücük bıraktı bende onun omuzlarından tutup geri ittimde yatağin boş tarıma düştü beni dinlemek için beklemeye başladı nasıl haberleri var senden nasıl konuştun diye sordum savaşa
Savaş da gülerek
Masal zaten bende kaldığını söylemedim sibel diye bir arkdadaşında kaldını söyledik ayrıca ben de komusmadım yoldan gecen bir kızı durdurdum ve annemle konuşturdum annenden zorla izin aldık ama anneni aramasını söyledim kız bana hiç hayır demedi biliyordusun yani hiç bir kız bana hayır diyemiyor masal dedi .
Savaşın o son kurduğu cümleye sinir artık ne savaşı kıskandığımı  bilmiyorum.
Hemen yataktan hızlıca kalkıp saçımı başımı düzeltip aşağıya indim orta yaşlı bir kadın vardı kahvaltı hazırlıyodu . Günaydın diyip mutfağa girdim . Kadında bana gülerek Günaydın masal hanım diyince kendimi çok tuhaf hissetmistim ablaya gülerek Ablacm bana kızım yada adımla hitap ederseniz çok memnun mutlu olurum ve ablacım senin adın ne diye de sordum .tamam kızım öyle derim benim adımda nuten dedi bende abla ya gulerek bemnun oldum Nurten abacım diye sarıldım .Nurten teyze şöyle bir şey söyledi sen savaş beyin sevgilisimisin diye sordu . onun sordu soruya şaşırarak ama cevabını verdim hayır Nurten teyze dedim o da şaşırmıstı bende Nurten yezeye ne oldu Nurten teyze neden şaşırdın diye sordum nurnurten teyze de ben sevgilisi sandım kızım seni çünkü ben burada 4 yıldır çalışıyorum ama bu eve 1 tane kız girmedi de ondan şaşırdım kızım dedi savaşın ayak seslerini duyarken ikimizde sustuk kahvaltımızı yaptıktan sonra 2 saat ödevi yaptıktan sonra savaşa bakarak beni evime bırakırmısın savaş dedimm oda tamam diyince evden çıltık 1 saat sonra evdeydim eve geldim de hemen yatama yattım dinlenmek için telefonun çalınca ekrana baktım da kuzenim sarp tı açtım nbr kuzen dedim sarpa sarpta iyi kuzen seni bu akşam bara götürcem hazırlandedi ben bir şey demeden yüzüme kapattı telefonu bende biraz kafa dağıtmak için hazırlamaya başladım akşam için ultra kısa siyah tulumu mu giydim göbek dekoltesi var altinada siyaz iplikli topuklu ayakkabılarını giydım hazırdım .
Telefonum çaldığında baktığımda kuzenimdi açtım kapıya çık geldim diyip telefonu kapattı yüzüme
Hemen aşağıya indim kuzenle bara gitmek için arabaya bindi yarım saat yoldan sonra cehenneme hoş geldin yazıyodu barın üzerinde içeri girdimizde bir kişi dikkatimi çekti siyah deri koltukta oturan savaştı oda yanındaki kızlarla sevişiyordu beni gördünde gözlerini bana dikti beni süzmeye başladı .  O zaman belinde hissettiğim el sarpa aitti bana gülerek hadi gel kuzen oturalım diyip bende gülerek tamam diyip beni bir deri koltuğun önüne geldimizde tam olarak savaşın karşısındaki koltuğa oturmuş tuk .baktımda savaş bana bakıyodu ateş gibi gözlerinle  sinirli sinirli bana bakıyordu sonra birden aklıma Dank etti çünkü sarpı tanımıdu savaş o yüzden kesin beni kıskanıyor olabilir diye güldüm .
Savaşın gözü hep bizdeydi savaşın yanındaki kızda savaşla ilgileniyordu .
Ben hamle yapıp sarpa sarılıp öptüm tabiki yanağından sarpta bana sarılıp öptü ama o boynumdan öpmüş tu.yanımda kalkıp kuzen ben içecek birşeyler alıp gelcem sen de buradan ayrılma tammam mı diyip bende tamam diyince gitti .
Savaşa baktığımda ellerini yumruk yapmış kızgın gözlerle bana bakıyordu noluyo len savaş ayağa kalktı ve bana doğru geliyordu yanıma oturup naber masal senin ne işin var burada dedi bende ona barak sanane savaş dedim .
Savaşa baktığımda içinden sabır diler gibi kendi kendine konuşuyordu ve sonra şöyle yanındaki o Piç kim masal diye sordu sordu bu sefer gülerek savaşa sana ne savaş dedim savaşta sinirle ha senin sananene diyip kalktı yanımdan kendi yerine gidip oturdu .
Ama beni izlediğini hissediyordum sarp yanıma gelip oturdu baktımda ikimizede bira almıştı biralarımızı bitirdikten sonra sarpa dans  edelim mi diye sordum .sarpta dulerek tabi kuzen dedi benim elimden tutarak dans pistine götürdü sapla dans etmeye başladık o arada çok eylendiyodum bir anda bileşimdeki eli hissettiğinde beni sarptan uzaklaştırdı .kim diye baktığımda tabiki savaş dı beni bıraktı savaş sarpa yumruklar atmaya başlamıştı kendime geldiğimde yeter diye bağırdım hemen savaş kolundan tutup beni bardan çıkarıp arabasına bindirdi zorla .sonra ben durmadan arabada savaşa bağırıyodum savaş geri götür beni sarp dediğim an  savaş ellerini direksiyona vurmaya başladı bende o an ki korkudan sustum şansa buda konuşmadık araba durduğunda geçen sefer geldiğimiz uçurum du. Araba durduğunda savaş arabadan inerken un masal dedi ve kapıyı sert bir şekilde örtüp çıktı . 5 dk olmuştu ben aşağıya inmemiştim  .
5 dk sonunda savaş kapımı açıp beni aşağıya indirdi bende savaşa bağırarak ne var da beni buraya getirdim dedim savaşa .
Savaşta başını benim başıma yaklaştı tarzdaki pice ne kadar yakın davrandıysan onu mutlu ediyodun ve simdi beni mutlu edeceksin masal dedi ve boynumu öptü ve yüzüme baktı onu ittirmeye çalışıyodum .
Savaş ellerini beline koyup kendine çekip kendine bsatırdı beni o anda da boynuna sulu öpücükler konduruyodu ve sonra yüzü baktı ve şöyle dedi ne oldu masal mutlu değilmisin dedi ve boynuna öpücük kondurdumda ağzımdan bir hıçkırık çıktı  .
Savaşa bağırarak o benim kuzenim sap dedim  savaşa hemen ittim .
Savaş donmuş bir şekilde bana bakıp sadece masal beni delitiyorsun haraketlerinle benden uzak dur benden nafret et masal diye bağırdı savaş bana
Bende savaşa gülerek zaten sen bana boyle davrandınddan beri senden nefret ediyorum diyip arabaya doğru ilerledim arabanın yanına varınca savaşa hemen beni evime götür diyip arabaya bindim .
Savaşta beni ikiletmeden evime götürmek için arabaya bindi 1 saat sonunda evime gelmiştim Ama bu süre zarfında hiç savaşla konuşmadık .
Evin önüne geldiğimiz de  arabadan ineceğim zaman şunu söyledim savaş bana bu kadar kötü davrandın için senden nefret ediyorum dedim arabadan indim evime gittim

Evin önüne geldiğimiz de  arabadan ineceğim zaman şunu söyledim savaş bana bu kadar kötü davrandın için senden nefret ediyorum dedim arabadan indim evime gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( masalın bara giydiği kıyafet )

İnşallah beyenirsin arkadaşlar begenilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum 💙❤💙

Zoraki  Sevgili Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin