Öldüm mü ?

236 26 6
                                    

Sabah erkenden uyandım çünkü doğru düzgün uyuyamamıştım neden derseniz durmadan kötü kötü rüyalar gördüm . Yatağımdan kalktım üzerime okul formalarını giydikten sonra odamdan çıkıp kahvaltı hazırdı annemler kahvaltı yapmaya başlamışlardı masada kendi yerimi aldım kahvaltı yaparken annemin sorduğu soruyla anneme baktım EE kızım nasıl geçti partin dedi bende annemin gözlerine bakarak güzel eğlendim annecim dedim annem tekrar dan söyle dedi dün seni buraya getiren kimdi kızım arabadan üzgün indinde ondan soruyorum ve ben o soruyla şaşkındım kaldım kendime geldikten sonra annecim o benimn sınıftan arkadaşım saat geç olduğu için o getirdi beni ve üzgünlüğüme gelirsek hem yorulmuştum hem de başım ağrıyodu  dedim anneme o arda da masadan kalktım ve ben kaçar dedim kapıdan çıktım hızla . Okula doğru yürürken kulaklıklarımı çantamdan çıkardım şarkı olarak da Demet Akalın. Ah ulan sevda dinleme başladım okula geldiğimde sınıfa girdiğimde sadece 2 kişi vardı sınıfta savaş ve sadat vardı sınıfta sınıfta sırama doğru ilerlerken savaşa batığımda dün eline taktığımı bugün bileğine takmıştı sırama geldim oturdum dayanamayıp arkamı döndümde savaşın beni izlediğini gördüm sonra hemen lafa girdim savaş elin nasıl diye sordum o da benim gözlerimin içine bakarak .

Savaş şöyle söyledi gayet iyi sadece bunu demişti insan bir teşekkür eder dedim içimden sonra hemen önüme döndüm ama kalbimde garip bir his var dı ne derseniz bilmiyordum ama mutlu olmuştum galiba .

Birden sınıfa rüya girdi yanıma koşarak geldi sımsıkı bana sarıldı günaydın Kankam dedi bende zorlukla knk sana da güzaydın ama kollarını gevşet nefessizlikten ölücem şimdi dedim rüya sarılmayı sonlandırdı kendiyle birlikte beni de sıraya oturttu soru sormaya başladı bende rüyaların sorduğu soruları cevaplacakken arkadan öksürük sesi geldi arkama baktığımda tabiki savaştı ben ona baktığımı görünce güldü ve göz kırptı bana bende biraz sinirlendim rüya ya döndümde benim anlatmamı bekliyor du . rüya knk ben sana sonra anlatırım diye geçiştirdim oda tamam knk diyip önüne döndü zil çaldı hoca sınıfa girdi ders tarihti rüya bana bir şey sorduğunda onun sorduğu soruyu cevaplayacakken Aysel hocanın sesiyle dondum kaldım ve masal ve rüya ben sizi kaç kere uyardım kızlar haddinizi aştınız dedi bende hemen ayağa kalktım hocam kusura bakmayın bi daha söz olmıcak dedim Aysel hocaya bakarak . Aysel hoca da bana hayır masal kalk oradan savaşın yanına bundan otur bundan sonra oradan kalkmıcaksın sakın karşı çıkma masal geç otur dedi .ben de yerinden kalkarak olarak savaşın yanına geçtim oturdum .
Savaşa baktığımda çatmış kaşlarıyla bana bakıp gülüyordu bende ona biraz yaklaşarak ne gülüyon be denim savaş birden gülmeyi kesti cevap olarak ta sana ne diyince birden sinirlerim hopladı  sinirden hemen masaya yattım uyumaya çalıştım çünkü dersin bir an önce bitmesini dinledim 10 dk sonra zil çalmıştı sonunda . Zil çalar çalmaz rüyanın yanına gittim ve söyle dedim rüyaya knk nefret ettiğim çoçuk hep burnunun dibinde bitmesi normal mi knk diye sordum  oda bana gülerek şöyle dedi knk nefret aşk doğururmuş dedi ben onu duyunca kızgın bakışlarımı ona gönderdim zil çaldığı için mecburen ayağa kalktım savaşın yanına geçip oturdum ders coğrafya  hoca gelince dersini anlatmaya başladı .
Dersin bitmesine 10 dk kala serpil hoca şöyle dedi herkese proje ödevi vericem herkez yanındaki kişiyle yapacak ödevi dedi bir an savaşa baktım sırıtıyordu. Ben ayağa kalktım hocam ben ödevi Rüyala yapabilir miyim diye sordum hocaya hoca da bana şöyle dedim hayır masal savaşla beraber yapacaksınız ödevi dedi bende oflayarak yerime oturdum savaşa baktım da yine sırıtıyordu .

Başımı biraz ona yaklaştırdım nerde ne zaman yapıcaz ödevi dedim oda bana biraz daha yaklaşarak benim evimde yapıcaz diyip geri çekildi ve ben onun dediği kelimelerle gözlerimi pörtlettim 2 dk sonrada zil çaldı sınıfta kimse kalmamıştı sadece ikimiz kalmıştık etrafına baktıktan sonra tam sınıftan çıkacakken bir el kolumu tuttu kolumu tutan kişi tabiki tek savaştı kolumu kurtarmak amacıyla savaşı ittim o ise hiç bir şey olmamış gibi kapıyı kitledi ve beni duvarla kendi arasına aldı ben savaşa bağırarak bırak beni gitmek istiyorum ya diye bağırıyodum o ise sakindi işaret parmağını dudağıma değdirdi ve şöyle dedi " şşşt sadece bir şey söyleyip sonra çıkcaksın dedi bende tek kelime etmeden sustum tamam anlamında da başımı salladım . benim verdiğim bileğindeki bandajı çıkarıp benim başıma bağladı ve savaş söyle dedi sana ha çok yakıştı dedi sonra benden ayrılıp masanın üstüne oturdu ve ben kendime geldiğimde söyleyeceğin bittiyse gitmek istiyorum dedim savaşa .

Savaş da ban bir adım yaklaşarak yarın saat 10 da seni evinin önünde alırım yarın ödevi yaparız dedi ben tamam diyip kilitli kapıyı açıp sınıftan çıktım . Son saate girdik sonunda son saatin bitiş zili çalınca hemen çıktım sınıftan okulun kapısının önüne geldiğimde babamı görünce bir anda çok mutlu oldum hemen babamla arabaya bindi eve varır varmaz odama çıktım aynada kendime baktığımda başındaki bandaja baktım bir anlık bir tebessüm ettim neden böyle tebessüm ettim bilmiyordum sonra duşa girdim 20 dk sonra duştan çıktıktan sonra üstüme pişamaları giydım yemek yimek canım istemediğinden hemen yattım uyudum .

Bugün  günlerden çumartesiydi okul yoktu yani.

Sabah uyandığında saat 06 :00 dı yanımda duran kitabı aldım okumaya başladım saat 07: 00 olmuştu yatağından kalkıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağıya indim mutfağa annem uyuyordu annemi hiç ellemedim  güzel bir kahvaltı hazırladığımda saat 8 olmuştu annem babam geldikten sonra kahvaltımızı bol sohbet keyfle yaptık bulaşıkları makineye yerleştirdikten sonra saate baktığımda 9 :30 du hem üstüme siyah taytımı üstüne de askılı bir tişört giyip evden çıktım .

Evin önüne siyah bir araba durdu beni zorla arabaya bindirip götürmeye başladılar birden başıma sert bir şeyle vurduklarında bayılmıştım .

Gözümü açtımda boş bir oda odanın içinde benim oturduğum tek koltuk ve birde tek kişilik yatak vardı sadece  kollarım bağlı olduğu için bağıtmaya başladım kimsiniz bırakın beni ne istiyorsunuz diye bağırdım sonra odanın kapısı açıldı geçen gün savaşı döven iki adam ve yanlarında tanımadığım bir adam bana yaklaşıyordu tahminen 22 veya 23 yaşında diyebiliriz sonra başını benim başıma yaklaşarak söyle dedi masal kahraman sen neden benim işlerine o küçük bununu sokuyorsun dedi bende bende ben senin işlerine karışmadım ayrıca ben seni tanımıyorum dedim o da bir adım geri attı ve şöyle dedi o zaman seni kendimi tanıtayim adım Demir Cerrahoğlu savaş benim bir ara kardeşimdi  şimdi ise düşmanın o na zarar vermeyi tek istedim şey dedi ve odadan çıktı  ağlamaktan gözlerim şismişti ve kızarmıştı 1 saat kadar sonra yanıma geldi demir telefonun ekranını bana gösterdi telefonda savaş vardı savaşa bakarken ne zaman tekrardan ağlamaya başladığımın farkında bile değildim savaşa şöyle dedim " Lütfen kurtar beni dedim o anda itibaren başıma inen darbe ile bayıldım .

Gözümü açtığımda başka bir yerdeydim bir boş depoya benziyordu Gözlerimi tam olarak açtığımda karşımda Demir silahi bana doğru yöneltmiş uyanmamı bekliyor gibiydi .
Uyandığımı gördüğünde söyle dedi Günaydın masal elveda dedi silahin kilidini açtı ve bir anki silah sesiyle bayıldım.
Gözümü açtığımda Savaşın kucağındaydım , savaşın yüzüne bakarak "Öldüm mü" diye sordum savaşa .
Savaş ' da tebessüm ederek "ben varken sana hiç birşey olmaz masal" dedi .
Bende onunla güvende hissettiğim için kendimi gözlerim kapandı uykuya daldım

İnşallah beyenirsiniz arkadaşlar bol yorumlarınızı bekliyorum .

Zoraki  Sevgili Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin