Yine o lanet ettiğim alarm sesiyle uyandım . Ha bu arada ben Mira Yılmazer malûm Yılmazer'lerin tek varisi. Yılmazer holdingin sahibiyim aslında değilim. Ben hayatımį öğretmenliğe adadım diyebilirim. Eğlenceli kişiliğimin yanında biraz da duygusuz olmaya çalıyorum. Nedeni mi ne ? Babamın ölmesi . Neyse size fiziksel özelliklerimi anlatayim kumral saçlı maviş gözlüyüm . Aslında en sevdiğim özelliğim de bu. Ben matematik öğretmeniyim. Daha yeni atandım genç bir öğretmenim . Yaşım daha 20 olmasına rağmen hayatım boyunca tektim. Bir ara nişanlandim ardindan aldatıldım ve nişanı attım. İlk başta babamı kaybettim sonra annem başka biriyle evlendi ben daha 12 yaşında annem evlendi ben onların parasını bile almadan garsonluk,mağaza danışmanliğı,kasiyerlik vb... işler yaptim. Neyse çok uzatmayalım bugün ilk iş günüm hemen duşa girdim buz gibi su beni rahatlattı. Ardından hemen giyindim ve rutin işlerimi halledip makyaj yaptim.
Zaman kaybetmeden evden çıktım . Arabama bindim ha bu arada kendi paramla aldiğım için honda CRW alabildim. Ama mutluyum . Bunu kutlamak için instegrama fotoğraf koydum
Gerçi eski bir fotoğraf ama neyse . Okula varmıştım yanlız okul mükemmel , bayıldım lann .
Hemen okulun içerisine girdim içi de çok güzel hee . Sevdim burayı ilk iş yerim ve galiba 12/B ' nin sınıf õğretmeniymişim . Vakit kaybetmeden öğretmenler odasįna gittim. Vay be buraya cabuk ısınıcam galba. İçeri girer girmez herkes hoşgeldin , meraba tarzında şeyler söyledi yanlız Sude hocaya bayıldim. Fizik öğretmeniymiş. Çok tatli bir bayan
(Sude hoca ☝)
Bu arada bana parçalįycakmış gibi bakan bir Peri hoca da var acaba neden böyle bakiyor merak etmedim değil yani . Peri hoca müzik hocasıymis bu arada .( Peri hoca ☝)
Herkesle tek tek tanıştım ama bir kişi var ki "adam cool yani" dedim.
İç sesim ise " vay lan adam harbi taş " dedi valla haklı da yani(Buğra hocacigimiz ☝☝😇😆)
Beden öğretmeniymiş aman banane be Buğra yaşiklidir ama biye ne .
Zil çaldı hemen asansörle en ûst kata çıkip 12/B sinifina geldim ve derin bir nefes alip içeri girdim. Kendimi tanıttım. Hepsiyle tanıştım . Galiba sevdirdim kendimi hadi inşallah deyip herkesi serbest bıraktım. Sonra ki dersleri başka hocaylaydı. Benim ki ise 11/C ye . Tenefüs zili çaldi. Hemen kantine inip tost ve çay aldım mağlüm kahvaltı etmedim.
...
Ögle arası oldu bile , ben Sude hocayla yemeğe gittim. Bildiği bir cafe varmiş. Yemek söylerken ben patates ve hamburger Sude hoca ise biftekli salata aldı. Ona hayatımı tabikisi anlamadim. Sadece ben Derin'e anlatmıştım. Derin en yakın arkadaşım. Hatta kardeş gibiyiz.(Derinciğimizz 😆☝☝)
Hemen hesabı ödeyip kalktık. Okula geri döndûk ama benim dersim yoktu Bize ait olan öğretmenler odasįna gittim. Ben şansıma-- Buğra hoca'nın da dersi boşmuş. Lanet olsun yaa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGEM
ChickLitBirisi daha 12 yaşında babasını kaybetmiş birisi 14 yaşında annesine elveda demişti. Fark etmeselerde onlar birbirlerinin gölgesi olmuştular.