Medya: Mira'nın giydikleri
Cenk'e kapak koyduktan sonra kalan son bir ders hadi Mira dayan. Yanlış anlamayın okulu öğrencileri severim ama kız gecesinede bayılırım. Evet son ders dersim 11/g 'ye hiç girmedim. Ama Levent hoca gidince ben giricem. Vakit kaybetmeden sınıfa girip kendimi tanıttım. "Ben Mira matematik dersiniz bundan sonra benimle sizi asla sıkmıycam gerçi ben diğer hocalar gibi değilim ama zamanla alışırız." Dedim. Yoklama almaya başladım.
"Sinem Lale Gürbüz -burda-
Hakan Taşkıran -yok-
Zehra Dereli -burda -
Asu Okur -burda-" Asu Okur. Okur hayır ya bu kız Sevtap'ın Rıdvan'dan olan çocuğu olamaz olmaz yani demi? Ya o Asu bu Asu'ysa yok canım nerden nereye değildir. Kendimle savaş verirken yoklamayı aldım. Derse geçtim kaldıkları konuldan devam ettim. Anladılar konuyu anlatabildim yani." Hahayt gencim güzelim zekiyim oleyn of Mira biyerlerin kalktı sanki ? Lan sus sende Mira'sın." Bana noluyo ya yine piskoloğa mı başvursam. Örnek çözdük abartısız en az beş dakika sonra zil çalıcak. Ben sabredemem ki hemen "Asu canım bi bakarmısın" dedim.Asu "tabi hocam buyrun "dedi Asu'ya doğru eğilip "dışarı çık geliyorum tatlım"dedim. Asu çıktıktan sonra "Sınıf serbestsiniz ne istiyorsanız yapabilirsiniz"dedim. Ve bende Asu'nun yanına gittim.
Ben: Asu güzelim sana birsey sorsam kızarmısın?"
Asu: yok hocam buyrun sorun tabikide.
Ben: Asucum babanın adı Rıdvan mı?"
Asu: Evet te hocam siz nerden biliyorsunuz?
Ben:Asu malesefki ben Sevtap'ın kızıyım. Ondan nefret etsemde o benim annem.
Asu:Ne siz benim ablam mı sınız?
Bu bu ne demek yalan yada şaka demi ?
Ben:keşke güzelim keşke.
Asu: Hoc... pardon Mira abla nolcak şimdi?
Ben: bilmiyorum ama lanet ettiğim o evde kalmak istemiyorsan benimlede kalabilirsin
Dedim ve zil çaldı. Asu kafasını hayır anlamında salladı. Peki deyip Sevda'yı aldım.kafam allak bullak oldu . Sevda'yla markete gittik. Bu geceye ihtiyacım olucak. Ah be Sevtap karısı ah be naptın sen? Marketten tüm cips,çikolata ,meyve suyu türevi şeyleri aldık. Kasaya gittik, kasiyer tek tek okuttu her şeyi. Kasiye"efendim 260tl 67kr"dedi. Yuh lan ben bir memurum holdinglerim yok. Arabalarım yok off neyse hemen parayı verdim. Arabaya bindik. Eve doğru arabayı kırdım. Eve gelince Asonsörle 11.kata çıktık. Çantamdan anahtarı aldım kapıyı açtım. İçeri girince kendimi bqnyoya attım sıcak bir duş iyi gelir. Hemen duş alıp tek boynuzlu atlı pijamalarımı giydim. Sevda'ya ise kedili olanları ver
dim. Mutfağa inip aldıklarımızı kaselere boşalttım.Sevda yuardan indi o kadar tatlı olmuş ki . Zaten Sevda inanılmaz güzel bir kız. Aman neyse deyip müziği açtım. Sevda'nın elinden tuttum onunla şarkı eşliğinde dans ettik. Bi en az beş dakika sonra yorulduk. Kendimizi koltuğa attık. Ben film açtım. Sevda'da telefondan birşeye bakıyordu.Rock Star Eylül'ü açıp izledik. Ne var yani Barbie seviyorsam. Filmin bitmesine on dakika kala duygulandım. Film çok güzeldi be . Sevda yine telefonunu eline aldı bir şeye baktı yüzü kasıldı, kaşları çatıldı, biraz da gerildi. "Noldu Sevdacım ?"dedi. "Boş verin hocam " dedi. Bana evdeyken hocam demesi gerekmez demi ama ? "Bak Sevda bana okul dışında hocam demene gerek yok istersen Mira abla da diyebilirsin.""peki hoc...pardon Mira abla ." Gülümsedim. "Evet şimdi noldu söyle bakalım.""Mira abla babam babam intihar etmiş . Çok borcu vardı mafyaya bulaşmış. Borcunu ödemeyince vurmuşlar." Kuzum benim ya şimdi hiç kimsesiz ama ben vardım ona yetmez mi? Artık yanımda kalıcak onu tek bırakmam."Sevda kuzucum artıl burda kalıcaksın. İtiraz yok tamam mı? Benimde ailem yok yalnızım benim ailem sen olurmusun?" "Mira abla ben ben çok teşekkür ederim cidden benim ailem olurmusun?" " tabiki canım yarında sana yeni elbise alabiliriz. Şimdi sen onuncu sınıflar için hazırladığım odaya git orası senin olsun."dedim. Kıyamam ya Sevda odaya gitti kafam karışık benin bir kardeşim var o beni istemiyor tüm suç bendeymiş gibi davranması normal mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGEM
ChickLitBirisi daha 12 yaşında babasını kaybetmiş birisi 14 yaşında annesine elveda demişti. Fark etmeselerde onlar birbirlerinin gölgesi olmuştular.