BÖLÜM : 4

66 8 0
                                    

Medya:Cenk
Cenk'in ağzından :-------------------------------
Mira Yılmazer benim sadece benim kadınım. Aldatma mevzusuna gelirsekte alt tarafı barda bir kıźı sömürüyordum bu kadar. Çok büyüttü sonuçta ben bir playboy um ve en önemlisi erkeğim Mira bana istediğimi veremiyor ama o bilmese de dünyadaki en zenginlerden biri. Babası gerberince çok fazla miras kaldı. Babası Mira doğduğundan beri onun için uğraşıyor. Evleri,arabaları,holdingleri,yazlıkları,hatta kendi adına hastene ve okulları var. Bende bu yüzden Mira'nın peşindeyim. Ànnesi biliyor miras olayını bu yüzden Mira'dan haz etmesede seviyor. Sosyal  medyaya girip iki ay önce  çekilmiş fotoğrafımızı paylaştım. Görsün zengin Mira'cığımız.

Anında 3.914 beğeni ve yorum geldi.
Bazı yorumlar
-çok tatlısınız-yakışıyısunuz
Bazıları ise
-Mira güzel ama yandaki olmamış- adam harbi taş kız olmamış  vb...
Aklıma geleñ fikirle sırıttım. Torpilliyim istesem Mira'nın  yanımda öğretmenlik yaparım. Hemen okulun müdürüne yeni gelen almanca öğretmeni olduğumu söyledim. Yedi keriz. Bekle beni sevgilim nişanlın geliyor yanına. Neyse hemen  giyinip bara gittim. Herzamki yerime geçtim garson "ne istersiniz? "dedi "aynısından"dedim. Yanıma bi sürtükgeldi kucağıma oturdu. Dudaklarima yapıştı ben de heveslenip yukarı odama çıkardım. Mira olsa sapık deyip tokadı yapıştırıp giderdi. Ben onu parası için sevdin sadece umrumda değil.
Kıza bakıp sırıttım.  "Soyun "dedim anında iç çamaşırlarıyla kaldı.
Keyfim yerine geldi t-short umu çıkarip pantolonumun fermuarını açtım pantolonmu çıkardım.  Kız" sütyenimi çıkarmama yardım edermisin "deyice güldüm "seve seve" deyip çıkardım. Vay be ne dolgun muş sevdim bu karıyı. Boxerimi çıkarırken kilodunu da çıkartıp yatağa atıp üzerine hücüm ettim. Kız sadece altımda inlerken göğüserini ısıyordum. Àltına inince canice sırıttım. Yaladim hiç kıl yok. (Ayıp yazamiyorum )... işim bitince yatağa uzandım. Yanımda kız vardı sarışın mavi gözlüydü. Aďını sorunca Didem dedi. Sevdim bu hatunu güzelde zevkde veriyor iyi iyi.
#############sabah##############
Uyandım yanımda bir kadın. Zàfer kazanmış gibi gülüyorum. Ağzını  yaya yaya "Aşkım  dün geceğğ güzeldi diğğmi? Dün işine yaradiğğğım içiğğn kahvaltığğ ederiz diimii?" Sırıtıp evet anlamında kafamı salladım giyindim. Kıza kahvaltı  söyleyip eve gittim. Eve gidince  bir guzel duş aldım giyinip okula doğru arabamı sürdüm. Benden birkac dk sonra Mira geldi. Yanına gidip "Günaydın "dedim "sana da Günaydın " dedi şaşırdım . Sonra arkasını dönūp bana baktı gözleri pörtlemiş bi durumda çok tatlı . "Senin burda ne isin var salak,burası okul senin gibi pislikler gelmiyor buraya."dedi "Mira sakin ol güzelim bende bir öğretmenim. "Dedim. Beni sallamadan gitti.  Ah Mira ah ah bugün çok şık olmuş  lan.

  Ah Mira ah ah bugün çok şık olmuş  lan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aman bosver konumuz bu değil. Zengin sultanımın gönlünü almam lazim .ama Mira öyle kolay dile gelmez. Ona salep ve babasının tarifi olan kurabiyeler lazım.  Mira asla satın alınmış şeyler yemez. O yüzden ona kurabiyeleri hizmetçiye yaptırıcam ne var sanki onun için ben yaparım da?

GÖLGEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin