Medya:Buğra Hoca
HATIRLATMA : Bana " kıźım " dedi. Bağırdım ve onun kızı değilim ben babamın kızıyım.
Devam:
İçeri girmeden başladım o kadına bağırmaya .
-sen benim hayatıma burnunu sokamazsın. Sen kimsin ki ? Sadece beni doğurdun diye kendini bir bok sanma keske doğurmasaydın. Senin yüzünden daha arkadaşlarım gezerken ben çalıştım. Babam öldü sen hemen evlendin üstüne üstlük şu salak herifle evledin. Öz çocuğunu bir adam için terk ettin. Senden nefret ediyorum. Bide Cenk'e Mira 'yla evlen demişsin. Ya sen kimsin beni doğurmaktan başka naptın sen ? -
Yavaş yavaş ağlamaya başladım galiba. Sinirim çok bozuldu. Hemen deniz kenarına gittim. Kafam benden güzel şuanda. Sude arıyordu. Meşkule attım Derin 'imi arasam acaba? Ama yok aramiycam. Gizli numaradan mesaj geldi acaba kim ki ?
Kim:05*********
Bundan sonra daha çok ağlıycaksın güzelim.
-----'-------------------------------------------------------
Kim bu şimdi yeter be yeter her şey daha kötü oluyor. Hemen arabama atlayip evimin yolunu tuttum. Eve gelince soğuk suyu açtım duş almaya başladım. Duş aldıktan sonra giyinip saçlarımı kuruttum. Saçlarımı balık sirtı yapıp arkaya attım. Mutfağa inip dolapta olan sigara böğreğini kızartıp yedim. Biraz 12.sınıflar için hazırladığım odaya gidip biraz konuları inceledim. Saat on iki olmuş bile odama gidip pijamalarımı giyip yatağa uzandım aklımda o saçma mesaj vardı. Yorulduğumu anlayıp gözlerimi yumdum. Sonrası karanlık...Üçüncü kişi ağzından :
Genç kız kendini uykunun kollarına atmıştı ama genç adam bir türlü uyuyamıyordu. Aklında ve kalbinde o vardı onu unutamazdı. O ilk defa beş yıl önce lisedeyken aşık olmuştu. Didem ' e . Didem onun için sadece bir hevesti ama genç adam onu cidden seviyordu. Ama Didem genç adamı sadece bir play boy olarak görüyordu. Doğruya Didem bir sürtüktü. Ģenç adam onu sadece seviyordu.(Didem ☝☝)
Mira Yılmazer ' in ağzından :
Sabah saat yedide kalktım vay be rekor. Aşağaya inip kahvaltılı çıkarıp yumurta kırıp yedim. Hemen yukarı çıkıp saçlarımı açtım dalgalı olmuşGiyinip makyaj yapip çıktım. Arabama binip okulun yolunu tuttum. Okula gelince direk lavaboya girdim dün elime pansuman yapmamıştım yara çok kötü olmus. Yardım çantasını alıp Sude' den yardım istedim. Sude "kuzum naptin sen eline dikkatli olmalısın " dedi kafamı tamam anlamında salladım. Peri hoca içeri bordo kalçasında biten elbiseyle geldi 20 cm topuklarla cidden bara gider gibi gelmiş. Öğretmen mi töbe töbe yaa. Ağzını büze büze Buğğğraaccıım diye cırladı Sude'yle kulaklarımızı tıkayıp gözlerimizi yumduk. Oh neyseki zil çaldı yukari asansörle çıkıp dersimin olduğu sınıfa girdim. İçeri girer girmez iki kız saç baş girmişti. Yanlarına gidip ayırdım onları konu işledim. Tenefüs zili çalınca kavga eden Naź ve Rüya'yı yanıma çağırdım. Sebebini sorunca cevap vermediler. Bende "Kızlar bana anlata bilirsiniz bana anlatılan bende kalır. Hem zamanında bende çok kavga ederdim. Hep kızarlardı neyse hadi siz anlatın."dedim. Önce Rüya konuşmaya başladı. "Hocam Kuzey benim ımm nasıl desem sevgiliyiz ama bu kız gidip Kuzey'in kucağına oturup dudağına yapıştı" Sonra Naz başladı. "Hocam Kuzey beni seviyor o ķız gidip Kuzey'le çıktı." Dedi. Ben sadece tamam onayı verip gittim. Buğra hoca beni tutup eline "noldu "diye sorunca içim "what " diyor. Cevap vermedim yine sordu "Mira eline noldu ? " dediğinde "Sizi ilgilendirdiğini sanmıyorum." Deyip öğretmenler odasįna gittim. Sude"nin yanına gidip oturdum. Telefonu açıp instegrama girdim. Oha lan takipçi sayım 1.5M olmuş. İçime şarkı söyleme isteği geldi. Ahh neyse. İçimi kemiren şeyle Buğra Demirak yazdım hahayt 1M daha yazık. Yanliz adam çok ... töbe töbe yaa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGEM
ChickLitBirisi daha 12 yaşında babasını kaybetmiş birisi 14 yaşında annesine elveda demişti. Fark etmeselerde onlar birbirlerinin gölgesi olmuştular.